محسن سلیمانی رئیس باغ موزه قصر شد

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی باغ موزه قصر، در نشستی با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود حمیدی مدیر کل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری، سید علیرضا فاطمیان پور مدیر کل فرهنگی سازمان فرهنگی هنری و مدیران ارشد این سازمان، محسن سلیمانی به عنوان رئیس باغ موزه قصر معارفه شد.

محسن سلیمانی رئیس باغ موزه قصر شد

در بخشی از این حکم آمده است: در ایجاد بستر و فضای مناسب برای حضور شهروندان و خانواده ها به ویژه جوانان در برنامه های فرهنگی هنری و فراهم سازی محیط مساعد برای رشد و تعالی فرهنگی آنان، تعامل و همکاری هدفمند با هنرمندان، موزه ها و خانه موزه ها، فرهیختگان متعهد و بهره گیری از توان و تخصص آنان اهتمام ویژه به عمل آید.

محسن سلیمانی متولد 1353، طراح گرافیک، عکاس، مدیر هنری، مدرس، پژوهشگر و دارای دکتری تاریخ تحلیلی و تطبیقی هنر اسلامی و فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه هنر تهران است. وی مدیر فرهنگی هنری منطقه 3 و رئیس فرهنگسرای ارسباران، دبیر چهارمین دوسالانه مجسمه های شهری، عضو شورای سیاست گذاری سومین دوسالانه نقاشی دیواری تهران و مدیر هنری همایش بین المللی ارتباطات و شهر گردی و مدیر نقاشی دیواری شهر تهران بوده و سابقه تدریس در دانشگاه های الزهرا، آزاد اسلامی، سوره و صدا و سیما را دارد. از سلیمانی دو کتاب خط و ربط و نوشته و تصویر نیز منتشر شده است. وی هم اکنون دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است.

باغ موزه قصر که سابقاً زندان قصر نامیده می شد، اولین زندان متمرکز تهران بود. این زندان هم اینک تعطیل شده و تحت عنوان باغ موزه قصر که در بزرگراه شهید صیاد شیرازی، خیابان پلیس واقع شده است به عنوان یکی از مراکز فرهنگی، تاریخی و هنری کشور مورد بازدید عموم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 112

به "محسن سلیمانی رئیس باغ موزه قصر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن سلیمانی رئیس باغ موزه قصر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید