جزیده: شخصیت تیمی ما افت نموده است، تیم ملی بدون برنامه وارد لیگ ملت ها و المپیک شد

به گزارش لوکو، سرمربی تیم والیبال گنبد گفت: تیم ملی بدون برنامه وارد لیگ ملت های والیبال و المپیک توکیو شد و نتیجه را دیدید.

جزیده: شخصیت تیمی ما افت نموده است، تیم ملی بدون برنامه وارد لیگ ملت ها و المپیک شد

بزرگ جزیده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط تیم شهرداری گنبد در لیگ برتر والیبال گفت: من در نیم فصل نخست، یک تیم مریض را تحویل گرفتم که خودم آن را نبسته بودم. با کوشش و همت بازیکنان و کادر فنی، تیم به شرایط خوبی رسید ولی برای بهتر شدن و ثبات، احتیاج به زمان داریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: در نیم فصل، شوک بزرگی به تیم وارد شد و دو بازیکن کلیدی از ما جدا شدند تا دست من بسته بماند. تیم فوتبال لیورپول به نظر من به این خاطر قدرتمند است که بازیکنان ذخیره خوبی دارد. بازیکنان ذخیره در یک تیم حرفه ای، بسیار مهم هستند. با 4 بازیکن ثابت اما مصدوم نمی توان نتیجه گرفت.

جزیده گفت: قرار بود ما در نیم فصل، دو بازیکن خارجی جذب کنیم. یک قطر پاسور مکزیکی و یک مدافع وسط صربستانی مد نظر من بودند. مدیران تیم اما به این اقدام موافقت نکردند. من از نوع مدیریت مجموعه گیج شده ام. آنها خیلی محتاط هستند. من همه این اتفاقات و نتایج را برای آنها پیش بینی نموده بودم ولی مدیران تیم، خیلی ساده انگارانه با قضیه برخورد کردند.

لیبرو پیشین تیم ملی توضیح داد: همه ما کوشش می کنیم اما با تمرین کوتاه مدت نمی توان نتیجه گرفت. والیبال به هماهنگی کامل احتیاج دارد. ما تمام سعی خود را به کار می گیریم اما ناگهان، پرداخت دستمزد بازیکنان به مشکل روبرو و همه چیز خراب می گردد. تنها کسی که در تیم برنامه ریزی و هدفگذاری می نماید، من هستم. متاسفانه مدیران مجموعه بدون نقشه وارد لیگ شدند در حالی که آبروی گنبد و والیبال گنبد مهم است. تیم ملی هم بدون برنامه وارد لیگ ملت ها و المپیک شد و نتیجه را دیدید.

سرمربی تیم شهرداری گنبد گفت: الکس فرگوسن معتقد است، ورزش هایی مثل فوتبال و والیبال، بازیکن محور هستند و یک مربی و یا یک تیم برای کسب موفقیت باید ابزار لازم و بازیکنانی با توانایی های تعیین در اختیار داشته باشد. بازیکنی مثل میکاییل تاجر به تیم ما شخصیت می داد اما با جدایی او، شخصیت تیمی ما افت نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1916

به "جزیده: شخصیت تیمی ما افت نموده است، تیم ملی بدون برنامه وارد لیگ ملت ها و المپیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیده: شخصیت تیمی ما افت نموده است، تیم ملی بدون برنامه وارد لیگ ملت ها و المپیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید