مکان های عجیب و خطرناک در دنیا که می بایست از آن ها دوری کنید

به گزارش لوکو، بسیاری از ما وقتی که جوان هستیم، آرزو داریم روزی به عجیب ترین مکان های جهان سفر کنیم. ممکن است این مقاصد جالب و عجیب و غریب را در فیلم ها دیده باشیم و یا شاید در خصوص آن ها در کتاب های ماجراجویانه مربوط به گذشته خوانده باشیم. صرف نظر از اینکه این انگیزه دقیقا از کجا آمده، آن هایی که حقیقتا به سفر کردن به این گونه مقاصد علاقه دارند، این رویا را به دقت حفظ می نمایند؛ به این امید که روزی به حقیقت بپیوندد. این رویا چه سفر با کشتی به قطب باشد یا قدم زدن روی دیوار بزرگ چین یا حتی بازدید از باغ های اصیل و زیبای ژاپنی، آن ها در انتظار تحقق آن می مانند. فرقی نمی کند مقصد کجا باشد؛ گردشگران و توریست ها بالاخره به سفر به دور جهان می روند و اگر فرهنگ های جدید را تجربه ننمایند، سعی می نمایند بخش کوچکی از مناظر طبیعی خارق العاده ای که قبلا تنها در فیلم ها آن ها را دیده بودند باشند؛ حتی اگر برای لحظه ای کوتاه و گذرا باشد. اما ما اغلب از خطراتی که در سفر به مناطق خطرناک جهان ما را تهدید می نمایند، مطلع نیستیم، آن هم در کشورهایی که از آن ها اطلاعات بسیار کمی داریم و تقریبا چیزی در خصوص آن ها نمی دانیم. هر چقدر هم که در خصوص مکان های عجیب جهان تحقیق کنیم یا هر چقدر که مسئولین آژانس مسافرتی ادعا نمایند که این مقاصد امن هستند، تا خودمان به آنجا نرویم و بودن در آن مکان ها را تجربه نکنیم، نخواهیم دانست که آن ها چقدر امن یا ناامن هستند. گاهی اوقات از خودمان می پرسیم که یک مقصد تعیین گردشگری در صورت قطعی برق چقدر امنیت دارد یا وقتی که تعداد افراد کمی در خیابان باشند و یا حتی در روشنایی روز. در این نوشتار، قصد داریم تصاویر عجیب و غریب و ترسناک از خطرناک ترین مکان های جهان را به شما نشان دهیم تا از این مکان ها دوری کنید.

مکان های عجیب و خطرناک در دنیا که می بایست از آن ها دوری کنید

چاه یعقوب Jacobs Well در تگزاس

خودمان می دانیم که بسیاری از شما با خواندن این نوشتار و هشدارهایی که به شما در خصوص خطرناک ترین مکان های دنیا می دهیم یا پست های اینترنتی هشدار دهنده ای که در فضاهای مجازی ثبت شده اند و به چشم شما می خورند، روی از این مکان ها بر نمی گردانید و چه بسا، بیشتر تشویق می شوید که از آن ها بازدید کنید؛ اما بعضی از این مکان ها واقعا و به دلایل متعدد بسیار خطرناک هستند. چاه یعقوب که در تگزاس آمریکا واقع شده است، حفره ای بزرگ با دهانه 4 متری و عمق بسیار زیاد بوده که بسیاری از ماجراجویان را به سوی خود جذب می نماید؛ ماجراجویانی که به این منطقه می روند تا در این چاه طبیعی شنا نمایند و به اعماق آن شیرجه بزنند، اما این چاه 37 متر عمق دارد و طبق اخبار منتشر شده، بعضی از شناگرانی که روی سطح آب شنا می نمایند به عمق خود می کشاند. آب خنک این چاه در تضاد کامل با آب و هوای گرم تگزاس است، اما به بسیاری از گردشگران و بازدیدنمایندگان هشدار داده شده که از این چاه طبیعی زیبا و خطرناک که یکی از عجیب ترین مکان های دنیا بوده، دوری نمایند.

دانه های عظیم تگرگ در آرژانتین

کشور آرژانتین حقیقتا یک کشور بسیار زیباست. این کشور با سواحل عالی و جنگل های فوق العاده برای تپه نوردی و جنگل نوردی، چیزهای زیادی برای کشف کردن و مکان های بسیار زیادی برای گشت و گذار دارد. غذاهای این کشور هم که معمولا به اندازه کافی از آن ها صحبت نمی شود، بسیار خوش طعم هستند. اما در عین حال، مکانی است که به داشتن دانه های تگرگ عظیم الجثه شهرت دارد، دانه های تگرگی که از توپ تنیس و گاهی توپ بوکی بزرگتر هستند. تصور کنید از خانه بیرون رفته اید تا یک قهوه خوب نوش جان کنید و سپس تگرگ آغاز می شود و این دانه های یخی غول پیکر از آسمان به زمین و روی سرتان می افتند. در این شرایط و در یکی از مناطق خطرناک دنیا، بهتر است در خانه بمانید و خیال قهوه را از سرتان بیرون کنید.

حشرات در کمپینا گرند Campina Grande

طبق آماری که در خصوص کشور برزیل منتشر شده، نرخ انواع جرم در این کشور بسیار بالاست؛ اما در شهر کمپینا گرند که یکی از خطرناک ترین مکان های دنیا به حساب می آید، مشکل وجود حشرات بسیار خطرناک و هجوم پشه ها به همان اندازه پر خطر و ترسناک است. علاوه بر تمامی مشکلاتی که در این منطقه که یکی از عجیب ترین مکان های دنیا بوده، وجود دارد، احتمالا مشکل خطرناک تر و غیر قابل حل تر در این شهر، وجود پشه تب زرد است که به عنوان ناقل ویروس زیکا و بیماری عفونی تب دنگ شناخته می شود. اولین علائم وجود ویروس زیکا در گذشته دور و سال 1947 میلادی دیده شد. گفته می شود این ویروس از جنگل زیکا در اوگاندا به سایر نقاط دنیا انتقال یافته است، آن هم از طریق پشه تب زرد، پشه ای که در شهر کمپینا گرند برزیل به وفور یافت می شود.

قطارها در کشورهایی مانند چین و هند

همواره هواپیماها غیر قابل اعتماد ترین روش سفر کردن نیستند. تمامی خودروها و البته سایر وسایل نقلیه ممکن است خطر ساز و کشنده باشند. قطارها نیز گاهی در این طبقه بندی قرار می گیرند. با وجود اینکه بسیاری از مردم سفر ریلی را یکی از ایمن ترین راه ها برای سفر کردن می دانند، سفر کردن با قطار هم می تواند گاهی ترسناک باشد. بسیاری از قطارها در جهت خود از یک نقطه به نقطه ای دیگر از ریل خارج شده و حتی با قطارهای دیگر تصادف کرده اند؛ بخصوص وقتی به تصاویری مانند تصویر زیر می نگرید و متوجه می شوید در کشورهایی مانند هند یا چین که یکی از عجیب ترین مکان های دنیا هستند، تا چه حد استانداردهای سوار شدن بر قطار نادیده گرفته می شوند.

آثار مرد عنکبوتی در جنگل های سرتاسر دنیا

بسیاری از ما در یک زمان معین از یک جنگل عبور کرده و احساس کرده ایم چیزی که آن را نمی بینیم با صورتمان تماس پیدا کرده یا روی پوستمان کشیده شده است. بعضی از علاقمندان به ارواح علاقه دارند به شما بقبولانند که این ها در واقع ارواح اطراف شما هستند که به صورت شما سیلی می زنند و البته با اینکه نمی توانیم ثابت کنیم که این حرف آن ها نادرست است، می توانیم بگوییم که اغلب اوقات اینگونه نیست و تنها اتفاقی که اتفاق افتاده، این است که شما از داخل یک تار عنکبوت بسیار نازک عبور کرده اید. اما آیا تاکنون با پدیده ای مانند آنچه که در تصویر زیر به نمایش گذاشته شده، روبرو شده اید؟! چیزی که در تصویر می بینید نیز تارهای عنکبوت در یکی از مکان های عجیب دنیا هستند و معمولا وقتی زمین های اطراف دچار سیل زدگی شده، دیده می شوند. طبیعت بسیار زیباست، اما گاهی می تواند به یکی از مکان های عجیب دنیا بدل شود.

گرمای غیر قابل تحمل و زمین های خشک در بیابان دناکل Danakil Desert در اتیوپی

اگر رنگ زرد زمین در تصویر زیر باعث نمی شود تا از این مکان دوری کنید، شاید رنگ سبز آب این منطقه روی شما اثر بگذارد و باعث دوریتان از این مکان که یکی از عجیب ترین مکان های دنیا بوده، شود. حقیقتا دیدن آب در چنین منطقه ای واقعا غافلگیر نماینده است، زیرا در این مکان خشک و بایر، در سرتاسر سال آب بسیار کمی دیده می شود و دلیل بسیار خوبی برای این ویژگی وجود دارد. این مکان که بیابان دناکل نام دارد و عنوان گرمترین نقطه روی زمین را کسب کرده، در کشور اتیوپی واقع شده است. بنابراین این مکان می بایست آخرین مکانی باشد که شما تصمیم می گیرید از آن بازدید کنید؛ بخصوص اگر هوادار اتاق های دارای دستگاه های خنک نماینده و شنا کردن در آب خنک هستید؛ آن هم آبی که انگشتان پایتان را نسوزاند و یا شما را مسموم نکند. اما با وجود این، بسیاری از افراد ماجراجو و تشنه هیجان وجود دارند که به این بیابان که یکی از مکان های عجیب دنیا بوده، می آیند و از خودشان عکس می گیرند تا در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی پست نمایند. در نهایت، باید افزود که کوه های آتشفشان فعال بسیار زیادی نیز در این منطقه که یکی از مکان های عجیب دنیا بوده، موجود هستند که خطری به خطرهای این منطقه می افزایند.

خانه درختی هواپیمایی در جزایر کوچک

حتما شما هم مانند بسیاری دیگر از خانه های درختی خوشتان می آید. اما اگر می خواهید به خانه درختی هواپیمایی که در تصویر زیر می بینید وارد شوید، از ما نپرسید که چطور می توانید از آن خارج شوید و پایین بیایید. باور کنید یا نه، موارد بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که یک هواپیما به داخل یک درخت فرو رفته یا در داخل درختان گیر کرده و شکل یک خانه درختی را پیدا کرده است. با وجود اینکه رفتن به داخل خانه های درختی هواپیمایی که یکی از مناطق خطرناک دنیا به شمار می آید، همواره خطرناک و کشنده نیست، اما بسیار سخت و موذب نماینده است، زیرا منتظر ماندن برای گروه جستجو و نجات زمان بسیار زیادی می برد. البته این مورد بیشتر درباره هواپیماهای کوچک یا هواپیماهای دریایی رخ می دهد، بخصوص زمانیکه به جزیره های کوچک سفر می کنید با مناظری مانند تصویر زیر روبرو می شوید، بنابراین اگر واقعا به وارد شدن به یک خانه درختی هواپیمایی مانند این علاقه دارید، بهتر است با خودتان یک بازی فکری و یک تاس بیاورید و در مدت زمانی که درون این هواپیما اسیر و منتظر گروه امداد و نجات هستید، به بازی مشغول شوید.

شرایط ناسالم، پورتو آلگری Porto Alegre در برزیل

این یک حقیقت است که هیچ چیز مانند انبوه گردشگرانی که به مناطق محروم و فقیر سفر می نمایند، نمی تواند به درآمد آن شهر یا منطقه یاری کند، اما بسیاری از مردم به ندرت به چنین مکان هایی سفر می نمایند، بنابراین تنها علاقمندان به هیجان و ماجراجویی و سازمان هایی که برای یاری به مردم محروم و فقیر تاسیس شده، به این مناطق پا می گذارند. البته سوال دیگری که پیش می آید این است که حتی اگر انبوه گردشگران به مکان هایی مانند پورتو آلگری که یکی از مکان های عجیب دنیا بوده سفر نمایند، از کجا معلوم که پول آن ها به مردم این منطقه یاری کند یا به جایی برسد که برای آن ها تاثیری داشته باشد. متاسفانه، فقر و محرومیت مانند چیزی که در این بندر وجود دارد به شرایط دیگری منتهی می شود که گردشگران را از آن دور می نماید؛ شرایط بسیار بد زندگی که ممکن است به بیماری های بسیار جدی و ناخوشایند منجر شود، بنابراین این بندر برزیلی هم در دسته خطرناک ترین مکان های دنیا قرار می گیرند که می بایست از آن ها دوری کنید؛ مگر اینکه به قصد انجام یاری و فعالیت های خیریه به این منطقه قدم بگذارید.

مکان های زلزله خیز، پورتو پرنس Port-au-Prince در هائیتی

اگر قرار بود به مکان هایی که از بلایای طبیعی رنج می روند نرویم، به هیچ نقطه ای از دنیا نمی توانستیم سفر کنیم. بسیاری از نقاط دنیا که دچار بلایای طبیعی می شوند حقیقتا بسیار زیبا هستند و در بعضی موارد بسیار زیبا بودند و این زیبایی را از دست داده اند. برای مثال پورتو پرنس، پایتخت هائیتی و بعضی از مناطق اطراف آن از زلزله سال 2010 میلادی آسیب بسیار شدیدی دیده اند. بسیاری از مردم خانه های خود را از دست دادند و بسیاری از آن ها در ماه ها و روزهایی که زلزله اتفاق می افتد و حتی ماه ها و روزهای بعد، جان خود را از دست دادند. حتی تعدادی از گردشگران نیز نتوانستند از این بلا جان سالم بدر ببرند. اخبار بد و شرایط بعضی از مناطق خطرناک دنیا که در معرض بلایای طبیعی مانند زلزله هستند، باعث می شوند تا مجبور شوید در خانه بمانید یا مقاصد دیگری را برای سفرهای خود برگزینید که یکی از عجیب ترین مکان های دنیا نباشد.

آب و هوای بیش از اندازه گرم، مزاتلان Mazatlán در مکزیک

باید این حقیقت را قبول کرد که بسیاری از موارد وجود دارند که می توانند یک تعطیلات خوب را خراب نمایند. نرخ بالای جرم در بسیاری از شهرهایی که در فهرست خطرناک ترین مکان های دنیا ذکر کردیم، می تواند یک دلیل کافی برای این باشد که از سفر کردن به این مناطق خودداری کنیم. اما در عین حال، جرم و جنایت تنها دلیل دوری کردن از این مقاصد گردشگری نیست. بعضی از زیباترین نقاط دنیا دارای شرایط آب و هوایی بسیار بد هستند و شهر مزاتلان در مکزیک یکی از همان نقاط است. این شهر اغلب دارای شرایط آب و هوایی بسیار نامطلوب و حتی خطرناک بوده، بطوریکه دمای هوا و رطوبت آنچنان بالا می رود که زندگی کردن تقریبا غیر ممکن می شود. البته کشور مکزیک به طور کل، یکی از خطرناک ترین مکان های دنیا به شمار می رود.

کشتی ارواح

هیچ نام دیگری روی کشتی هایی مانند آنچه که در تصویر زیر می بینید، نمی توان گذاشت. تنها کافیست، یک نگاه به این کشتی که یکی از مکان های عجیب دنیا هست، بیاندازید که چگونه با آرامش زیر آب های آبی و شفاف این ساحل نشسته است. این یک نمونه ایده آل از مواردی بوده که حتی در مواقع بلا و دردسر، یک نوع زیبایی خاص می توان در هر چیزی پیدا کرد. اما اگر کمی به صفحه کامپیوتر یا گوشی خود نزدیکتر شوید و روی تصویر تمرکز کنید، چیزی را که تصویر به شما می گوید می شنوید؛ کمی نزدیکتر و نزدیکتر؛ بله چیزی که این تصویر می گوید، این است: در خانه بمانید و از من دوری کنید. البته غواصی کردن در اطراف این کشتی و کندوکاو کردن در خصوص آن که یکی از مکان های عجیب دنیا بوده، می تواند بسیار جالب باشد.

آوار در خیابان ها

مسلما با دیدن این تصویر نباید به سفر به این شهر خاص که یکی از مناطق خطرناک دنیا بوده، ترغیب شوید؛ مگر آنکه یک نوع ابرقهرمان مانند بتمن باشید و یا قصد نجات دادن انسان ها از سرنوشت بدی که آن ها را احاطه کرده، داشته باشید. این شهر نیز یکی از عجیب ترین مکان های دنیا بوده که می بایست آن را از فهرست مکان هایی که قصد سفر به آن ها را دارید، خط بزنید. اما اگر به طور اتفاقی یا عمدی به این شهر سفر کردید، به احتمال زیاد در زمان بازگشت به شادی و خرمی قبل نخواهید بود و روحیه ای مانند زمانی که هنوز قدم به این شهر نگذاشته بودید، عالی نخواهد بود. براساس آمار منتشر شده، نرخ جرم در این شهر آنچنان بالاست که حتی مامورین شهرداری نیز دست از تمیز کردن خیابان های آن از سنگ و کلوخ و آوار برداشته اند.

درگیری و تظاهرات، دوربان Durban در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یا بهتر بگوییم بخش وسیعی از قاره آفریقا بخاطر درگیری ها و تظاهرات سیاسی به عنوان یکی از مناطق خطرناک دنیا شناخته می شود. درگیری ها و تظاهرات متعددی در سرتاسر این قاره به وجود آمده، اما بیشتر آن ها مربوط به آفریقای جنوبی بوده اند، بخصوص شهر دوربان که تعداد بسیار زیادی از اعتراضات بخاطر دلایل مختلف در آن برگزار می شوند. اما بهتر است، فکر نکنید این اعتراضات و تظاهرات به راهپیمایی های کوچک و آرامی که در بسیاری از کشورهای دیگر می بینید شباهت دارند، زیرا این اعتراضات در شهر دوربان معمولا به خشم و عصبانیت منتهی می شوند و تنها رهبران سیاسی نیستند که از عصبانیت و خشم شهروندان این شهر صدمه می بینند. همین نکته این شهر را به یکی از عجیب ترین مکان های دنیا تبدیل می نماید و توصیه می شود از سفر به این شهر پرهیز کنید.

جرم و جنایت، دیترویت Detroit در میشیگان

دیترویت یک شهر فوق العاده و البته یکی از مناطق خطرناک دنیاست. ارزش تاریخی که در این شهر یافت می شود و مردمش واقعا عالی و دوست داشتنی هستند. راه رفتن در خیابان ها بخصوص در هنگام شب بسیار خطرناک بوده و اصلا توصیه نمی شود حتی خود شهروندان این شهر دست به این کار بزنند؛ چه برسد به گردشگران و بازدیدنمایندگان. متاسفانه، با وجود همه خوبی ها و زیبایی های این شهر، تا زمانیکه نرخ جرم در این شهر پایین نیاید و خطرها رفع نشوند، بهتر است از سفر به این شهر که یکی از مکان های عجیب دنیا بوده، خودداری کنید. حتی اگر به تصویر زیر دقت کنید، متوجه می شوید که بسیاری از شهروندان خانه های خود در این شهر را رها کرده و به جای دیگری نقل مکان کرده اند.

پارک ملی مدیدی Madidi National Park در بولیوی

قبل از اینکه به تصویر زیر نگاه و تصور کنید که هیچ چیز بدی در این تصویر وجود ندارد، از خودتان بپرسید چه چیزی باعث شده تا این مرد به این بخش آرام از یک نهر بیاید. از خودتان بپرسید این مرد ممکن است چه چیزی در این پارک دیده باشد که شامل گونه های بسیار خطرناک حیات وحش بوده است. حتی اگر از شجاع ترین ماجراجویان و علاقمندان به هیجان هستید و فکر می کنید، قادر خواهید بود با کسری از آنچه این مرد در یکی از خطرناک ترین مکان های دنیا با آن روبرو شده، روبرو شوید، از خودتان این سوالات را بپرسید. اگر این سوالات برای ترساندن شما از این مکان کافی نیستند، پس شاید حقیقت این پارک که یکی از مکان های عجیب دنیا هست، بتواند شما را کمی بترساند. گونه های حیواناتی که در این پارک زندگی می نمایند، همگی در طول زمان خود را به محیط و سایر عوامل عادت می دهند، دچار تغییر و تحول شده و در طول زمان به موجودات خطرناک تر و غیرقابل تسلط تری تبدیل می گردند. همین نکته، این پارک را به یکی از مناطق خطرناک دنیا تبدیل کرده است.

جرم و جنایت، نیو اورلئانز New Orleans

نیو اورلئانز یکی از محبوب ترین نقاط آمریکا برای گذراندن تعطیلات و همچنین یکی از مناطق خطرناک دنیاست. غذاهای این منطقه عالی هستند، دستور پخت غذاها به قرن ها پیش باز می گردند و سرآشپزهای رستوران های مختلف آنچنان در تکنیک های خود پیشرفت کرده و به نقطه ایده آل رسیده اند که با چشیدن دستپخت آن ها این نکته را تایید خواهید کرد. حتی معماری این منطقه نیز یک جذابیت بسیار بزرگ برای گردشگران است، اما نکته منفی در این منطقه، نرخ بالای جرم بوده که چهره زشتی به آن داده است. در حقیقت، مامورین قانون در بسیاری از موارد مجبور به دخالت در درگیری ها و سایر آشوب ها هستند و همین نکته نیواورلئانز را به یکی از مناطق خطرناک دنیا تبدیل می نماید. پس تا اطلاع ثانوی از سفر به این منطقه بپرهیزید.

خزندگان در فلوریدا

ایالت فلوریدا در آمریکا اغلب بخاطر تعداد بسیار زیاد کروکودیل ها و تمساح هایی که در آن زیست می نمایند، شناخته می شود. مردم این ایالت و اکثر گردشگرانی که هر زمستان به این منطقه سفر می نمایند، تقریبا از این نکته آگاهی دارند. اما تصویر یک کروکودیل برای بعضی از افراد از تصویر یک هیولای بزرگ و ترسناک در یک فیلم ژانر وحشت ترسناک تر است. برای بعضی از افراد، کروکودیل ها به اندازه مارها بد و وحشت انگیز هستند و این حقیقت که این جانوران در سرتاسر ایالت فلوریدا یافت می شوند کافی است تا کسانی که از این خزندگان ترسناک وحشت دارند را فراری بدهد. ما هم به شما توصیه می کنیم در صورتیکه از این موجودات می ترسید، پایتان را در ایالت فلوریدا که یکی از خطرناک ترین مکان های دنیا هست، نگذارید.

حکومت نظامی، رینوسا Reynosa

یک شهر با محله های بسیار خطرناک را تصور کنید که اغلب حکومت نظامی در آن حاکم است و مامورین قانون به طور بسیار شدیدی در آن رفت و آمد دارند. چنین شهرهایی وجود دارند و برای اینکه ناخواسته سر از آن ها در نیاورید، به شما توصیه می کنیم قبل از انتخاب مقصد بعدی برای سفرتان به دقت تحقیق کنید. شهر رینوسا در مکزیک که یکی از مناطق خطرناک دنیا بوده، آنچنان از جرم و جنایت و خشونت مملو شده که اغلب اوقات نیروهای نظامی در خیابان ها مستقر و خودروهای نظامی مرتبا در حال رفت و آمد و نظارت بر شهر هستند. به نظر شبیه به فیلم های اکشن می آید، اما این نکته کاملا حقیقت دارد، بنابراین بهتر است این مورد از مناطق خطرناک دنیا را از فهرست مقاصد گردشگری خود در آینده حذف کنید.

تظاهرات، شیواوا Chihuahua

همانطور که در بخش های قبل پیرامون مناطق خطرناک دنیا ذکر شد، تظاهرات اعتراضی در بعضی از نقاط دنیا به خشونت کشیده می شوند. شاید دلیل اصلی این مسئله این باشد که مسائل خاصی در آن کشورها وجود دارند که شهروندان مجبور به کنار آمدن با آن ها هستند و این مسائل بسیار پیچیده و جدی و دردآور هستند که باعث می شوند شهروندان به اجبار به خشونت متوصل شوند. البته این موضوع نباید اعمال اشتباه یک دسته از افراد را توجیه کند، اما دلیل اصلی به خشونت کشیده شدن اعتراضات هست. تصور کنید در تعطیلات خود در مکزیک بسر می برید و از یک چرت عصرانه بیدار شده اید و آنگاه مردان و زنانی را می بینید که خود را به شکل افراد موجود در تصویر زیر در آورده اند. ممکن است در آن لحظه تصور کنید که در یک فیلم ترسناک و پر از خشونت چشم های خود را باز کرده اید.

بسته شدن خیابان ها، کوکوتا Cucuta

کوکوتا در شمال شرقی کشور کلمبیا و در نزدیکی مرز ونزوئلا واقع شده است. مرز بین این دو کشور در این منطقه همواره و در همه حال شاهد شهروندانی بوده که سعی دارند از آن عبور نمایند و بخاطر وجود جرم و جنایت از این شهر خارج شوند. بسیاری از خانواده ها در کوشش هستند تا راه خروجی از این شهر بیابند و حتی بعضی توسط دولت دیپورت می شوند. تمامی این ها نشان می دهند که این شهر اصلا مکان مناسبی برای بازدید و گذراندن تعطیلات نیست و حتی می تواند بسیار خطرناک باشد. پس بهتر است فکر سفر به این شهر یا مناطق اطراف آن را از سر بیرون کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 345

به "مکان های عجیب و خطرناک در دنیا که می بایست از آن ها دوری کنید" امتیاز دهید

9 کاربر به "مکان های عجیب و خطرناک در دنیا که می بایست از آن ها دوری کنید" امتیاز داده اند | 2.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های عجیب و خطرناک در دنیا که می بایست از آن ها دوری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید