خبرنگاران مدیرکل انتقال خون : کمبود ذخایر خونی در کرمان داریم

به گزارش لوکو، کرمان - خبرنگاران - مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: شرایط موجود، این استان را با کمبود و بحران ذخایر خونی روبرو کرده است.

خبرنگاران مدیرکل انتقال خون : کمبود ذخایر خونی در کرمان داریم

روح الله میرزایی شامگاه پنحشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به کاهش مراجعات اهداکنندگان خون به پایگاه ها اضافه نمود: به دلیل کمبود ذخایر خون روز پنجشنبه و جمعه 21 و 22 اسفند سال جاری در شهر کرمان پایگاه مرکزی واقع در بلوار 22 بهمن جنب شرکت گاز از ساعت هشت تا 14 باز و آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

وی ادامه داد : پویش اهدای خون لاله های انقلاب، نیز از تاریخ 12 اسفند با مشارکت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان شروع شده است که تا 22 اسفند ادامه دارد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان شرح داد: به منظور جلب مشارکت خانواده و اهالی فوتبال و نجات جان بیماران، پویش اهدای خون فوتبالی ها به یاد 2 بازیکن فقید فوتبال ایران مهرداد میناوند و علی انصاریان از هشتم شروع شده که تا 25 اسفند انجام می شود.

وی تاکید کرد: از تمامی اهالی فوتبال و فوتبال دوستان می خواهیم ضمن زنده نگهداشتن یاد این 2 بازیکن تازه درگذشته فوتبال کشور، در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.

پنج پایگاه انتقال خون در شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم آماده خدمت رسانی به داوطلبان اهدای خون در استان هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1491

به "خبرنگاران مدیرکل انتقال خون : کمبود ذخایر خونی در کرمان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل انتقال خون : کمبود ذخایر خونی در کرمان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید