تابع نظر مربیان تیم ملی کشتی هستم، انگیزه ام چند برابر شده است

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، محمد حسین محمدیان را می توان به جرات یکی از چهره های شاخص کشتی آزاد ایران در روزهای اخیر خواند. آزادکاری که سالها به دلیل محرومیت نتوانست در میادین رسمی کشتی حضور یابد و به گفته خودش زمان زیادی را برای حضور در تیم ملی از دست داد. ولی او با خاتمه این دوران سخت و طاقت فرسا دوباره به میدان بازگشت و توانست با حضور در نخستین تورنمنت بین المللی به نتایج درخشانی دست یابد.

تابع نظر مربیان تیم ملی کشتی هستم، انگیزه ام چند برابر شده است

محمد حسین محمدیان همزمان با آغاز نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به خبرنگاران گفت: کاری به اتفاقات گذشته ندارم و به تنها چیزی که می اندیشم رسیدن به موفقیت در میادین بزرگ و مهم پیش روست. تلاش زیادی کردم تا خودم را در حد و اندازه های ایده آل نگه دارم که خوشبختانه توانستم با کسب نتیجه مطلوب در تورنمنت ایتالیا به هدفم نزدیکتر شوم.

وی در خصوص سطح کمی و کیفی مسابقات ایتالیا اشاره کرد و گفت: این مسابقات با توجه به رنکینگ اتحادیه جهانی با حضور تمامی مدعیان وزن 97 کیلوگرم جهان برگزار گشت و همین موضوع سطح کمی و کیفی را تا حد زیادی بالا برده بود. خوشبختانه من هم توانستم با پشت سر گذاشتن پنج کشتی موفقیت آمیز به مدال طلا برسم و استارت خوبی برای آینده بزنم.

این آزادکار اردوی تیم ملی در خصوص شکست یکی از قهرمانان جهان و المپیک نیز گفت: کایل اسنایدر یکی از بهترین کشتی گیران وزن 97 کیلوگرم جهانست که نیاز به معرفی ندارد. او چندی پیش هم با حضوردر تورنمنت بین المللی آلانز روسیه توانست قهرمان شود و با یک آمادگی نسبی به این رقابتها آمده بود. البته من هم امادگی ایده آل و کامل نداشتم اما توانستم به خوبی با آنالیز دقیق این حریف توسط کادر فنی به نتیجه خوبی برسم.

محمدیان در خاتمه گفت: برای رسیدن به اهدافم برنامه ریزی و اراده بالایی دارم و در هر میدانی که کادر فنی تشخصی دهد شرکت می کنم. رقابتهای گزینشی المپیک و مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که در هر میدانی که کادر فنی صلاح بداند حضور خواهم یافت.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه که جزو رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود، روزهای 27 و 28 دی ماه در شهر رم ایتالیا برگزار گشت. محمد حسین محمدیان در دور نخست این رقابتها با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی از قزاقستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بونیکال از آمریکا گذشت. وی در مرحله بعد کار بزرگی انجام داد و توانست کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر و در نهایت ضربه فنی شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله نیز در یک کشتی زیبا با نتیجه 11 بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار نیز الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از بلاروس را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 742

به "تابع نظر مربیان تیم ملی کشتی هستم، انگیزه ام چند برابر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابع نظر مربیان تیم ملی کشتی هستم، انگیزه ام چند برابر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید