توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری شد، انوشیروانی سرمربی جوانان

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، در نخستین نشست کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری که عصر امروز دوشنبه و با حضور اعضا به همراه رئیس فدراسیون وزنه برداری در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید، کمیته فنی با تائید عملکرد حسین توکلی در مسابقات جهانی جوانان، قهرمان المپیک سیدنی را بعنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران منصوب کرد.

توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری شد، انوشیروانی سرمربی جوانان

حسین توکلی قهرمان المپیک 2000 سیدنی، سرمربی موقت تیم های ملی جوانان و بزرگسالان ایران تا قبل از مسابقات جهانی جوانان که هفته گذشته درورکلای لهستان برگزار گردید، پس از اینکه توانست با عملکرد مثبت خود از لحاظ فنی نتایج قابل قبولی را در مسابقات جهانی جوانان برای وزنه برداری کشورمان داشت کند، با جلب حداکثری موافقت اعضا کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری و تائید علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری بعنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان انتخاب و منصوب شد.

برهمین اساس قرار شد توکلی دوتیم الف و ب را برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو ممیزی نموده تا پس از عبور از فیلترهای مختلف و مد نظر فدراسیون وکمیته فنی به مسابقات مذکور که قرار است در تایلند و امریکا برگزار گردد گسیل شوند.

همچنین با توجه به اینکه کمیته فنی رای به سرمربیگری حسین توکلی در تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان داد، با در نظر دریافت ترافیک سنگین کاری و برنامه فشرده ای که این تیم دارد، کمیته فنی با تائید رئیس فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی قهرمان تحصیلنموده و با اخلاق کشورمان را برای سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان با اکثریت آرا انتخاب کردند.

انوشیروانی یکی از چهره های اخلاق مدار و فنی وزنه برداری ایران است که پس از دوره قهرمانی مدارج عالی تحصیلی و مربیگری خود را به روز نموده و به نوعی عاشق کار و انتقال تجربیاتش به جوانان و آتیه سازان وزنه برداری ایران است.

انوشیروانی پس از دریافت رای اعتماد از کمیته فنی قرار است بزودی 2 دستیار (یاری مربی) خودرا به کمیته فنی معرفی کند تا از این طریق کمیته فنی ضمن ارزیابی عملکرد آنها، نظر خود را برای حضور یا بعضی تغییرات دراین خصوص در جلسات بعدی این کمیته اعلام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 607

به "توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری شد، انوشیروانی سرمربی جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری شد، انوشیروانی سرمربی جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید