بازی شبیه ساز بز 3 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش لوکو، کمپانی Coffee Stain با تریلری از نسخه تازه بازی شبیه ساز Goat Simulator برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازی شبیه ساز بز 3 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

در ادامه بازی Goat Simulator در سال 2014، در این نسخه ماجراجویی کاملا نوی شروع می گردد که بار دیگر بز محبوب سری یعنی پیلگور را به نمایش می گذارد. این بار او مراتع نوی را در جزیره وسیع سن آنگورا (San Angora) پیدا نموده است؛ مکانی که در آن هر کجا بروید، اسرار و هرج و مرج در پی شما خواهد آمد. بازیکنان می توانند آزادانه در اطراف جزیره پرسه بزنند و اسرار آن را کشف نمایند یا حتی همه چیز را نابود نمایند.

در نسخه نو علاوه بر بزهای مختلف، بلایای غیرطبیعی، جوامع مخفی حیوانات، مکانیک نو پرش سه گانه و احتمالا هر چیز مسخره دیگری که فکر کنید وجود دارد. جالب است بدانید که در این نسخه می توانید در گروه های چهار نفره با دوستان خود بازی را تجربه کنید. به عبارت دیگر، Goat Simulator 3 دارای بخش چند نفره آنلاین و لوکال است. شما می توانید با هم در سراسر دنیا سفر کنید، همه جا را بهم بریزید و در 7 مینی گیم سرگرم نماینده رقابت کنید.

بعلاوه سیستم شخصی سازی این بار با بهبودهایی همراه شده است. بازیکنان می توانند به طور کامل سر، پا، بدن، شاخ و موی بز خود را با بیش از 300 شی و اسکین مختلف شخصی سازی نمایند. بعضی از این تجهیزات، با دادن توانایی های نو، سبک بازی شما را تغییر می دهند و در گیم پلی بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

سانتیاگو فررو (Santiago Ferrero)، کارگردان خلاقیت استودیوی سازنده در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:

بازی Goat Simulator 3 در پاییز امسال برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2050

به "بازی شبیه ساز بز 3 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی شبیه ساز بز 3 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید