انگیزه بالای بازیکنان تراکتور برای کسب پیروزی مقابل الشارجه

به گزارش لوکو، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی عصر امروز آدینه در نشست خبری پیش از بازی مقابل الشارجه امارات، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم نادر دست نشان، گفت: ما بازی به بازی جلو می رویم. الشارجه مربی خوبی دارد و از امتیاز میزبانی نیز بهره می برد. با برنامه ریزی که کردیم، کوشش می کنیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم.

انگیزه بالای بازیکنان تراکتور برای کسب پیروزی مقابل الشارجه

وی اضافه کرد: مطمئن باشید که همانند ملاقات گذشته، مقابل الشارجه هم یک بازی زیبا از تراکتور خواهید دید. گروه ما سخت ترین گروه مسابقات است که در آن همه تیم ها شانس صعود دارند و هر تیمی که اشتباه کمتری مرتکب گردد، از گروه صعود خواهد نمود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور به تمجید از بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: همه بازیکنان ما، بازیکنان بزرگی هستند و در تمرینات هم خیلی خوب کار می نمایند. ما سعی می کنیم ترکیب تیم مان را نسبت به شرایط روحی و روانی بازیکنان و همچنین تیم حریف بچینیم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که شما سابقه بازی در الشارجه را دارید؛ نظرتان درمورد این تیم چیست؟، بیان کرد: در آن مقطع ما با تیم الشارجه عملکرد خوبی در لیگ برتر داشتیم و نام کاپیتان مان هم عبدالعزیز بود که یکی از بهترین بازیکنان به حساب می آمد. او رهبری خیلی خوبی داشت و مورد احترام همه قرار می گرفت. او حالا سرمربی تیم الشارجه است.

وی در انتها بیان کرد: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می نمایند، چون می دانند لوگویی که بر روی پیراهن آنها نقش بسته، در قلب مردم آذربایجان بوده و از چه اهمیت و ارزشی برای آنها برخوردار است. بازیکنانم فردا با تمام وجود برای خوشحالی طرفداران خواهند جنگید.

ملاقاتهای گروه دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی امارات برگزار می گردد، شامگاه چهارشنبه با ملاقات تیم های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان پیگیری شد که این ملاقات با تساوی 3 بر 3 به انتها رسید. تیم الشارجه امارات نیز در اولین ملاقات خود در این گروه پیروز شد نیروی هوایی عراق را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

برنامه سایر مسابقات تیم تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به توضیح زیر خواهد بود:

تراکتور - الشارجه

28 فروردین - ساعت 22:30 (به وقت ایران)

تراکتور - نیروی هوایی عراق

31 فروردین - ساعت 19:30 (به وقت ایران)

نیروی هوایی عراق - تراکتور

3 اردیبهشت - ساعت 19:30 (به وقت ایران)

پاختاکور - تراکتور

6 اردیبهشت - ساعت 19:30 (به وقت ایران)

الشارجه - تراکتور

9 اردیبهشت - ساعت 22:30 (به وقت ایران)

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1552

به "انگیزه بالای بازیکنان تراکتور برای کسب پیروزی مقابل الشارجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه بالای بازیکنان تراکتور برای کسب پیروزی مقابل الشارجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید