لالیگا، بازگشت سوسیه داد به صدر جدول با وجود توقف در دربی باسک

به گزارش لوکو، آبی و سفیدپوشان استان باسک با وجود رضایت دادن به یک تساوی خانگی صدر جدول رده بندی لالیگا را از رئال مادرید پس گرفتند.

لالیگا، بازگشت سوسیه داد به صدر جدول با وجود توقف در دربی باسک

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی شب سوم از هفته دوازدهم لالیگا، یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم فوتبال رئال سوسیه داد در استادیوم آنوئتا مقابل میهمان همشهری اش تیم اتلتیک بیلبائو به میدان رفت که این مسابقه در نهایت با تساوی یک - یک به انتها رسید.

در این بازی ابتدا این سوسیه داد بود که با گلزنی الکساندر ایزاک در دقیقه 58 پیش افتاد. در ادامه اما تیم بیلبائو با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 84 پس از اخراج اینیگو مارتینس، در دقیقه نخست وقت های تلف شده نیمه دوم از طریق ایکر مونیایین گل تساوی را به ثمر رساند و از شکست گریخت.

با این نتیجه سوسیه داد 25 امتیازی شد و با سبقت از رئال مادرید 24 امتیازی به صدر جدول لالیگا برگشت. بیلبائو هم با 18 امتیاز از 11 بازی در رده هشتم جدول ایستاده است.

امشب دو بازی دیگر در هفته دوازدهم لالیگا برگزار می گردد که در بازی نخست از ساعت 21 رایووایکانو میزبان سلتاویگوست و در بازی بعدی از ساعت 23:30 لوانته از گرانادا پذیرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1832

به "لالیگا، بازگشت سوسیه داد به صدر جدول با وجود توقف در دربی باسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، بازگشت سوسیه داد به صدر جدول با وجود توقف در دربی باسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید