برگزاری جلسه آنلاین روسای فدراسیون های کوراش با فدراسیون جهانی

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، جلسه آنلاین روسای فدراسیون کوراش کشورهای مختلف با حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی همزمان با روز جهانی کوراش امروز یکشنبه 16 آبان ماه(ششم سپتامبر) با خیر مقدم حیدر فرمان و با حضور روسای کمیته ملی المپیک ازبکستان و اندونزی به همراه 62 رئیس فدراسیون کشورهای عضو از جمله امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و کوراش کشورمان و کوروش خسرویار رئیس کمیسیون آمار و اطلاعات فدراسیون برگزار گشت.

برگزاری جلسه آنلاین روسای فدراسیون های کوراش با فدراسیون جهانی

پس از سخنان حیدر فرمان، محمدرضا نصیری نژاد رئیس ایرانی کمیته فنی فدراسیون جهانی با توجه به لغو برنامه های سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه های سال آینده میلادی را تشریح کرد. وی عنوان داشت که برگزاری مسابقات جوانان، نوجوانان و بزرگسالان جهان به میزبانی هند در جزیره گوا به همراه اجلاس و انتخابات قاره ای و جهانی در دستور کار قرار گرفته است.

نصیری نژاد در سخنان خود با رونمایی از کمیته e-kurash تاکید کرد که از این پس کلیه برنامه های آموزشی در دو بخش مربیگری و داوری توسط این کمیته به صورت مجازی اجرایی خواهد شد.

همچنین حیدر فرمان با ابراز امیدواری به توزیع واکسن کرونا از برگزاری بازیهای داخل سالن طی تاریخ های 24 آوریل تا سوم می با حضور رشته کوراش خبر داد.

در نوبت عصر، وبینار مخصوص داوران و عوامل برگزاری با حضور 98 شرکت کننده از کشورهای مختلف از جمله هفت نماینده از ایران برگزار گشت.

خانم ها پاکرو و اسلامی از ایران نیز در این وبینار شرکت داشتند که برنامه های ای کوراش مسائل فنی داوری، سیستم جدید رنکینگ جهانی تشریح شد. قرار است بعد از عادی شدن شرایط کلیه رده بندی ها بر اساس همین رنکینگ انجام شود.

بر اساس تاکید دبیرکل فدراسیون جهانی برنامه های فدراسیون جهانی تا عادی شدن شرایط اجرایی نمی شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1158

به "برگزاری جلسه آنلاین روسای فدراسیون های کوراش با فدراسیون جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه آنلاین روسای فدراسیون های کوراش با فدراسیون جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید