ویژه برنامه انار در شب نشینی یلدا 1400

به گزارش لوکو، تهران (پانا) - ویژه برنامه ترکیبی انار به مناسبت شب یلدا از دوشنبه 29 آذرماه ساعت 21 مهمان خانه مخاطبان شبکه پنج سیما می شود.

ویژه برنامه انار در شب نشینی یلدا 1400

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه به تهیه کنندگی حسن نظری و با اجرای مصطفی امامی و همراهی علی مسعودی و حمیدرضا حافظ شجری به مدت دو شب دوشنبه و سه شنبه 29 و 30 آذرماه 1400 حوالی ساعت 21 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

این برنامه گپ و گفتی متفاوت و تماشایی با حضور هنرمندان تلویزیون و سینما و خوانندگان خواهد داشت.

اجرای ترانه های شاد ملی و بومی با حضور خوانندگان برجسته کشور عزیزمان ایران، فضایی شاد و ماندگار برای مخاطبان به ارمغان می آورد.

حافظ خوانی بخش دیگری از برنامه انار است که تقدیم نگاه مخاطبان شبکه پنج سیما می شود.

ویژه برنامه انار کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که از عمارت تاریخی اتحادیه (جایی در مرکز مرکز) دوشنبه به مدت 110 دقیقه و سه شنبه به مدت 165 مهمان خانه مخاطبان می شود.

جشن یلدا در برنامه رنگین کمان

ویژه برنامه رنگین کمان دیگر برنامه گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است که با طراحی دکور با المان های زمستانی و برپایی کرسی شب یلدا به صورت ویژه روی آنتن می رود.

در این ویژه برنامه بخش های مختلفی متناسب با موضوع شب یلدا برای بچه ها طراحی شده است. یلدا خوانی، شاهنامه خوانی، تزیین کیک یلدا از طریق بچه ها در برنامه، گروه سرود و ... از جمله آیتم های این ویژه برنامه است.

ویژه برنامه رنگین کمان به تهیه کنندگی فاطمه شیرازی مقدم سه شنبه 30 آذر ساعت 15:10 به مدت 50 دقیقه از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

قصه خوانی مسعود فروتن در برنامه به خانه بر می گردیم

برنامه عصرگاهی به خانه بر می گردیم روز سه شنبه 30 آذرماه ساعت 16 ویژه شب یلدا از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی مشترک میثم ماه انباری و سجاد مشحون با اجرای جمعی از مجریان برنامه به مدت 120 دقیقه روی آنتن می رود.

استاد مسعود فروتن در ابتدای این ویژه برنامه یکی از قصه های قدیمی را برای مخاطبان روایت خواهد کرد.

اجرای شاهنامه خوانی و حضور خوانندگان فولکلور از دیگر بخش های مجذوب کننده این ویژه برنامه است که تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

سفره آرایی، میوه آرایی و طبخ غذا یلدایی قطعا یکی از بخش های مجذوب کننده این ویژه برنامه است که در این برنامه آموزش داده می شود.

همچنین ویژه برنامه به خانه برمی گردیم در این روز از کارشناسان مطرح برنامه به همراه خانواده شان در جشن بزرگ یلدا دعوت خواهد کرد تا مهمان حضوری برنامه شوند.

برنامه صبحگاهی سلام تهران گروه اجتماعی شبکه پنج سیما نیز معطوف به شب یلدا روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2021

به "ویژه برنامه انار در شب نشینی یلدا 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه انار در شب نشینی یلدا 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید