فراوری انبوه گلکسی S21 اولترا احتمالا شروع شده است

به گزارش لوکو، اینطور که به نظر می رسد، سال جاری شاهد تغییرات اساسی در سیاست فراوری گوشی های سامسونگ خواهیم بود. اولین قدم غول کره ای هم در راستای این تغییرات، عرضه زودهنگام سری گلکسی S21 است. گفته می گردد ماه اول سال آینده میلادی شاهد رونمایی از محصولات این سری خواهیم بود و به همین دلیل خبری منتشر شده مبنی براینکه فراوری انبوه گلکسی S21 اولترا اکنون شروع شده.

فراوری انبوه گلکسی S21 اولترا احتمالا شروع شده است

سامسونگ بعد از اضافه کردن گوشی های تاشو سری Z، تصمیم گرفت یکی از برندهای خود را بازنشسته نموده که ظاهرا قرعه به نام سری نوت افتاده. البته این موضوع هنوز به صورت کامل از سوی این شرکت تایید نشده اما ظاهرا حذف یکی از سری پرچم دارهای این شرکت حتمی خواهد بود.

با این حال به نظر می رسد سال جاری حداقل سری S فراوری و راهی بازار خواهند شد چون سامسونگ میخواهد به زودی از آن ها رونمایی کند. پرچم دارانی که مثل سری قبل شامل مدل های استاندارد، پلاس و اولترا می شوند. اما به تازگی رونالد کوانت، از افشاگران حوزه فناوری در حساب رسمی خود در توییتر گفت گلکسی S21 اولترا ظاهرا در دست ساخت واقع شده است. البته به این نکته نیز اشاره شده که مشخص نیست آیا نسخه نهایی گوشی وارد فراوری انبوه شده یا صرفا سامسونگ تنها در حال ساخت نسخه آزمایشی آن است.

گزارشات پیشین از این موضوع حکایت داشتند که فراوری انبوه گلکسی S21 اولترا در ماه نوامبر شروع می گردد. یعنی یک ماه و نیم زودتر از زمان معمول. بعضی ها معتقدند تصمیم سامسونگ مبنی بر عرضه زودهنگام سری S21 به خاطر عدم موفقیت سری S20 بوده و گوشی های جدید با امکانات گسترده می توانند فروش کم سری قبل را جبران نمایند.

همچنین سامسونگ با این کار می تواند فرصت درخشش از گوشی هایی نظیر آیفون 12 و هواوی میت 40 را بگیرد. البته نماینده هواوی به خاطر تحریم های گوناگون، در شرایط خوبی به سر نمی برد و به نظر می رسد اگر همه چیز به همین شکل پیش برود، گوشی های این شرکت محبوبیت خود را از دست بدهند. در حال حاضر هم فقط به خاطر کاربران چینی است که هواوی تا این اندازه قدرتمند ظاهر شده.

  • چرا عرضه زودهنگام گلکسی S21 تصمیم درستی است؟

به نظر می رسد سامسونگ می خواهد در ماه ژانویه سال آینده گوشی های سری گلکسی S21 خود را راهی بازار کند. بدین ترتیب باید انتظار داشته باشیم اوایل یا اواسط آن ماه، رویدادی جهت رونمایی از آن ها برگزار گردد. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که بعضی ها معتقدند سامسونگ در ماه دسامبر همین سال، یعنی زمانی که کوالکام احتمالا از پردازنده اسنپدراگون 875 رونمایی می نماید، کهکشانی های خود را معرفی خواهد نمود.

در کشور های آمریکا و چین، پرچم داران جدید سامسونگ به پردازنده اسنپدراگون 875 مجهز خواهند شد اما در دیگر بازارها از جمله بازار کشور کره، اگزینوس 2100 قلب تپنده این محصولات را تشکیل می دهد که گفته می گردد حتی از همتای خود از کوالکام نیز قدرتمندتر است و خاطرات بد کاربران از پردازنده های اگزینوس را به طور کلی از ذهنشان پاک خواهد نمود.

طی آخرین خبرهای منتشر شده از گلکسی S21 اولترا، ظاهرا این گوشی به دوربین 180 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد اما بعضی ها نیز معتقدند چنین چیزی درست نیست و سامسونگ برای این محصول هم همان دوربین 108 مگاپیکسلی را در نظر گرفته. همچنین به نظر می رسد نمایشگر این گوشی همچنان از رفرش ریت 120 هرتز به جای 144 هرتز بهره ببرد.

پیش تر هم به این موضوع اشاره نموده بودیم که اگر سامسونگ بخواهد صندلی خود را در صدر جدول برترین سازنده گوشی هوشمند در دنیا تثبیت کند و یا با عرضه سری گلکسی S21، فروش گوشی هایی نظیر آیفون 12 را که تا به این لحظه عملکرد بسیار خوبی داشته اند با مشکل روبرو کند، باید نوآوری و ویژگی منحصر بفردی در آن ها وجود داشته باشد. خواه این نوآوری مربوط به نرم افزار و عملکرد گوشی باشد، خواه مربوط به سخت افزار، باتری و دوربین. در غیر این صورت با پیشرفت های جزئی، بعید به نظر می رسد موفقیت چشمگیری را ببینیم.

  • جدیدترین رندر گلکسی S21 اولترا از تغییر ماژول دوربین خبر می دهد

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1245

به "فراوری انبوه گلکسی S21 اولترا احتمالا شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انبوه گلکسی S21 اولترا احتمالا شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید