نیسان پاترول جدید هفته آینده رونمایی می گردد

به گزارش لوکو، نیسان با انتشار ویدیویی از رونمایی از پاترول جدید 2022 در 31 مارس (11 فروردین) اطلاع داد که مانند سال های گذشته توسط نیسمو فراوری خواهد شد.

نیسان پاترول جدید هفته آینده رونمایی می گردد

خودروهای کمی هستند که بتوانند میراث 70 ساله خود را به رخ بکشند و قطعا نیسان یکی از آن هاست. فراوری نیسان پاترول (Nissan Patrol) در سال 1951 میلادی (1330 خورشیدی) در ژاپن شروع شده است و این روزها در همه جای دنیا در دسترس است.

این خودرو که در آمریکا با نام نیسان آرمادا (Nissan Armada) شناخته می گردد، به ویژه در خاورمیانه بسیار محبوب است. در سال 2015 که نسخه تقویت شده پاترول توسط نیسمو (Nismo) به عنوان واحد اسپرت و تیونینگ نیسان، وارد بازار شد، مورد توجه زیادی نهاده شد و اکنون نیسان پاترول آماده است تا با یک فیس لیفت تازه در نسخه 2022 رونمایی گردد.

بخش خاورمیانه نیسان یک ویدیوی کوتاه را منتشر نموده که از رونمایی این خودرو در 31 مارس (11 فروردین) خبر می دهد. در این ویدیو همچنین عرضه پاترول جدید تحت نام نیسمو تأیید می گردد. نسل فعلی Y62 پاترول در حقیقت در مدل سال 2020 فیس لیفت خود را دریافت نموده بود اما مدل جذاب تر نیسمو شامل این فیس لیفت نمی شد.

به همین دلیل انتظار می رود که نیسان پاترول نیسمو 2022 ظاهری به روز شده با چراغ های جلوی دندانه دار و جلوپنجره مشبک V-Motion عرضه گردد و همچنین دارای ورودی های هوای عظیم تر و شاخصه قرمز رنگ نیسمو باشد. پیش از این رندرهایی هم بر پایه عکس های لو رفته از مراحل آزمایش این خودرو منتشر شده است.

در عقب خودرو چراغ های به روز شده نیسمو در بالای یک نوار مخصوص نیسمو قرار می گیرد و با یک دیفیوزر مشکی پررنگ و بریدگی هایی برای سر اگزوزهای چهارگانه همراه شده است. این خودرو همچنین دارای مشخصه قرمز خواهد بود که به احتمال زیاد در اطراف تمام پایه شاسی بلند روی بدنه گسترش یابد.

همچنین انتظار می رود که شاهد رینگ های 22 اینچی مسابقه ای برای نیسان پاترول جدید باشیم که در حقیقت از مدل قبلی وام گرفته شده اند. به احتمال زیاد این شاسی بلند از یک سیستم تعلیق به روز شده و پیشرانه 5.6 لیتری V8 بهره می برد و دارای 428 اسب بخار قدرت خواهد بود.

این طور که پیداست، نیسان برای افزایش امکانات این پاترول اسپرت در خاورمیانه تمرکز نموده است و بعید است که این تغییرات در نسخه آمریکایی آرمادا اعمال گردد.

  • نیسان قشقایی 2021 با ظاهری اسپرت تر رونمایی شد

عکس کاور: رندر نیسان اترول نیسمو 2022 بر پایه تصاویر مراحل آزمایشی

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1535

به "نیسان پاترول جدید هفته آینده رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان پاترول جدید هفته آینده رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید