تور اروپا: لواندوفسکی پس از دریافت کفش طلای اروپا: همچنان تشنه کسب جام های بیشتری هستیم

به گزارش لوکو، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ جایزه کفش طلای اروپا را امروز در مراسمی خاص تحویل گرفت.

تور اروپا: لواندوفسکی پس از دریافت کفش طلای اروپا: همچنان تشنه کسب جام های بیشتری هستیم

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو لواندوفسکی که با به ثمر رسانده 41 گل در فصل 21-2020 بوندس لیگا برنده جایزه کفش طلای اروپا به اسم برترین گلزن باشگاهی قاره سبز در سال 2021 شده بود، امروز (سه شنبه 30 شهریور) در مراسمی خاص جایزه اش را تحویل گرفت.

مهاجم لهستانی باواریایی ها پس از دریافت جایزه کفش طلای اروپا گفت: خیلی خوشحالم و احساس غرور می کنم. وقتی مصدوم شدم، فکر نمی کردم به چینن تعداد گلی دست پیدا کنم که مرا به این رکورد نزدیک کند، اما پس از بازگشتم به میادین فوتبال، باور کردم که این امکان وجود دارد.

وی بعلاوه در مورد شکستن رکورد گرد مولر فقید که در فصل 72-1971 برای بایرن مونیخ 40 گل به ثمر رسانده بود، گفت: رسیدن به رکورد گرد مولر فوق العاده بود. من او را واقعاً تحسین می کنم و هرگز انتظارش را نداشتم روزی بتوانم رکورد گرد مولر را بشکنم.

ماشین گلزنی سرخپوشان مرسی ساید در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: مایلم از همسرم تشکر کنم. او حمایت فوق االعاده ای از من دارد و هر موقع که اوضاع کمی بد می گردد، به من انگیزه می دهد. بعلاوه از خانواده ام، هم تیمی هایم، کادرفنی و تمامی اعضا و طرفداران باشگاه بایرن مونیخ تشکر می کنم. بدون حمایت آنها نمی توانستیم چنین جام هایی به دست بیاوریم.

لواندوفسکی ادامه داد: این جایزه را به تمامی کسانی که هر روز پای من ایستادند، تقدیم می کنم. بابت دستاوردهایی که با هم به دست آوردیم، خیلی خوشحالم. کار ما البته هنوز تمام نشده و ما همچنان تشنه کسب جام های بیشتری هستیم.

مهاجم 33 ساله بایرن مونیخ که تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد، بعلاوه در مورد آینده حرفه ای اش گفت: من با بایر قرارداد دارم و می خواهم با این تیم به موفقیت هایم ادامه دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1763

به "تور اروپا: لواندوفسکی پس از دریافت کفش طلای اروپا: همچنان تشنه کسب جام های بیشتری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: لواندوفسکی پس از دریافت کفش طلای اروپا: همچنان تشنه کسب جام های بیشتری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید