شرایط احمدرضا احمدی پس از سکته مغزی

به گزارش لوکو، احمدرضا احمدی که روز گذشته دچار سکته مغزی شده، پس از مدتی سلامتی اش به حالت طبیعی بازگشته است.

شرایط احمدرضا احمدی پس از سکته مغزی

به گزارش خبرنگاران، صفحه احمدرضا احمدی که زیرنظر دختر این شاعر، ماهور احمدی اداره می گردد درباره شرایط جسمی او نوشته است: احمدرضا احمدی، شاعر معاصر کشور دیروز دچار سکته مغزی شد که خوشبختانه پس از مدتی سلامتی اش به حالت طبیعی بازگشت. طبق گفته پزشکان معالج، خطر همچنان تا 72 ساعت برای بازگشت مجدد سکته وجود خواهد داشت. گفتنی است به دلیل شرایط کرونا، احمدرضا در حال حاضر در منزل تحت نظر است و رسیدگی های پزشکی در منزل انجام می گردد.

محسن بوالحسنی، شاعر نیز درباره آخرین شرایط جسمی احمدرضا احمدی پس از سکته مغزی به خبرنگاران گفت: خدا را شکر، حال شان نسبت به دیروز خیلی بهتر است. تحت استراحت و زیر نظر پزشک در منزل هستند که ان شاءالله این 72 ساعتی را که بعد از سکته اول در نظر گرفتند که ممکن است باز مسئله ای پیش بیاید، بگذرانند و مشکل خاصی پیش نیاید. ولی حال شان نسبت به دیروز خیلی بهتر است.

احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده متولد 30 اردیبهشت 1319 در کرمان است. از آثار او در حوزه شعر می توان به دفترهای واپسین، دفترهای سالخوردگی، هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود و روزی برای تو خواهم گفت و از آثار او در حوزه کودک و نوجوان می توان به دیگر در خانه پسرک هفت جایگاه بود، دخترک ماهی تنهایی و مزرعه گل های آفتابگردان اشاره نمود.

پی نوشت: این خبر به روزرسانی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1198

به "شرایط احمدرضا احمدی پس از سکته مغزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط احمدرضا احمدی پس از سکته مغزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید