این مردان هرگز با شما ازدواج نمی نمایند!

به گزارش لوکو، چگونه تشخیص دهیم شخصی که با ما در رابطه است در پی رابطه ای بلند مدت و عمیق است؟ برای پاسخ این سوال همراه ما باشید.

این مردان هرگز با شما ازدواج نمی نمایند!

ما آدم ها انتظارات متفاوتی از رابطه های خود داریم. یکی در پی روابط کوتاه مدت است، یکی کاملا هدفمندانه وارد رابطه عاطفی می گردد و دیگری همه چیز را به دست زمان می سپارد. این یعنی امکان دارد حتی بعد از مدت ها معاشرت، طرف مقابل به مقدار ما درگیر رابطه نشده باشد. در این مطلب از خبرنگاران به بیان نشانه های مردانی که در پی رابطه عمیق نیستند می پردازیم.

تا حالا به زبان نیاورده که دنبال رابطه بلندمدت است

خاطرات خود را مرور کنید. تا به حال درباره داشتن رابطه جدی، لذت داشتن شریک پیروز همیشگی و تعهد به یک نفر صحبت نموده یا تصور چنین رابطه ای برایش خنده دار است؟ اگر با شناختی که از طرف مقابل و شخصیتش دارید حدس می زنید که تمایلی به رابطه جدی ندارد، باید بدانید که احتمالا این آدم به درد رابطه بلندمدت نمی خورد یا حداقل هنوز آمادگی اش را ندارد. البته اگر هنوز نمی دانید چه احساسی به رابطه بلندمدت دارد، به صورت شفاف از خودش بپرسید و جوابش را بشنوید.

از هرگونه صحبتی درباره رابطه طفره می رود

یکی از نشانه های مردانی که در پی رابطه عمیق نیستند این است که او مدام از صحبت درباره رابطه طفره می رود، حتما تمایلی ندارد. چنین فردی از مکالمات شفاف و واضح اجتناب می نماید. چون رابطه مبهم و غیرانحصاری را ترجیح می دهد. اگر هر بار که می خواهید مسائل بینتان را روشن کنید با سرزنش به شما احساس گناه می دهد. واضح است که نمی خواهد مسئولیت نیازهای عاطفی شما را بر عهده بگیرد و انتظارات شما را برآورده کند. اگر به این دست مطالب علاقه مند هستید به مطلب 7 نشانه کسی که نمی خواهد با شما دوست باشد سر بزنید.

خواسته ها و انتظاراتش از رابطه شفاف نیست

حتی وقتی شما سعی می کنید درباره رابطه خود با او صحبت کنید، رک و راست نمی گوید چه می خواهد و با چنین جملاتی بهانه می آورد:

  • بیا کمی آهسته تر پیش بریم
  • الان سرم خیلی شلوغه
  • بذار ببینیم چی پیش میاد

البته شاید هم راست بگوید و واقعا در چنین شرایطی باشد. البته در این صورت انتظار می رود به بهترشدن اوضاع در آینده اشاره کند، مثلا به جدی شدن رابطه در آینده نه چندان دور امیدوار باشد.

اگر کسی به آغاز رابطه جدی و بلندمدت علاقه مند باشد، وقتی در این رابطه از او سؤالی می کنید، مشتاق است درباره این مسئله صحبت کند. پس اگر از اعلام آمادگی برای این تعهد بلندمدت فرار می نماید، بدانید که این مرد علاقه ای به پیش برد رابطه ندارد. همه ما وقتی می دانیم قرار نیست طرف مقابل از پاسخمان خوشش بیاید، از شفافیت فرار می کنیم.

بیشتر روابط قبلی او کوتاه یا تعریف نشده بوده اند

تاریخچه روابط افراد لزوما نشان دهنده خواسته ها و تمایلات آن ها نیست. اما اگر تمام روابط گذشته فرد کوتاه مدت و بی هدف بوده اند و حالا هم درباره آینده رابطه اش با شما شفاف نیست، یعنی این فرد فعلا تمایلی به تغییر سبک زندگی خود ندارد. اگر به این مطالب علاقه مند هستید به مطلب چرا گفتن دوستت دارم برای مرد سخت است؟ سر بزنید.

برنامه ریزی بلندمدت نمی نماید

حاضر نیست برای چند ماه بعد برنامه ریزی کند و زمانی که درباره آینده صحبت می نماید، هیچ اشاره ای به حضور شما نمی نماید. از قلم نیاندازید کسی که به رابطه با شما علاقه مند باشد، از قراردادن شما در برنامه های بلندمدت خود ابایی ندارد.

علاقه ای به معاشرت با دوستان یا خانواده شما ندارد

اگر از معاشرت با نزدیکان شما اجتناب می نماید، دورهمی ها را لغو می نماید یا به نظر نمی رسد علاقه ای به برقراری ارتباط با نزدیک ترین و عزیزترین افراد زندگی شما داشته باشد، باید کمی به او شک کنید. چنین فردی قصد ندارد روی رابطه اش با شما سرمایه گذاری کند یا صرفا به چشم رابطه ای کوتاه مدت به آن نگاه می نماید.

مدام پیغامک می فرستد و اهل قرار دیدار نیست

اینکه فردی بلد باشد چطور پیغام بفرستد، لزوما به این معنی نیست که دوست دارد با شما وارد رابطه گردد. اتفاقا اگر می بینید کسی تلفن همراهتان را منفجر می نماید، اما در زندگی واقعی خبری از او نیست، می گردد حدس زد که ایجاد رابطه واقعی با شما برای این فرد اولویت ندارد. پیش قدم شوید و او را به دیدار حضوری دعوت کنید. اگر می بینید طفره می رود، قرار را به بعد موکول می نماید یا نمی تواند برای شما وقت بگذارد، احتمالا علاقه ای به تماشا شما ندارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این رنگ ها شخصیت شما را فاش می نمایند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2037

به "این مردان هرگز با شما ازدواج نمی نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مردان هرگز با شما ازدواج نمی نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید