تشدید فعالیت سامانه بارشی در غرب و اعلام هشدار نارنجی

به گزارش لوکو، مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه از تشدید فعالیت سامانه بارشی در غرب و اعلام هشدار نارنجی در استان کرمانشاه اطلاع داد.

تشدید فعالیت سامانه بارشی در غرب و اعلام هشدار نارنجی

به گزارش خبرنگاران از کرمانشاه، امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه گفت : با اعلام هشدار نارنجی سازمان مدیریت بحران کشور درباره تشدید فعالیت سامانه بارشی در منطقه ها غرب و شمال غرب برای استان کرمانشاه هشدار نارنجی اعلام شده است.

او گفت : احتمال جاری شدن روان آب، سیلاب و آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها و لغزندگی جاده ها و کاهش دید و احتمال کولاک و برف در گردنه ها و جاده های کوهستانی وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اضافه کرد: پیش از آغاز فصل سرما و بارندگی ها در جلسات متعدد دستورالعمل های اقدامات احتیاطی به اعضای ستاد مدیریت بحران و فرمانداران و شهرداری ها ابلاغ شده است.

ظهرابی گفت: به شهرداری های استان کرمانشاه نسبت به لایروبی کانال های آب و جهت های گذر روان آب ها و نقاط آسیب پذیر هشدار داده شده است.

او اضافه کرد: بیشترین بارندگی ها در منطقه ها شمالی و غربی استان کرمانشاه پیش بینی شده است و با اعلام شرایط هشدار نارنجی به همه دستگاه های مربوطه هشدار آماده باش داده شده است.

ظهرابی اضافه کرد: مردم در زمان بارندگی ها از سفر های غیر ضروری و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه ها و جهت های سیلاب خودداری نمایند .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1891

به "تشدید فعالیت سامانه بارشی در غرب و اعلام هشدار نارنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید فعالیت سامانه بارشی در غرب و اعلام هشدار نارنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید