راموس: باز هم پنالتی های تیم را خودم میزنم، قرار دریافت بالاتر از اسطوره ای مثل بوفون اتفاق بی نظیری است

به گزارش لوکو، سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید با سایت فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد بازی مقابل آلمان صحبت کرد.

راموس: باز هم پنالتی های تیم را خودم میزنم، قرار دریافت بالاتر از اسطوره ای مثل بوفون اتفاق بی نظیری است

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، راموس که با خراب کردن دو پنالتی در بازی اسپانیا و سوئیس نقشی کلیدی در توقف تیمش در این بازی داشت، اظهار داشت:اگر باز هم پنالتی برای تیم اعلام شود، خودم خواهم زد. اگر روی چنین چیزی اعتقادی نداشته باشم، دیگر خودم نیستم. روحیه و اعتماد به نفس بالایی دارم. اگر زمانش برسد و چنین اعتماد به نفسی نداشته باشم، توپ را به هم تیمی دیگری می دهم. حالا بازی مهمی مقابل آلمان داریم. می خواهیم به نیمه نهایی لیگ ملت ها برسیم و به خودمان وابسته هستیم. فرصت بی نظیری است که خودمان را ثابت کنیم و نشان بدهیم که می خواهیم به کجا برسیم.

این بازیکن که با رسیدن به 177 بازی ملی و عبور از بوفون به رکورد تاریخ بازیهای ملی در میان اروپایی ها رسیده در مورد این که چه زمانی از تیم ملی بازنشسته می شود هم صحبت کرد: این عدد در ذهن من است. تا زمانی که بدنم و ذهنم اجازه بدهد، بازی می کنم. تا زمانی که طراوت و انگیزه را داشته باشم می خواهم به بازی کردن ادامه بدهم و برای کشورم بازی کنم. پدربزرگم به من گفته که هرگز از تلاش و امید دست نکشم و سعی می کنم بهتر شوم و به جلو حرکت کنم. رکوردشکنی در تیم ملی و قرار دریافت بالاتر از اسطوره ای نظیر بوفون پس از این همه سال تلاش اتفاق بی نظیری است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1280

به "راموس: باز هم پنالتی های تیم را خودم میزنم، قرار دریافت بالاتر از اسطوره ای مثل بوفون اتفاق بی نظیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: باز هم پنالتی های تیم را خودم میزنم، قرار دریافت بالاتر از اسطوره ای مثل بوفون اتفاق بی نظیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید