تور ارزان برزیل: جاذبه های گردشگری تور مالدیو، برزیل و آفریقای جنوبی

به گزارش لوکو، اگر برای تعطیلات قصد سفر دارید، آژانس سام سیر به معرفی برترین تور های مسافرتی پرداخته است.

تور ارزان برزیل: جاذبه های گردشگری تور مالدیو، برزیل و آفریقای جنوبی

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

جاذبه های تور مالدیو

شعار بخش آفتابی زندگی یا همان The sunny part of life مختص مالدیو است و در رابطه با افرادی گفته شده است که قصد سفر به این کشور زیبا و رویایی را دارند.این کشور دارای سواحل شنی بسیار زیادی می باشد و آب فیروزه ای آن گرم و لذت بخش می باشد.آفتاب مالدیو طوری می تابد که زیبایی چشم انداز را دو چندان می نماید.تماشای های مالدیو به قدری زیاد است که شما هرآنچه که در فکر خود دارید را می توانید در آن جا بیابید. انواع هتل های لوکس را می توانید رزرو کنید.اگربه کارهای هیجانی علاقه دارید غواصی و اسنورکلینگ را امتحان کنید. تنها با قدم زدن در منطقه ها زیبای مالدیو برترین سفر را تجربه خواهید کرد. در این مقاله جاذبه های بی نظیر مالدیو را به طور خلاصه بیان کردیم تا با تور مالدیو بتوانید آن ها را تجربه کنید.

صخره موز

اگر با تور مالدیو به غرب فاروکول هوفوشی سفر کنید این صخره های دریایی زیبا را که به صخره موز مشهورند را تماشا کنید و از چشم انداز زیبای آن لذت ببرید.شکل صخره ها همانطور که از نامش پیداس شبیه به موز است و مکانی است که برای غواص ها چه مبتدی و چه حرفه ای مناسب می باشد.شما در آن جا از صخره های مرجانی و غارها لذت خواهید برد.اگر به بخش جنوبی صخره ها بروید از غارهای کوچک آن که مملو از ماهی های رنگارنگ است لذت خواهید برد.افرادی که به موجودات دریایی علاقه مند هستند می توانند به صخره موز بروند.

جزیره هولهوماله

این مکان در سمت شمال ماله و فرودگاه قرار گرفته است که از طریق گذرگاه به آن ها وصل می گردد.شایان ذکر است که جزیره هولهوماله مصنوعی می باشد و مساحت آن یک کیلومتر مربع است.این پروژه برای اینکه بتواند جوابگوی جمعیت رو به رشد باشد در سال 1997 به وجود آمد.با حضور یافتن در این منطقه غذاهای لذیذ مالدیوی را به همراه خانواده های محلی آن جا امتحان کنید. همینطور می توانید با آن ها اسنورکلینگ را تجربه کنید. با تور مالدیو حتما به ای منطقه زیبا سفر کنید.

بازار ماهی ماله

یکی از منطقه ها تماشای مالدیو بازار ماهی آن می باشد. این بازار در بخش شمالی جزیره و غرب میدان جمهوری قرار گرفته است. در بازار ماهی ماله زندگی روزمره مردم قابل لمس است و شما می توانید با مردم محلی آن جا بیشتر آشنا شوید.کار در بازار ماهی زمان معین و دقیقی ندارد اما اگر می خواهید در زمان شلوغ تری بروید و ماهیگیران بیشتری را ببینید، بهتر است هنگام عصر و غروب بروید.ماهی تن جزء محبوب ترین ماهی هایی است که در بازار عرضه می گردد. غذاهای محلی دیگری را با رفتن به بازار می توانید تهیه کنید. حتما با تور مالدیو به این بازار سری بزنید.

کاخ مولیاژ

این کاخ بسیار زیبا سبکی کلونیال یا به بیانی دیگر استعماری دارد که در مرکز ماله این شهر تاریخی قرار گرفته است.سلطان محمد شمس الدین در سال 1906 این کاخ را برای پسرش ساخت تا سکونتگاهی برای وی باشد. اما حکومتش پیش از وقوع این اتفاق سرنگون شد.پس از آن از ساختمان به عنوان سکونتگاه خصوصی و برای ریاست جمهوری مالدیو استفاده شد.چون ساختمان این کاربری را دارد متاسفانه نمی توان از داخل آن بازدید کرد. نمای بیرونی این کاخ نیز بسیار زیبا است و حتی از تماشای محیط بیرون کاخ نیز لذت بسیاری خواهید برد.این کاخ ارزش تماشا با تور مالدیو را دارد.

آبشارهای شگفت انگیز ایگواسو در تور برزیل

آبشارهای ایگواسو برزیل یا آرژانتین

آبشارهای ایگواسو که دارای 257 آبشار در راهی به درازای 7/2 کیلومتر می باشد واقع شده در مرز برزیل و آرژانتین هستند. این آبشارها جز یکی از عجایب هفتگانه جهان برگیزده شده اند و در فهرست میراث طبیعی یونسکو وجود دارند. این مقاله از این جاذبه بی نظیر جهان سخن می گوید و اگر می خواهید به برزیل یا آرژانتین سفر کنید، حتما به این منطقه ها زیبا سر بزنید. شما می توانید با تور برزیل از این مکان ها تماشا کنید. آبشارهای ایگواسو از امتدلد رودخانه ای با همین نام شکل گرفتته که داخل مرز برزیل یا همان استان پارانا و آرژانتین یا همان استان میسیونز واقع شده است. رودخانه از طریق این آبشار به دو بخش بالایی و پایینی تقسیم شده است. جهت این رودخانه تا مرکز شهر کوریتیبا (پارانا) آمده است. بخش زیادی از رود واقع در برزیل است و بخش بیشتر آبشار ها در آرژانتین واقع شده. در حقیقت این آبشار به شکل جی انگلیسی (J) هستش و 80% آن در آرژانتین و 20 درصد آن در برزیل است. شما اگر با یک تور برزیل سفر کنید تمام این مکان ها را به شما نشان خواهند داد.

ویژگی های آبشارهای ایگواسو برزیل

بلندی هر کدام از آبشارها چیزی وسط 60 تا 82 متر است و تعداد آبشارهای کوچک، بستگی به سطح آب در زمان های گوناگون سال چیزی وسط 150 تا 300 آبشار است. حدودا نصفی از جریان آب به داخل شکافی به نام گلوگاه شیطان می رود. گلوگاه شیطان به شکل یو انگلیسی (U) است؛ 82 متر بلندی، 150 متر پهنا و 700 متر درازا دارد. در هرسال به خاطر فرسایش آبی، 3 میلی متر از از لبه های آبشار کم می گردد. آب ایگواسوی پایین داخل دره ای انباشته شده و به رودخانه پارانا می رود، که در برابر آن سد ایتایپو ساخته شده است. محل برخورد جریان های آب، مرز میان برزیل، آرژانتین و پاراگوئه است. ایگواسو در هر سال جریان آب میانه 1746 متر مکعب بر ثانیه را به وجود می آورد و پس از آبشار نیاگارا رتبه 2 را دارد. اگر قصد تماشا از این جاذبه گردشگری را دارید به تور برزیل بروید.

آبشارهای ایگواسو برزیل تقریبا با آبشارهای ویکوتوریا در مرز میان زامبیا و زیمباوه مقایسه می گردد و در برابر ویکتوریا پهن تر هستند. مه و ذرات آبی که از میان گلوگاه شیطان آن به هوا پرتاب میگردد از 30 الی 150 متر بلندی دارد. حتما به تور برزیل بروید و از این آبشار تماشا کنید.

آشنایی با شهر ایگواسو

نام این منطفه فوز دو ایگواسو (دهانه رود ایگواسو) است که واقع در مرز آبشارهای ایگواسو برزیل است. ایگواسو جزو شهرهای بزرگ استان پارانا محسوب می گردد. جمعیت شهر حدود 265000 نفر و در 650 کیلومتری غرب کوریتیبا (مرکز استان پارانا) واقع شده است.

از اصلی ترین خوصوصیات شهر ایگواسو جاذبه گردشگریی و متفاوت بودن فرهنگ آن است. تقریبا 80 نوع ملیت با بیشترین ملیت پرتقالی، ایتالیایی، چینی، آرژانتینی و پارگوئه ای در کنار هم داخل این شهر زندگی می نمایند. اساس اقتصاد آن مربوط به گردشگر ها می باشد و و پس از مسئله گردشگری تجارت و خدمات بعلاوه در سال های تازه رونق یافته است پس حتما تور برزیل را در سفر های خود قرار دهید.

بر طبق برسی هایی که از طریق مؤسسه گردشگری برزیل (Embratur) عمل شده، در سال های تازه ایگواسو پس از ریو پر طرفدارترین و پر گردشگر ترین مقصد گردشگری تفریحی در برزیل بوده است. بر طبق بیانات روزنامه گاردین، گردشگران بریتانیایی این آبشار را جزو محبوب ترین مقصد های گردشگری برگزیده اند و شبکه CNN این آبشار را در فهرست 14 منطقه رمانتیک جهان اعلام نموده است. ساخت پل دوستی و سد ایتایپو در این شهر باعث شد پیشترفت چشمگیری کند.

مهیج ترین جاذبه های تور آفریقای جنوبی

این کشور تنوع بسیاری دارد و همین امر موجب می گردد تا تجربه های بی نظیری برای گردشگران به جای بماند. آفریقای جنوبی برترین مکان برای مسافرت خانوادگی و غیره خانوادگی است که می توانید حتی به تنهایی کوله گردی کنید و از منظره ها آن لذت ببرید. این کشور برای هر سلیقه ای می تواند سرگرم نماینده باشد.با تور آفریقای جنوبی حتما به این کشور زیبا سفر کنید. اگرعاشق هیجان هستید برترین مورد برای شما تور آفریقای جنوبی است. در این مقاله بخشی از جاذبه های هیجان انگیز این کشور را به طور مختصر توضیح داده ایم تا منطقه ها تماشای این کشور را بهتر بشناسید و با خیال آسوده با تور آفریقا به این کشور سفر کنید.

قفس کوسه در گانسبای

یکی از مهیج ترین کارهایی که در آفریقای جنوبی می توانید انجام دهید رفتن به قفس کوسه ها است.این کار فقط به افرادی که عاشق ترس و هیجان هستند پیشنهاد می گردد.قرار گرفتن در قفس و تماشای جهانی زیر آب بسیار لذت بخش است.شما با تور آفریقای جنوبی می توانید حیات موجودات دریایی و انواع شکارچیان دریایی را از نزدیک ببینید. افرادی که کمی ترس نسبت به این قضیه دارند می توانند بیرون از آب به تماشای کوسه ها بپردازند. شما نیازی ندارید تا تجهیزات غواصی با خود همراه داشته باشید، هر آنچه که لازم باشد را مسئول بخش مورد نظر به شما خواهد داد. قفس کاملا امن بوده و نهایتا تا یک متر زیر آب می رود. با انجام این کار تجربه بی نظیری برای خود رقم خواهید زد.این تور به عوامل مختلفی من جمله شرایط جوی، برخورد کوسه ها و شرایط دریا بستگی دارد وزمان آن بین 5-3 ساعت متغیر است. اگر می خواهید تور آفریقای جنوبی را انتخاب کنید برترین زمان برای سفر بین ژوئن و سپتامبر است. در این بازه روزانه حدود 5-4 کوسه در آب ها مشاهده می گردد.

پرش با بلندترین کشِ جهان را تجربه کنید

اگر در پی آدرنالین و هیجان بیشتر هستید حتما این پرش را امتحان کنید. این ماجراجویی فوق العاده را هرگز فراموش نخواهید کرد. این برنامه از سال 1977 از طریق شرکت فیس آدرنالین برگزار می گردد. محل برگزاری آن بر بزرگ ترین پل این کشور و روی رودخانه بلوکرانس می باشد. این رودخانه در مرزهای غربی و شرقی کیپ تاون است که در امتداد گاردن روت است. پیش تر این مکان جزء بزرگ ترین ها برای انجام این کار بود اما اکنون در رتبه سوم قرار گرفته است. کسانی که دنبال هیجان هستند حتما پرش با کش را در این مکان زیبا امتحان نمایند. شما می توانید با تور آفریقای جنوبی و انتخاب پکیج مورد نظر از حضور یافتن در این مکان لذت ببرید.پس اگر دل این کار را دارید حداقل برای یک بار امتحانش کنید.

منبع: کجارو / سام سیر
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1913

به "تور ارزان برزیل: جاذبه های گردشگری تور مالدیو، برزیل و آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: جاذبه های گردشگری تور مالدیو، برزیل و آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید