فاوره: بازی با بایرن سرنوشت قهرمانی را تعیین نمی کند

به گزارش لوکو، بایرن و دورتموند دو مدعی قهرمانی بوندس لیگا امشب نبرد حساسی دارند و دورتموند در صورت شکست صدر جدول را به تیم میزبان واگذار خواهد نمود.

فاوره: بازی با بایرن سرنوشت قهرمانی را تعیین نمی کند

فاوره: بازی با بایرن سرنوشت قهرمانی را تعیین نمی کند

لوسین فاوره، مربی بوروسیا دورتموند می گوید که نتیجه دیدار امشب تیمش با بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا را تعیین نخواهد کرد. دورتموند در حالی به مصاف بایرن می رود که دو امتیاز بیشتر از این تیم دارد.

فاوره می گوید که تا سرانجام فصل فراز و نشیب های بسیاری در راه است: این بازی خیلی خاص است: بایرن و دورتموند. دو تیم در جدول نزدیک هستند، هفت بازی باقی مانده و دو تیم عالی بازی دارند. اگر ما پیروز شویم، هیچ چیز قطعی نیست، اگر مساوی کنیم هم هیچ چیز قطعی نیست و اگر ببازیم هم هیچ چیز قطعی نیست. رقابت کاملا باز خواهد بود.

بایرن در حالی پا به این مسابقه می گذارد که در جام حذفی نتیجه نه چندان خوب پنج بر چهار را مقابل یک تیم دسته دومی کسب کرد. فاوره می گوید: مانند همه تیم ها، آنها هم نقاط ضعف خود را دارند. هر تیمی ضعف دارد، حتی بهترین تیم های جهان اما نقاط ضعف آنها خیلی زیاد نیست. آنها نقاط قوت بسیاری هم دارند و ما از این موضوع خبر داریم. ما باید روی خیلی چیزها تمرکز کنیم.

میشاییل زورک، مدیر ورزشی دورتموند هم مطمئن است که این تیم می تواند در مونیخ نتیجه بگیرد، به ویژه که آنها در بازی رفت، شکست دو بر یک را به پیروزی سه بر دو تبدیل کردند: ما در بازی رفت نشان دادیم که می توانیم مقابل آنها پیروز شویم و می توانیم شکست را جبران کنیم. ما از سال 2011 تاکنون پنج بار در مونیخ پیروز شده ایم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 173

به "فاوره: بازی با بایرن سرنوشت قهرمانی را تعیین نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: بازی با بایرن سرنوشت قهرمانی را تعیین نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید