اشتباهات مدافعان فولاد، کار دست تیم نکونام داد

به گزارش لوکو، مصاف فولاد و النصر عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فزونی 2 گله تیم عربستانی به پایان رسید.

اشتباهات مدافعان فولاد، کار دست تیم نکونام داد

به گزارش خبرنگاران، در جریان هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D، دو تیم فولاد و النصر به مصاف هم رفتند که این بازی در انتها با پیروزی 2 بر صفر تیم عربستانی انتها یافت.

گل های این بازی را عبدالفتاح اسیری در دقیقه 56 و عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 85 به ثمر رساند.

با این نتیجه فولاد به توجه به پیروزی السد مقابل الوحدات اردن با یک پله سقوط و با 5 امتیاز در صندلی سوم جدول گروه D نهاده شد. النصر عربستان با 8 امتیاز و السد قطر با 7 امتیاز در صندلی های اول و دوم این جدول جای دارند.

نیمه اول

بازی در ابتدای کار در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند که روی دروازه های یکدیگر فرصت گلزنی ایجاد نمایند اما کوشش شاگردان جواد نکونام در دقایق اولیه بازی راه به جایی نبرد.

مصاف فولاد و النصر عربستان هر چقدر که اواسط نیمه رسید، شکل درگیرانه تری به خود گرفت و دو تیم به دور از ایجاد فرصت، در میانه میدان بازی درگیرانه ای در پیش گرفتند.

در دقیقه 27 بازی، مهران درخشان مهر فرصت خوبی برای گلزنی در محوطه جریمه قرار داشت اما این بازیکن در تله آفساید نهاده شد و موقعیت این بازیکن به ثمر نرسید.

محمد میری در دقیقه 30 این ملاقات روی ارسال بازیکن فولاد، فرصت بسیار خوبی در محوطه جریمه حریف برای گلزنی داشت اما توپ رو پای میری جفت و جور نشد و در نهایت دروازه بان النصر توپ را مهار کرد.

در انتها کوشش دو تیم برای تغییر نتیجه در نیمه اول ثمری نداشت تا این بازی در انتها نیمه اول با تساوی بدون گل به انتها برسد.

نیمه دوم

در دقیقه 56 گل اول این بازی به ثمر رسید و عبدالفتاح اسیری روی اشتباه مدافع فولاد، صاحب یک فرصت خوب در محوطه جریمه فولاد شد و این بازیکن با یک ضربه مطمئن دروازه شاگردان جواد نکونام را باز کرد.

پس از این گل، فولادی ها شکل تهاجمی تری به خود گرفتند و با حضور در نیمه زمین حریف کوشش کردند با ایجاد فرصت روی دروازه النصر، گل خورده را جبران نمایند.

فولاد در دقیقه 66 پاتوسی با نفوذ به نیمه زمین النصر از سمت راست، توپ را روی محوطه جریمه حریف ارسال کرد و این توپ با ضربه سر محکم لوسیانو پریرا همراه بود اما ضربه این بازیکن را ولید عبدالله مهار کرد.

شاگردان نکونام یک دقیقه بعد، یک حمله دیگر را طرح ریزی کردند و ساسان انصاری با هجوم به محوطه جریمه حریف، یک فرصت خوب دیگری را برای خود خلق کرد اما شوت این بازیکن هم با واکنش دروازه بان تیم النصر همراه بود.

فولاد در ادامه سرعت حمله اش به نیمه زمین النصر فروکش کرد و نتوانست فرصت های چندانی برای خود خلق کند. در این مدت تیم النصر سعی در مدیریت بازی داشت و در کوشش بود تا نتیجه را برای خود حفظ کند.

پاتوسی در دقیقه 79 بازی، روی یک ضربه کاشته ارسالی روی دروازه النصر داشت که ارسال این توپ به دروازه حریف کمانه کرد که در نهایت با واکنش ولید عبدالله همراه شد.

عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 85 بازهم روی اشتباه مدافعان فولاد در محوطه جریمه این تیم صاحب موقعیت شد و با دربیل موسی کولیبالی و با یک ضربه چیپ دروازه فولاد را برای بار دوم باز کرد.

در انتها کوشش فولادی ها برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا این بازی در انتها با فزونی 2 بر صفر تیم النصر عربستان به انتها برسد.

ترکیب فولاد ایران: محسن فروزان، مجتبی نجاریان، مهران موسوی (دقیقه 58- موسی کولیبالی)، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، محمد آبشک (دقیقه 74- زبیر نیک نفس)، محمد میری، حسین ابراهیمی (دقیقه 74- محمد قاسمی نژاد)، ساسان انصاری، پاتوسی و لوسیانو پریرا.

ترکیب النصر عربستان: ولید عبدالله، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالله الامری، پتروس آروخو، عبدالرزاق حمدالله، نورالدین آمرابات، سامی الناجی (دقیقه 87- الناجی)، علی الحسن، عبدالفتاح اسیری (دقیقه 70- الغنام) و علی لجامی.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1572

به "اشتباهات مدافعان فولاد، کار دست تیم نکونام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات مدافعان فولاد، کار دست تیم نکونام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید