سال 2019 را با هواپیمایی بریتیش ایرویز سفر کنید

به گزارش لوکو، 19 دلیلی که قانعتان می نماید سال 2019 را با هواپیمایی بریتیش ایرویز سفر کنید

هواپیمایی بریتیش ایرویز میخواهد در سال تازه، با ارتقای کیفیت کابین هواپیماهای خود در هر سفر و در هر مسیری، تعداد مسافران خود را افزایش دهد. هدف بریتیش ایرویز این است تا با 6.5 میلیارد پوند سرمایه گذاری و دلایل قانع کننده ای که ارائه می دهد، به این هدف دست پیدا کند.

سال 2019 را با هواپیمایی بریتیش ایرویز سفر کنید

در ادامه بعضی از مهمترین دلایلی که شما را مجاب می نماید تا با هواپیمایی بریتیش ایرویز سفر کنید را به اختصار بیان می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

1. فروش ماه ژانویه را از دست ندهید. با خرید بلیط هواپیمای بریتیش ایرویز از تخفیفات ویژه این شرکت هواپیمایی نهایت استفاده را ببرید. همین حالا و قبل از هر کس دیگری دست به کار شوید.

ارزانترین بلیط هواپیما بریتیش ایرویز

2. ارائه مسیرهای تازه در بریتیش ایرویز- مسافران بریتیش ایرویز می توانند در سال تازه، به مسیرهای تازه این شرکت هواپیمایی سفر داشته باشند. از میان مسیرهای تازه می توان به این موارد اشاره نمود: چارلستون، پیتسبرگ، اوساکا، جزیره کرس، لیوبلیانا و مون پلیه. بیش از یک دهه است که این هواپیمایی بزرگترین شبکه مسیرهای هوایی را دارد.

3. هواپیماهای تازه بریتیش ایرویز- مسافران در سال نو میلادی می توانند با یکی از هواپیماهای مدرن و مجلل بریتیش ایرویز که سال جاری وارد ناوگان این شرکت هواپیمایی می شوند، سفر نمایند. هواپیماهای فوق العاده A350، بخشی از این هواپیماهای تازه ناوگان بریتیش ایرویز را تشکیل می دهند.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما بریتیش ایرویز

4. تا خاتمه سال جاری، صندلی های با استانداردهای جهانی و با برند تازه در هواپیماهای A350 و دو هواپیمای بوئینگ 777 رونمایی می شوند.

5. وجود اینترنت وای فای در تمامی پروازهای کوتاه و در بیشتر پروازهای بلند بریتیش ایرویز، این امکان را به مسافران می دهد تا روی صندلی هایشان لم بدهند، و از تماشا فیلم و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود لذت ببرند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما لندن در کوتاهترین زمان

6. پروازهای بیزینس کلاس با طراحی و ظاهر تازه. غذاها و تخت خواب های تازه از برترین طراحان، در پروازهای بیزینس کلاس استفاده شده است.

7. استفاده از تخت خواب ها و غذاهای تازه در کابین های منحصر به فرد پرمیوم اکونومی کلاس.

8. استراحتگاه های تازه در فرودگاه های سان فرانسیسکو، ژوهانسبورگ، ژنوا و جان اف کندی، برای استراحت و لذت بردن مسافران در پروازی که پیش رو دارند.

9. همکاری گسترده با کترینگ مشهور Do&Co ک پیشتر غذای بخش بیزینس کلاس این ایرلاین را فراهم می کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما لندن ارزانترین قیمت

10. اختصاص بخش تازهی برای رزرو بلیط در صفحه اول سایت بریتیش ایرویز، که رزرو بلیط بریتیش ایرویز را بسیار راحت تر نموده است.

11. اضافه شدن شرکای تازه به بخش باشگاه اجرایی بریتیش ایرویز، که راه های بیشتری برای جمع آوری پاداش Avios به مشتریان ارائه می دهد.

12. استفاده از برچسب های دیجیتال کیف و چمدان، که بریتیش ایرویز نخستین ایرلاین بریتانیایی است که از آن استفاده می نماید. در این روش دیگر نیازی به استفاده از برچسب های کاغذی و قدیمی برای نوشتن اطلاعات مسافران نیست.

13. استفاده از کیوسک های سلف سرویس چمدان در ترمینال 3 فرودگاه Heathrow لندن، که به مسافران، همان خدمات ترمینال 5 این فرودگاه را ارائه می دهد.

14. تکنولوژی تشخیص چهره با قابلیت بیشتر در تکنولوژی بیومتریک در فرودگاه Heathrow، Gatwick، london city، فرودگاه جان اف کندی نیویورک، اورلاندو، لوس آنجلس، میامی و بسیاری جاهای دیگر. این سیستم، سوار شدن به هواپیما را سرعت می بخشد و آن را تسهیل می نماید. و باعث می گردد پروازهای بریتیش ایرویز به موقع و بدون تاخیر انجام گردد.

15. استفاده از هواپیماهای دوستدار محیط زیست و ماشین های کنترل از راه دور جابجایی هواپیما برای پروازهای طولانی، به منظور ادامه روند وقت شناسی بریتیش ایرویز. تاخیر در پروازهای کوتاه نیز 70 درصد کمتر شده است.

16. تجهیزات تازه زمستانی- به هواپیمایی بریتیش ایرویز یاری می نماید تا بیش از 300 هواپیما را در ناوگان خود، در ماه های سخت زمستانی، سریعتر و راحت تر یخ زدایی کند.

17. رزرو هتل- سرمایه گذاری در تکنولوژی تازه، این امکان را می دهد تا مسافرانی که به دلیل اختلال، پرواز خود را از دست داده اند، در هتل اقامت نمایند.

رزرو هتل لوکس در لندن

18. ارتقای خدمات مشتری- بیش از 30.000 پرسنل آموزش دیده در این ایرلاین مشغول خدمات رسانی به مشتریان هستند. در ترمینال 5 فرودگاه Heathrow، با آموزش های مجدد، بیش از پیش آماده خدمات رسانی به مشتریان است. از رزرو مجدد گرفته تا به روزسانی ها، دسترسی به استراحتگاه ها، چمدان ها و حمل و نقل و اطلاعات پرواز.

19. و در سرانجام اینکه، حواستان به جشن یکصدمین سال بریتیش ایرویز باشد. سال جاری بریتیش ایرویز صد ساله می گردد و میخواهد به همین مناسبت جشن بزرگی برپا کند، میراث خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و نگاهی دقیق بر انتظارات مردم از پرواز داشته باشد.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما بریتیش ایرویز

رزرو آنلاین بلیط هواپیما لندن

رزرو برترین هتل های لندن

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2130

به "سال 2019 را با هواپیمایی بریتیش ایرویز سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال 2019 را با هواپیمایی بریتیش ایرویز سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید