بودجه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محدود است

به گزارش لوکو، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: بودجه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محدود است و بسیاری از توسعه زیر ساخت ها از سایر محل ها بوده و از بودجه دانشجویی جدا بوده است.

بودجه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محدود است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان هرمزگان عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز در سفری یک روزه به بندرعباس از بخش های مختلف حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بازدید کرد و در نشستی صمیمی با نهاد های دانشجویی و فعالان فرهنگی حضور یافت.

شیراوژن در جمع دانشجویان نهاد های دانشجویی و فعالان فرهنگی با اشاره به اینکه فعالیت های دانشجویی و فرهنگی ارتباط دو سویه با هم دارند، گفت: بودجه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محدود است و بسیاری از توسعه زیر ساخت ها از سایر محل ها بوده است و از بودجه دانشجویی جدا بوده است.

وی با اشاره به بازدید از حوزه ورزش و بعضی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بعضی از دانشگاه ها حتی همین امکانات بدنسازی و مجموعه ورزشی را هم ندارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تاکید نمود: کار های فرهنگی باید با تمرکز بر انجام کار با هزینه کمتر باشد و به گفته حضرت آقا در این کار ها بیشتر از امکانات، اراده قوی ضروری است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در پاسخ به مطالبات نمایندگان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموعه کار های دانشجویان در دانشگاه برای کسب تجربیات و افزایش روحیه خدمت رسانی به مردم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1944

به "بودجه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید