محبوب ترین و پرفروش ترین اسنیکر آدیداس

به گزارش لوکو، خبرنگاران - ترجمه از پردیس بختیاری: اسنیکر Adidas Stan Smith به عنوان محبوب ترین، مشهورترین و پرفروش ترین اسنیکر سال های اخیر انتخاب شد.

محبوب ترین و پرفروش ترین اسنیکر آدیداس

کتانی های سفید، همواره جزو محبوب ترین کتانی ها بوده اند، از این رو که به علت رنگ سفیدی که دارند به سادگی با هر مدل و رنگ لباسی ست می شوند. علاوه بر آن، ظاهری اسپورت و کژوال به شما می دهند به طوری که با نگاه اول، تمام چشم ها را به سمت خود جلب می نماید. این کتانی نه تنها جذابیت ظاهری زیادی دارد، بلکه بسیار هم راحت است.

تاریخچه استان اسمیت

استان اسمیت کفش تنیس است که به وسیله شرکت لوکس آدیداس فراوری شده است. استان اسمیت نام بازیکن تنیس آمریکایی ست که در سال های 1960 تا 1980 فعالیت و معروفیت داشت.

این کتانی اولین بار در سال 1965 فراوری شد. اگر چه طراحی ساده و مینیمالیستی دارد، اما جزو پرفروش ترین کفش های آدیداس در سال های اخیر بوده است.

جالب است بدانید که فراوری کفش های استان اسمیت در سال های 2012 تا 2013 متوقف شد. این ایده عمدا به وسیله مدیران این شرکت گرفته شد. زمانی که در سال 2014، این کفش بار دیگر روانه بازار شد، هواداران بیشتری به را به سمت خود جلب کرد. ستاره هایی، چون فارل ویلیامز، کانیه وست و ایسپ راکی از هواداران پرو پا قرص این اسنیکر ها بودند.

برخلاف دیگر کفش های آدیداس، این مدل کفش که از جنس چرم سفیده بوده، 3 خط مشهور یا همان لوگوی آدیداس را روی خود ندارد، به جای سه ردیف پانچ روی آن طراحی شده است که تنفس پذیری کفش را بالا می برند. تصویری از استان اسمیت روی زبانه کفش طراحی شده و در قسمت پشت کفش هم نواری که معمولا به رنگ سبز است، نقش بسته است. بند های این اسنیکر نیز سفید می باشند که برترین انتخاب برای این مدل و رنگ کفش بوده اند..

شاید بد نباشید بدانید که از سال 1971 تا به امروز، بیش از 50 میلیون جفت از این کفش به فروخته شده است!

راز موفقیت استان اسمیت

اسنیکر آدیداس Stan Smith طرحی مینیمالیست دارد که با هر سلیقه ای جور در می آید. برخلاف بسیاری از برند ها که محصولات خود را به تعداد محدودی فراوری می نمایند، برند آدیداس این مدل از اسنیکر خود را بدون هیچ محدودیتی فراوری نموده است، به طوری که اگر در خیابان ها راه بروید، مطمئنا آن را پای چندین نفر خواهید دید. یکی از دلایل محبوبیت این کفش نیز همین قابل دسترس بودن آن است.

البته عوامل مهم دیگری، چون طراحی زیبا و ساده، رنگ منحصر بفرد، راحتی، ارزان و در دسترس بودن از ویژگی هایی ست که این کفش را در میان مردان و زنان محبوب نموده است.

استان اسمیت با چه لباسی ست می گردد؟

از آنجا که اسنیکر استان اسمیت ظاهری مینیمالیست و رنگی خنثی دارد، با هر مدل و رنگ لباسی به سادگی ست می گردد. شما می توانید آن را با لباس هایی به رنگ های خنثی مانند خاکستری، مشکی، قهوه ای یا لباس های جین یا حتی با رنگ های جیغ و پاستلی به تن کنید. از نظر طرح هم دست تان آزاد است. هم لباس های ساده و هم لباس های طرحدار با این مدل کفش به راحتی ست می شوند. این کفش نه تنها در بهار و تابستان بلکه در روز های پاییز و زمستان نیز گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

شما می توانید رنگ های دیگر این اسنیکر محبوب را در تصویر زیر مشاهده کنید.

منبع: fashionbeans

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 12 مهر 1403 بروزرسانی: 12 مهر 1403 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2283

به "محبوب ترین و پرفروش ترین اسنیکر آدیداس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین و پرفروش ترین اسنیکر آدیداس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید