سورپرایزهای احتمالی اسکوچیچ برای هنگ کنگ

به گزارش لوکو، به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ برای بازی با هنگ کنگ چند سورپرایز در نظر داشته باشد.

سورپرایزهای احتمالی اسکوچیچ برای هنگ کنگ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صبح امروز یکی از خبرگزاری ها در گزارشی از ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی امشب رونمایی نموده است.

نکته جالب اینکه این ترکیب در فضای مجازی و در یک صفحه توییتری هم به اسم ترکیب تیم ملی برای اولین بازی رسمی دراگان اسکوچیچ به اسم سرمربی تیم ملی بازتاب پیدا نموده است.

بر اساس این گزارش بیرانوند، محرمی، خلیل زاده، کنعانی زادگان، امیری، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی، علی قلی زاده، سامان قدوس، سردار آزمون و مهدی طارمی 11 بازیکن تیم ملی در ملاقات امشب خواهند بود.

اگر این ترکیب احتمالی درست باشد، آن وقت اسکوچیچ در سیستم 2-4-4 از وحید امیری به اسم دفاع چپ تیمش استفاده نموده تا او که در لیگ قهرمانان آسیا، در این پست بازی نموده بود، در تیم ملی هم در یک پست غیرتخصصی بازی کند.

نکته مهم این ترکیب، خروج احسان حاج صفی از ترکیب اصلی است که احتمالا به خاطر تک اخطاره بودن این بازیکن است و سرمربی تیم ملی ترجیح داده کاپیتانش را برای بازی حیاتی با بحرین نگه دارد.

سامان قدوس هم در شرایطی به ترکیب اصلی رسیده که گفته می شد او به خاطر دیر اضافه شدن به اردوی تیم ملی، جلوی هنگ کنگ بازی نخواهد کرد اما طبق این حدس اسکوچیچ ترجیح داده از هافبک هجومی تیم برنتفورد در بازی امشب استفاده کند.

در هر حال این حدس که بر اساس آن اسکوچیچ از محرمی - که تازه از مصدومیت رها شده - و سامان قدوس - که با خستگی حضور در بازیهای برنتفورد به اردوی تیم ملی رسیده - در ترکیب اصلی استفاده نموده، در نوع خود جالب توجه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1709

به "سورپرایزهای احتمالی اسکوچیچ برای هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایزهای احتمالی اسکوچیچ برای هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید