جاذبه های گردشگری اتریش ، در اتریش چه کار کنیم؟؟

به گزارش لوکو، اتریش در وسط اروپا واقع شده است و همواره در میان وقایع تاریخی پر سر و صدا و درگیری های اشرافی بوده است. علاوه بر این، در محدوده کوهستانی آلپ واقع شده است، بنابراین بسیاری از مکان های زیبای طبیعت باشکوه را به رخ می کشد. در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از جاذبه های گردشگری اتریش را به شما معرفی کنیم، بنابراین در سفر به اتریش با خبرنگاران همراه باشید.

جاذبه های گردشگری اتریش ، در اتریش چه کار کنیم؟؟

از اسکی روی برف در مایرهافن لذت ببرید

اتریش میزبان چهارمین سال متوالی جشنواره آلپ های زیبا بود. جشنواره هفته ای که تعداد زیادی از هنرمندان، موسیقیدانان و دیگر رویدادها را شامل می شود. علاوه براین، تماشای های شگفت انگیز، فرصت های اسکی و اسنوبرد که جوانان اروپایی را جذب می نماید. مسابقه Ride & Seek این اجازه را به تماشاگران می دهد که ورزشکاران حرفه ای را ببینند که شیرین کاری های خطرناکشان را در برف نشان می دهند. در میان موسیقی و رویدادها، جهانگردان می توانند از منطقه اسکی Mayrhofen لذت ببرند و وقت خود را در این شیب های بزرگ بگذرانند. این جشنواره در آوریل برگزار می شود.

بازدید از اینسبراک

مرکز Tirol در دره Inn قرار گرفته است. این شهر تاریخی با کوه های بلند احاطه شده که یک مکان بسیار مجذوب نماینده ورزشی است. این شهر حتی میزبان تعدادی از المپیک های زمستانی بوده. امروزه بازتماشامایندگان می توانند آثار و ساختمان های تاریخی زیادی را پیدا نمایند. پس از آن همه Innsbruck همواره در میان تلاطم های تاریخی بوده است. می توان معماری تاریخی، موزه ها و زندگی پرجنب و جوش شهری و بعلاوه طبیعت دست نخورده و استراحت گاهی با کیفیتی دنیای را پیدا کرد. Innsbruck مقصدی عالی برای تعطیلات برای کسانی است که در سفر به اتریش، تمایل به کاوش، اکتشاف و یادگیری و لذت بردن از هوای آزاد دارند.

به کتابخانه ادمونت ابی بروید

صومعه Benedictine یک اثر معماری فوق العاده و از جاذبه های جهانگردی اتریش محسوب می شود، با چشم انداز ها زیبا محصور شده است. این کتابخانه در قرن 18 ام ساخته شده و بزرگ ترین کتابخانه رهبانی در دنیا است. سقف و گنبدها با نقاشی های دیواری تزیین شده اند، نور به وسیله طلا منعکس می شود ، بنابراین یک اثر غافلگیر نماینده را می سازد. تمام این مجموعه ارزش تماشا را دارد، با این کتابخانه عجیب غریب، یکی از مکان های حیرت انگیز در دنیا است.

به هاکی زمستانی در Eisriesenwelt بروید

با طول 42 کیلومتر، بزرگ ترین غار یخ در دنیا است. این غار مورد علاقه جهانگردان و از مجذوب نماینده ترین جاذبه های جهانگردی اتریش است که مکان های بسیار حیرت انگیزی را گرد هم آورده. تور های راهنما، اطلاعاتی مربوط به نحوه ساخت آن ارائه می دهند. سفر از سالزبورگ به این غار نیز بسیار جالب است. یکی از مهم ترین غارهای یخی در دنیا و در عین حال به راحتی در دسترس است و به هر کسی این اجازه را می دهد که آن را مورد کاوش قرار دهد و شگفت زده شود.

اسکی در آرلبرگ

بسیاری از استراحتگاه های اسکی مشهور در این منطقه قرار دارند. این مهد اسکی در آلپ است، چون Hannes Schneider یک مدرسه اسکی باز نموده که تکنیک های اسکی را تغییری اساسی داده است. علاوه بر این تراموای برقی مورد استفاده در اولین زمستان، در St. Anton - یکی از پنج روستای Arlberg که شامل استراحتگاه اسکی است، ساخته شده. هم حرفه ای ها و هم تازه کارها Arlberg را دوست دارند. باشگاه اسکی Arlberg یکی از قدیمی ترین باشگاه های اسکی در دنیا است که اعضای آن شامل قهرمانان المپیک و دنیا هستند. این مکان، مسیرهای فوق العاده، لوازم و خدمات بی عیب و نقصی را ارائه می دهد.

دریاچه Schlegeis را ببینید

دره Zillertal در Tyrol مکانی قابل توجه پر از دریاچه است که در سفر به اتریش نباید تماشاش را از دست بدهید. Schlegeis و چهارتای دیگر، دریاچه های مصنوعی هستند که با کوه ها احاطه شده اند و چشم انداز زیبایی را خلق می نمایند. کوه نوردی و هاکی از مشهورترین فعالیت ها در این منطقه هستند. جاده Schlegeis Alpine، که 13.3کیلومتر طول دارد و از یک کیلومتر بالاتر از سطح دریا آغاز می شود، بسیاری از پیچ خوردگی ها و چرخش ها به وسیله مکان های حیرت انگیز و چهار تونل سنگی طبیعی آن انجام می شود.

آخر هفته ای رمانتیک را در هالشتات داشته باشید

روستای idyllic که در ساحل دریاچه Hallstätter واقع شده، تاریخی بسیار طولانی دارد که به هزاران سال پیش بر می شود. جهانگردان می توانند تاریخ آن را در موزه Hallstatt در اتریش بیاموزند. این روستا در زمستان، اسکی بازان و اسنوکرانی را جذب می نماید که برای لذت بردن از برف و کوه ها می آیند. معدن نمک و برج آن، چشم اندازی وسیع و زیبا را آشکار نموده که برای سفر یک روزه سرگرم نماینده، برای خانواده ها پیشنهاد می شود. این روستای زیبا مقداری شگفتی از تمام فعالیت های سال از ورزش های زمستانی تا هاکی، دوچرخه سواری و شنا در دریاچه در تابستان را در خود دارد. در سفر به اتریش، بازدید از این روستا را از دست ندهید.

از سالزبورگ تماشا کنید

این شهر تاریخی انواع رویداد های فرهنگی و مکان های مختلف و بعلاوه معماری های تاریخی فراوان بزرگی را ارائه می دهد. سالزبورگ در محدوده آلپ واقع شده است و همواره یکی از مهم ترین جاذبه های جهانگردی اتریش بوده است. این شهر بعلاوه به علت اینکه محل تولد موتزارت مشهور است، همواره مرکز فرهنگی بوده. تورهای مختلفی در اطراف شهر وجود دارند که آثار و معماری های تاریخی فراوانی را به رخ می کشند و البته تورهای خاص صدای موسیقی نیز وجود دارند که در اطراف مکان های فیلمبرداری قرار دارند.

صعود به Grossglockner

بلندترین قله در این کشور، بخشی از محدوده آلپ است که ارتفاعی برابر 3798 متر (12461 فوت) دارد. ویژگی جالب و منحصر به فرد این قله، هرمی شکل بودن آن است که در واقع از دو قله ساخته شده. جاده مرتفع Alpine از این قله عبور می نماید که از نظر Franz-Josefs-Höhe برترین مسیر است و هر ساله یک میلیون جهانگرد را جذب می نماید.

به وین بروید

وین، بزرگترین شهر و مرکز اسپانیاست که باید ببینید. این میراث تاریخی بزرگ هر ساله تقریبا 4 میلیون جهانگرد را جذب می نماید. فراوانی موزه ها، سالن های موسیقی، رویداد ها و معماری عالی از جمله مشهورترین جاذبه های جهانگردی است. ضمناً، رستوران ها و کافه ها که صدها سال قدمت دارند، از مهمانان خود بعد از یک روز مهیج در شهر استقبال می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2145

به "جاذبه های گردشگری اتریش ، در اتریش چه کار کنیم؟؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری اتریش ، در اتریش چه کار کنیم؟؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید