هادی پور بهترین ورزشکار دهه اخیر فیزو شد

به گزارش لوکو، آرمین هادی پور المپین تکواندو کشورمان که سه دوره متوالی پیروز به کسب مدال طلای بازی های یونیورسیاد شده است به عنوان بهترین ورزشکار دهه اخیر فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی معرفی گردید.

هادی پور بهترین ورزشکار دهه اخیر فیزو شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آرمین هادی پور به عنوان بهترین دانشجوی ورزشکار یک دهه اخیر فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی شناخته شده است. او تکواندوکاری است که سه دوره متوالی مدال طلای بازی های یونیورسیاد در سال های 2015، 2017 و 2019 را به دست آورده است.

مصاحبه آرمین هادی پور با سایت فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی را در ادامه می خوانید:

ضمن تبریک به شما، عکس العمل تان در خصوص اینکه به عنوان بهترین دانشجوی ورزشکار دهه اخیر فیزو انتخاب شدید، چیست؟

برای من مایه افتخار است که به این مقام رسیدم. سرشار از غرور، افتخار و حس مسئولیت هستم و در قبال کشورم و فیزو احساس مسئولیت می کنم. وقتی به عنوان بهترین دانشجو یورزشکار انتخاب می شوی، بسیاری از ورزشکاران و دانشجویان تو را الگوی خود قرار می دهند که مسئولیت سنگینی به دنبال خواهد داشت. رفتارها، عادت ها و امور زندگی خصوصی و حرفه ای ات را مورد توجه قرار می دهند و تلاشم را می کنم که الگوی برجسته ای در حرفه ام باشم.

در حرفه ورزشی - دانشجویی خود چه چیزی بیشتر اهمیت دارد؟

به عنوان یک ورزشکار و دانشجو خود را موظف نموده ام که هر دو را با هم پیش ببرم، هم درس بخوانم که این وظیفه مهم یک دانشجوست و تسلیم هم نشوم، چراکه یکی از مهمترین مأموریت های یک ورزشکار داشتن زندگی سالم است تا به وسیله آن پیغام ورزش را که صلح است به همگان منتقل کند. ورزش افراد را در سراسر دنیا کامل می نماید و این نهایت آرزوی من است.

از نظر شما تلفیق ورزش و علم تا مدارج بالا چه اهمیتی دارد؟

ورزش تکمیل کننده تحصیلات است. زمانی که ورزشکار هستی به صورت مستقیم تحصیلات شما تحت تأثیر قرار می گیرد. برای داشتن ذهنی سالم شما به بدنی سالم نیازمند هستید و به نظر من باید ذهن و جسم خود را در بهترین حالت ممکن نگه داریم تا به موفقیت دست یابیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1017

به "هادی پور بهترین ورزشکار دهه اخیر فیزو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور بهترین ورزشکار دهه اخیر فیزو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید