فرود هواپیما با وجود شکستن شیشه آن به وسیله پرندگان

به گزارش لوکو، یک خلبان ماهر پیروز شد با وجود شکسته شدن شیشه کابین به وسیله پرندگان آن را در فرودگاه سالم روی زمین بنشاند.

فرود هواپیما با وجود شکستن شیشه آن به وسیله پرندگان

به گزارش خبرنگاران، یک خلبان در ایتالیا پس از آنکه شیشه کابین و بال هواپیما به وسیله پرندگان دچار آسیب شد، فورا اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه کرد. بنا به گزارش رسانه های محلی این هواپیمای بوئینگ 737 متعلق به شرکت هواپیمایی مالتا ایر از لندن به بولونیا ایتالیا در پرواز بود که این اتفاق رخ داد.

بنا به این گزارش ها، این هواپیما بر فراز ایتالیا در پرواز بود که ناگهان دسته ای از پرندگان به شیشه کابین خلبان برخورد کردند. در این حادثه پرندگان نه تنها به شیشه کابین خلبان بلکه به بال هواپیما نیز آسیب وارد کردند. پس از این اتفاق خلبان تصمیم گرفت تا در نزدیک ترین فرودگاه هواپیما را روی زمین بنشاند.

بیشتر بخوانید

خوشبختانه خلبان پیروز شد بدون وقوع حادثه این هواپیما را در فرودگاه بر زمین بنشاند. در یکی از تصاویر منتشر شده لحظه فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه ایتالیا را به تصویر می کشد. هوانوردی 24 گزارش کرد که موتور سمت راست هواپیما به علت برخورد پرنده از کار افتاده بود. بعلاوه موتور دیگر نیز تا حدودی دچار آسیب شده بود. در یکی از تصاویری که منتشر شده پرندگان مرده که در بال هواپیما گیر نموده بودند، دیده می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1885

به "فرود هواپیما با وجود شکستن شیشه آن به وسیله پرندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود هواپیما با وجود شکستن شیشه آن به وسیله پرندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید