عامل اصلی رشد شاخص بازار امروز چه بود؟

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، در بازار امروز شنبه 24 مهر 1400 شاخص کل بورس در ایتدای معاملات با فرایند صعودی همراه شد و پس از گذشت تقریبا 2 ساعت از آغاز معاملات حدود 35 هزار واحد رشد کرد. در جریان معاملات بازار سهام امروز با مثبت شدن بیش از 290 نماد شاخص کل به کانال یک میلیون و 400 هزار تومان برگشت.

عامل اصلی رشد شاخص بازار امروز چه بود؟

علت اصلی رشد شاخص امروز چه بود؟

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگاران درباره مثبت شدن شاخص در فرایند معاملات امروز اینگونه توضیح داد که مهم ترین فاکتور اثر گذار در رشد حدود 35 هزار واحدی شاخص امروز تغییرات اساسی در سازمان بورس و اوراق بهادار است.

عصاری در ادامه به بازگشت 30 هزار واحدی شاخص بعد از چند روز فرایند نزولی شاخص اشاره کرد و گفت: تغییر رئیس سازمان بورس سیگنال تقریبا مثبتی را به بازار ارائه داد و به سهامداران امیدواری شروع یک فصل نو از بازار را می دهد. همین مساله موجب کاهش ترس سهامداران نسبت به بازار سهام می دهد.

این کارشناس بازار سرمایه بر این عقیده است که بازار پتانسیل رشد داشته است و تغییرات اساسی در راس سازمان و کاهش ترس سهامداران از اصلی ترین عوامل فرایند صعودی شاخص بورس در بازار امروز شده است.

علی عصاری در خاتمه به این نکته اشاره کرد که با توجه به مثبت شدن فرایند شاخص ارزش بازار در خاتمه معاملات امروز اهمیت دارد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1804

به "عامل اصلی رشد شاخص بازار امروز چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل اصلی رشد شاخص بازار امروز چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید