نظری: فوتسال طفل سرراهی فدراسیون فوتبال است

به گزارش لوکو، دروازه بان تیم فوتسال کراپ الوند گفت: بازیکنان از این بلاتکلیفی خسته شده اند و ذهن ها درگیر این است که چه زمانی قرار است لیگ آغاز گردد.

نظری: فوتسال طفل سرراهی فدراسیون فوتبال است

مصطفی نظری دروازه بان تیم کراپ الوند در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شرایط این تیم گفت: بیش از دو ماه است که تمرینات خود را آغاز کردیم و با برنامه ریزی برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر آماده شدیم. در این مدت هزینه زیادی برای تیم رقم خورده ولی شرایط برگزاری مسابقات معین نیست. گرچه برادران نخ باف مالکان تیم با این قضیه حرفه ای برخورد کردند اما بازیکنان از این بلاتکلیفی خسته شده اند و ذهن ها درگیر این است که چه زمانی قرار است لیگ آغاز گردد.

وی با بیان اینکه نمی توانیم تمرینات را تعطیل کنیم چون هر زمان احتمال آغاز لیگ هست تاکید نمود: قرار بود 5 آذر اعلام نمایند که شرایط چه می گردد اما خبری نشد. همین عامل باعث دلخوری های زیادی شده است. وقتی لیگ هندبال، والیبال، کشتی و بسکتبال برگزار می گردد اما برای فوتسال این اتفاق رخ نداده یاد این جمله می افتم که فوتسال طفل سرراهی برای فدراسیون فوتبال است.

دروازه بان تیم کراپ در خصوص اینکه آیا موافق برگزاری لیگ برتر به صورت مجتمع هستید یا نه خاطر نشان کرد: در این شرایط برگزاری لیگ مهم است. با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط موجود هر گونه که به صلاح است برگزار نمایند چون برگزاری آن به هر نحو به سود فوتسال است. به نظرم کسانی که حرف از لغو لیگ می زنند باید بدانند که این اتفاق به ضرر کل فوتسال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1300

به "نظری: فوتسال طفل سرراهی فدراسیون فوتبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: فوتسال طفل سرراهی فدراسیون فوتبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید