الامارات الیوم اطلاع داد: مذاکره کی روش با یک باشگاه اماراتی

به گزارش لوکو، گویا یکی از باشگاه های حاضر در لیگ امارات، چهارشنبه با کارلوس کی روش مذاکره نموده تا سرمربی تیم ملی ایران را جذب کند و تیمش را در اختیار این مربی پرتغالی قرار بدهد.

الامارات الیوم اطلاع داد: مذاکره کی روش با یک باشگاه اماراتی

به گزارش خبرنگاران ،کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده اما هنوز قراردادی امضا ننموده. همین بهترین بهانه برای تیم هایی است که سرمربی ندارند. آن ها سراغ کی روش می آیند تا شاید بتوانند او را راضی به حضور در تیم شان نمایند. بعد از مکزیک، حالا نوبت به یک تیم اماراتی رسیده تا برای شکار کی روش اقدام کند. آن هم در شرایطی که سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام نموده است.

سایت کورا به نقل از روزنامه الامارات الیوم نوشت: یکی از باشگاه های حاضر در لیگ امارات، چهارشنبه با کارلوس کی روش مذاکره نموده تا سرمربی تیم ملی ایران را جذب کند و تیمش را در اختیار این مربی پرتغالی قرار بدهد.

این خبر در اینستاگرام کورا نیز منتشر گردیده و البته کاربران اماراتی در کامنت هایی نام باشگاه مورد نظر را هم حدس زده اند. قریب به اتفاق آن ها از الاهلی به عنوان باشگاهی که با کی روش وارد مذاکره گردیده ، نام برده اند و گروهی نیز از النصر به عنوان مشتری کی روش یاد نموده اند. باید دید پایان این مذاکره به کجا می رسد. مذاکره ای شاید پوچ و شاید هم منجر به توافق. گزینه دوم البته کمی بعید است. ---

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 60

به "الامارات الیوم اطلاع داد: مذاکره کی روش با یک باشگاه اماراتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الامارات الیوم اطلاع داد: مذاکره کی روش با یک باشگاه اماراتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید