پیگیری آسفالت جاده روستای گردشگری ابدال آباد تربت جام

به گزارش لوکو، معاون سرمایه گذاری خراسان رضوی از پیگیری برای آسفالت شدن جاده روستای گردشگری ابدال آباد تربت جام خبرداد.

پیگیری آسفالت جاده روستای گردشگری ابدال آباد تربت جام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، احمد دیناری امروز یکشنبه 7 بهمن با اشاره به بازید از این روستای گردشگری گفت: جاده دسترسی این روستا به طول حدود 6 کیلومتر باید آسفالت گردد تا رفت و آمد مردم و گردشگران به این روستا تسهیل گردد.

او که به همراه رئیس اداره شهرستان و اعضای شورای روستا و دهیار از این روستا بازدید نموده است، اظهار کرد: قرار است زیرسازی و بهسازی راه دسترسی از محل اعتبارات 97 در دستور کار قرار گیرد و از محل اعتبارات سال های 98 و 99 برای آسفالت جاده اقدام گردد.

دیناری ادامه داد: هم چنین در این بازدید پیشنهاد شد سرمایه گذار جهت تبدیل خانه های قدیمی به اقامتگاه بوم گردی با توجه به پتانسیل روستا به اداره شهرستان توسط شورا معرفی گردد.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: از پایگاه اطلاع رسانی گردشگری تربت جام (واقع در ورودی شهر) بازدید شد که دیوارکشی پروژه به اتمام رسیده است و با نظر مدیرکل میراث فرهنگی استان با حفظ ماهیت پایگاه اطلاع رسانی بخشی از آن قرار است به موزه موسیقی تبدیل گردد.

دیناری یادآورشد: هم چنین در این سفر مقرر شد با توجه به اعتبارات و تسهیلات موجود در حوزه اشتغال و تسهیلات روستایی و عشایری با هماهنگی و همکاری کارشناسان معاونت سرمایه گذاری اداره مل برای ارتقاء عملکرد این شهرستان در این زمینه اقدام گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 138

به "پیگیری آسفالت جاده روستای گردشگری ابدال آباد تربت جام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری آسفالت جاده روستای گردشگری ابدال آباد تربت جام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید