مبل راحتی و چیدمان مبل راحتی به همراه نکات تزیین دکوراسیون

به گزارش لوکو، مبلمان راحتی به دلیل تنوع در سایز، رنگ و متریال و کیفیت ساخت بالا به ترند روز تبدیل شده و توانسته با هر نوع سبک دکوراسیون داخلی و هر متراژی خود را وفق دهد. برخی افراد تصور می کنند برای زیبایی منزل خود فقط باید در پی به روزترین مبل راحتی باشند، در صورتی که نسبت به برخی نکات، اصول چیدمان و سایر موارد بی توجه هستند یا شاید تصور نکنند، مبلمان راحتی هم نکات خاص خود را دارد. در این مطلب در کنار شما هستیم تا مبل راحتی زیبا و شیک انتخاب کنید و به درستی در منزل قرار دهید.

مبل راحتی و چیدمان مبل راحتی به همراه نکات تزیین دکوراسیون

مبل راحتی نو خود را طبق این اصول انتخاب نمایید، بچینید و ست کنید

توجه داشته باشید که برخی افراد از ما می پرسند که اصول چیدمان مبل در منزل بستگی به تعداد دارد؟ به نام مثال مبل راحتی پنج نفره با مبل راحتی تک نفره نکات متفاوتی دارد؟ به صورت کلی خیر و نکاتی که بیان می شوند برای هر تعداد نفرات قابل انجام است و ما اصول و نکاتی را آموزش می دهیم که با تمامی شرایط قابل انجام هستند و اساسا ارتباطی با تعداد ندارد.

چیدمان مستطیلی یکی از ویژگی های سبک چیدمان مستطیلی است که برای مبل راحتی رنگی عالیست یعنی شما می توانید مبل روبرویی را با رنگی متفاوت انتخاب کنید و برای قسمت بین مبلمان هم پاف های با رنگ متضاد در نظر بگیرید.

مبل راحتی کلاسیک این نوع مبل ها بخاطر داشتن پایه های چوبی و منبت کاری، زیبایی و جذابیت بالایی دارند. فوم سرد و اسفنج مرغوب در قسمت نشیمن و دسته ها در راحتی این نوع مبل ها تأثیر زیادی گذاشته است. مبل راحتی پایه چوبی برای دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسب است. به جنس چوب این مبلمان دقت کنید. مبل راحتی چوبی همیشه جذابیت داشته و نقش و نگار آن را متناسب با محیط دکوراسیون انتخاب نمایید.

مبل راحتی چستر ما به این نوع مدل، مبل راحتی خیلی شیک هم می گوییم که زیبایی آن را باید مدیون لمسه کاری های حرفه ای اجرا شده، دانست. این نوع مبل راحتی شیک بخاطر داشتن ابعاد بزرگ، مناسب خانه هایی با متراژ زیاد است. اگر در پی مبلمان بسیار شیک برای مرکز اتاق نشیمن و پذیرایی هستید، اگر مبلمانی می خواهید که با پشتی کوتاه و زاویه دار خود، دید مناسبی نسبت به سایر افراد به شما بدهد، مبل چستر فیلد بهترین گزینه است.

مبل راحتی ال بهترین گزینه برای خانه هایی با متراژ کم است چون فضای کمی می گیرند. حتی برخی افراد از آن به نام مبل راحتی برای اتاق خواب، در گوشه ها، استفاده می کنند. از طرفی قیمت مناسبتر هم باعث شده محبوبیت بیشتری داشته باشد.

مبل راحتی مدرن در این مبل ها اصل سادگی و مینیمالیستی با رنگ های خنثی رعایت شده است. همانطور که از نام آنها مشخص است، کاملا با سبک دکوراسیون داخلی مدرن تناسب دارد. پارچه و روکش ها بدون طرح و نقش و کاملا یکدست هستند. خطوط افقی و مشخص با زاویه تیز، استفاده کمتر از چوب و پارچه بیشتر باعث شده طرفداران خاص خود را داشته باشد.

مبل راحتی ایتالیایی این سبک به مبل راحتی تاج دار، چوب های گران قیمت، زرق و برق دار، حکاکی روی قسمت کاناپه و صندلی، بکار گرفته شدن پارچه های گران قیمت و لوکس و خطوط نرم و چشم نواز معروف است. متناسب با سبک کلاسیک و سلطنتی و لوکس بوده و براساس نوع سبک دکوراسیون خود، رنگ و طرح آن را انتخاب کنید.

مبل راحتی استیل این نوع مبلمان را به طور کامل در مطلبی جداگانه توضیح داده ایم که توصیه می کنیم حتما مطالعه داشته باشید.

مبل راحتی اسپرت به مبل راحتی جمع و جور هم معروف است که برای خانه های کوچک و به سبک مدرن کاملا مناسب می باشد. نوع پارچه ای و کتان این نوع مبلمان را بیشتر توصیه می کنیم. ارتفاع کوچکتر، دسته های پهن، تنوع در سایز و اندازه و رنگبندی از ویژگی های این مبل است.

مبل راحتی بدون پایه کسانی که قد کوتاهی دارند، بهتر است یک نوع مبل راحتی خوب بدون پایه خریداری کنند. ضمناً هر چقدر ارتفاع پایه کمتر باشد و حتی پایه نداشته باشد، برای متراژ کم بهتر است.

مبل راحتی بدون دسته اگر از کسانی هستید که همیشه به دسته مبل تکیه می دهید این مدل اصلا مناسب نیست اما اگر به دراز کشیدن عادت دارید و از جهتی مدل های تخت خواب شو را نمی پسندید، مبل راحتی نو و شیک بدون دسته مناسبتر است. ضمناً برای منازل کوچک هم گزینه بهتری هستند.

مبل راحتی پفکی و بادی در دسته مبل های اسپرت قرار می گیرند. مبل راحتی بادی و پفکی مدل های جوان پسند هستند و عروسان تمایل زیادی به خرید نشان می دهند. با هر نوع سبک دکوراسیون مخصوصا اسپرت و مدرن هم سازگاری دارند.

مبل راحتی پایه استیل برای خانه هایی که کف سرامیک و سنگ دارند و هنگام شستشو نگران تماس آب و پوسیدگی پایه مبل هستند بهترین گزینه است. ظاهر زیبا و خوش تراش پایه ها باعث شده فروش بالایی داشته باشد. دقت کنید با خرید این مبلمان، باید میز عسلی، جلو مبلی و سایر وسایل مرتبط هم با پایه استیل باشند. ضمناً این مبلمان هر چه فاصله بیشتری از هم داشته باشند، شیک تر هستند و نوعی مبل راحتی خاص محسوب می شوند در نتیجه برای متراژهای بالا مناسبتر است.

مبل راحتی پلیمری خیلی شبیه به مبلمان کلاسیک و سلطنتی است ولی تفاوت های زیادی دارد. به مبل راحتی ارزان معروف است چون مواد اولیه آن ارزان قیمت است. قابلیت شستشو دارند، در برابر شرایط آب و هوایی و استفاده در خانه باغ و محیط باز مناسب هستند، قطعات جداپذیر و نصب راحت و تنوع بالا از ویژگی های این نوع مبلمان است. برای سبک کلاسیک و سلطنتی و حتی لوکس و لاکچری مناسب می باشد.

مبل راحتی تمام پارچه تماما با پارچه پوشانده شده و متریال های ساختاری به چشم نمی آیند. مبل راحتی خیلی نرمی است و تنوع طرح و رنگ پارچه ها، هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد. با توجه به جاذب آلودگی و رطوبت بودن پارچه، این مدل را در مکان های پر رفت و آمد قرار ندهید. مبل راحتی بنفش و مبل راحتی طوسی از رنگ های پرفروش آن هستند.

مبل راحتی جلو تی وی انواع مختلفی مثل مبل تخت خواب شو و بدون دسته ، مبل ال، مبل نیمکتی، مبل پایه کوتاه، بدون دسته و غیره دارد. نرمی و راحتی پشتی مبل بسیار مهم است. رنگ مبل باید با دیوار پشت تلویزیون هماهنگ باشد. انتخاب هر یک از مدل های مبل راحتی جلو تلویزیون را باید با توجه به نکاتی که گفته ایم انجام دهید. مثلا مدل بدون دسته برای کسانی است که عادت به دراز کشیدن دارند.

مبل راحتی چرم برای دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی مناسب است. مبل راحتی چرمی برای کسانی که به آلرژی حساسیت دارند، دوام و ماندگاری بالا برایشان اهمیت دارد،

از کفپوش چرمی استفاده کرده اند و تمیز کردن راحت مبلمان اهمیت بالایی دارد کاملا مناسب می باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1705

به "مبل راحتی و چیدمان مبل راحتی به همراه نکات تزیین دکوراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبل راحتی و چیدمان مبل راحتی به همراه نکات تزیین دکوراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید