قراردادهای بازیکنان تیم اترک به امضا نرسیده است

به گزارش لوکو، خبرنگاران/خراسان شمالی سرمربی تیم فوتبال اترک بجنورد گفت: مدیرعامل فوتبالی در استان نداریم و به همین علت قراردادهای بازکنان ثبت نمی شود و کارتی برای بازیکنان صادر نمی شود تا در مسابقات شرکت کنند.

قراردادهای بازیکنان تیم اترک به امضا نرسیده است

عزت نوروزی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به مسابقات لیگ دسته دو، اظهار کرد: تیم اترک بجنورد 40 روز تمرین داشته و برخلاف سال های گذشته، 75 درصد بازیکنان این تیم بومی هستند که قرار است در چند روز آینده پنج بازیکن به 22 بازیکن فعلی آن افزوده شود.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ دسته دو کشور در 25 آبان ماه در دو گروه 14 تیمی برگزار خواهد شد؛ در مجموع نیز 28 تیم حضور دارند که مسابقات به صورت رفت و برگشتی انجام خواهد شد.

نوروزی با اشاره به استعداد و پتانسیل بالای بازیکنان گفت: فرایند آمادگی تیم به خوبی پیش رفته اما به علت نبود مدیر عامل فوتبالی، قراردادهای بازیکنان و کادر فنی ثبت نمی شود و کارت بازیکنان صادر نمی شود؛ به همین علت حتی ممکن است در مسابقات لیگ دسته دو که از مهم ترین مسابقات است، شرکت نکنیم.

سرمربی تیم اترک در استان با اشاره به سختی های این رشته ورزشی اظهار کرد: برای این رشته ورزشی و مخصوصاً تیم اترک سختی های بسکمک را متحمل شده ام، از صفر تا صد تیم را پیش برده ام اما متاسفانه هیچ مسئولی کمک به ثبت قراردادها نمی کند.

نوروزی در خاتمه با تقاضای کمک به تیم اترک گفت: عاجزانه از تمامی مسئولان استان خواستار کمک به تیم اترک هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1840

به "قراردادهای بازیکنان تیم اترک به امضا نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراردادهای بازیکنان تیم اترک به امضا نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید