همایش یک سفر یک تجربه، کوبا (آبان 96) (تور کوبا)

به گزارش لوکو، چقدر کوبا را می شناسید؟ از جاذبه های رویایی این جزیره آمریکای لاتین خبر دارید؟ چه جاذبه هایی در کوبا در انتظارمان است؟ برترین برنامه سفر به کوبا چه چیزی می تواند باشد؟ چه فصلی به کوبا سفر کنم تا لذت بیشتری ببرم؟ هزینه اقامت در کوبا، رفت و آمد و قیمت تورهای کوبا چطور است؟ به عنوان یک جهانگرد حرفه ای پاسخ اطلاعات مورد نیازتان را از ما بگیرید. در همایش یک سفر یک تجربه، فرصتی فراهم شده، تا در کنار گپ و گفت محبت آمیز با یکدیگر، برترین پاسخ ها را برای سئوالات تان بیابید.

همایش یک سفر یک تجربه، کوبا (آبان 96) (تور کوبا)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کوبا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کوبا از هاوانا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کوبا کجاست؟

راستش را بخواهید، کوبا سرزمینی است که از زمان جا مانده! پیشرفت تکنولوژی با سرعتی که دیگر نقاط دنیا را دگرگون نموده، نتوانسته روی کوبا چندان تاثیری بگذارد. هنوز ماشین های خوشرنگ کلاسیک را در خیابان ها می بینید. ساختمان هایی که ترکیب فرهنگ آمریکای لاتین و معماری قرن هجدهم و نوزدهم است. طبیعتش بکر است و مزارعش سر سبز. کوبا هر توریستی را مجذوب خود می نماید: از حیات وحشش گرفته تا بناها و جاذبه های تاریخی اش. علت، برای دوست داشتن کوبا بسیار است. از نوشیدنی های منحصر به فرد گرفته تا مراسم پایکوبی باله کوبایی، رستوران هایی که غذای سنتی کوبا را سرو می نمایند یا کافی شاپی که زمانی پاتوق نویسنده ای معروف همانند همینگوی بوده. کافیست پا در سواحل سپید دریای کارائیب بگذارید تا جادوی این جزیره شما را هم گرفتار کند. اگر در پی ساحلی همراه با آرامش و منظره زیبا هستید، وقتش رسیده سواحل کوبا با ماسه های سپیدرنگ پودری را تجربه کنید. برای تماشای کوبا این همایش را از دست ندهید. با آگاهی به کوبا سفر کنیم تا بیشتر لذت ببریم.

همایش کوبا

در شهریورماه خبرنگاران مجری همایش کوبا بود. استقبال شما به ما انگیزه دوباره ای داد برای تمدید این همایش در آبان ماه. سرفصل های همایش آبان ماه با شهریور فرق دارد تا برای کسانی که یک بار این جمع محبت آمیز را تجربه کردند، تکراری نباشد. منابع اطلاعاتی غنی تر شدند و تجربه ما هم نسبت به شهریور بیشتر. پس برترین زمان است تا با هم تبادل اطلاعات داشته باشیم. به جمع ما در همایش کوبا (20 آبان ماه) بپیوندید.

سرفصل های همایش:

چطور به کوبا سفر کنیم؟

جاذبه های کوبا کدامند؟

برترین فستیوال ها، جشن ها و رویدادهای تاریخی کوبا را بیشتر بشناسیم.

چه تفریحاتی در کوبا وجود دارد؟

هزینه و قیمت های تور کوبا چقدر است؟

برنامه پیشنهادی خبرنگاران برای سفر به کوبا

عکس ها و فیلم های اختصاصی سفر به کوبا

آیا کوبا را برای سفر می پسندید؟

اطلاعات ضروری که باید پیش از سفر بدانید.

و خیلی سئوالات دیگر که هر توریست حرفه ای پیش از سفر به یک مقصد خارجی حتما در فکر دارد؛ ما به همه آنها پاسخ خواهیم داد.

قرعه کشی یک میلیون تومانی

طبق روال تمام همایش هایی که تا به امروز اجرا کردیم، در خاتمه برنامه، مراسم قرعه کشی مفرحی خواهیم داشت. شانس تان را برای جایزه یک میلیونی امتحان کنید. شاید برنده بعدی برای سفر به کوبا شما باشید. از اعتبار یک میلیون تومانی سفر به کوبا لذت ببرید.

هنگام ورود به سالن، همکاران ما برگه ای را به شما خواهند داد تا در آن مشخصات تان را بنویسید. حتما در قرعه کشی خبرنگاران ثبت نام کنید و شانس خود را امتحان کنید.

از شما پذیرایی خواهد شد

در انتهای همایش فرصتی خواهیم داشت تا در کنار هم، گلویی تازه کنیم. خبرنگاران از شما پذیرایی خواهد نمود و شما این فرصت را دارید تا با همکاران ما گپ و گفت محبت آمیز ای داشته باشید. منتظرتان هستیم.

چطور در همایش شرکت کنم؟

این همایش رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد

تاریخ برگزاری: شنبه 20 آبان ماه

ساعت همایش: 18:00 الی 20:00

محل همایش: باغ موزه قصر

آدرس: تهران، انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر، سالن مارکوف

تلفن روابط عمومی: 02141663000 داخلی

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2094

به "همایش یک سفر یک تجربه، کوبا (آبان 96) (تور کوبا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش یک سفر یک تجربه، کوبا (آبان 96) (تور کوبا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید