دادگاه پنسیلوانیا شمارش بعضی آرای پستی را متوقف کرد

به گزارش لوکو، منابع خبری گزارش داده اند دادگاهی در ایالت پنسیلوانیا دستور داده شمارش بعضی از آرای پستی در این ایالت متوقف شوند.

دادگاه پنسیلوانیا شمارش بعضی آرای پستی را متوقف کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دادگاهی در ایالت پنسیلوانیا امروز پنجشنبه، در پی شکایت ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور مستقر آمریکا شمارش بعضی از آرای پستی در این ایالت را متوقف کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، این دادگاه مسئولان انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا را از شمارش آن دسته از آرای پستی و غیابی که اطلاعات مربوط به رأی دهندگان آنها بعد از تاریخ 9 نوامبر ارائه شده منع نموده است.

دادگاه مذکور، دستور وزیر امور داخلی ایالت پنسیلوانیا برای تمدید ضرب الاجل ارائه این اطلاعات تا تاریخ 12 نوامبر را غیرقانونی دانسته و تصریح نموده وی از اختیار لازم برای تمدید این ضرب الاجل برخوردار نبوده است.

خبرگزاری رویترز هفته گذشته گزارش داده بود دادگاه پنسیلوانیا دستور تفکیک این دسته از آرا از سایر آرای پستی را صادر نموده است.

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع نموده و شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی است مطرح نموده است. دست کم 2 ایالت تا کنون شکایت های ستاد انتخاباتی ترامپ را رد نموده است.

رسانه ها در ایالت پنسیلوانیا جو بایدن را برنده انتخابات اعلام نموده اند. این ایالت، 20 رأی الکترال دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1270

به "دادگاه پنسیلوانیا شمارش بعضی آرای پستی را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه پنسیلوانیا شمارش بعضی آرای پستی را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید