اقامت در کانادا به وسیله ویزای استارت آپ

به گزارش لوکو، این برنامه برای جذب کارآفرینان پویا و خلاق در سرتاسر دنیا، ورود آنها به کانادا و حمایت از آنها (از جمله حمایت اقتصادی و سرمایه گذاری) طراحی شده است تا این کارآفرینان بتوانند باعث ایجاد مشاغل مختلف در کانادا شوند و از طرفی اقامت دائم کانادا را نیز برای خود اخذ نمایند.

اقامت در کانادا به وسیله ویزای استارت آپ

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کارآفرینانی که واجد شرایط برنامه ویزای استارتاپی کانادا هستند سریعا جذب شده و کانادا از آنها استقبال می نماید. هدف این مقاله این است که متقاضیان پیروز برای ورود به کانادا بتوانند ظرف چند هفته مراحل کاری مورداحتیاج را طی نمایند و ویزای استارتاپی کانادا را دریافت نمایند و از این طریق اقامت دائم کانادا را نیز بدست آورند.

فرایند ویزای استارتاپ کانادا چگونه است؟

اگر می خواهید به وسیله این برنامه به کانادا مهاجرت کنید، به پشتیبانی صندوق های سرمایه گذاری کانادا، انکوباتورها یا کسانی که مایل به سرمایه گذاری در تجارت جدید شما باشند، احتیاج دارید.

صندوق سرمایه گذاری در کانادا و انکوباتور تجاری باید از مواردی باشد که توسط دولت کانادا برای شرکت در برنامه ویزای استارت آپ مشخص شده است.

بنابراین مرحله اول متقاعد کردن یکی از این گروه ها یا صندوق های مشخص شده مبنی بر اینکه ایده کسب و کار شما برای سرمایه گذاری در آن ارزش دارد استفاده می گردد زیرا در نهایت این گروه های سرمایه گذاری هستند که باید در وهله اول بیزنس پلن شما را تایید نمایند و حاضر به سرمایه گذاری در آن شوند.

اینکه کدامیک از گروه های سرمایه گذاری را انتخاب کنید به خود شما و بیزنس پلن مورد نظرتان و اینکه چطور ایده های خود را به طور مستقیم به آنها ارائه دهید،بستگی دارد تا بفهمید که به چه اسنادی احتیاج دارند و چه کارهایی را باید انجام دهید تا ایده تجاری خود را به آنها ارائه دهید. به عنوان مثال، بعضی از گروه ها به یک طرح مشروط کاملاً توسعه یافته کتبی احتیاج دارند، در حالی که سایرین چنین نیست.

باید قبل از هر کاری، در خصوص گروه های مختلف در این لیست تحقیق کنید زیرا صندوق های سرمایه گذاری متفاوت و انکوباتورهای تجاری اهداف مختلفی دارند و اغلب ترجیح می دهند در انواع خاصی از مشاغل سرمایه گذاری کنید. با مراجعه به وب سایت های آنها آغاز کنید. ممکن است بتوانید خلاصه ای از فرایند درخواستی را که باید دنبال کنید پیدا کنید تا ایده خود را در وب سایت آنها نیز ارائه دهید.

اگر هر یک از این گروه های سرمایه گذاری و یا انکوباتور تجاری تصمیم به پشتیبانی از ایده کسب و کار شما بگیرند ،نامه حمایت از شما را به شما ارائه می دهند و یک گواهی تعهد تکمیل شده را مستقیماً به اداره مهاجرت کانادا (IRCC) ارسال می نمایند. گواهی تعهد، جزئیات مربوط به تعهد بین شما و سازمان سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

جالب است بدانید که شما حتی می توانید از چندین سازمان سرمایه گذاری مختلف، بابت بیزنس پلن خود، حمایت دریافت کنید که این کار به عنوان سندیکا شناخته می گردد. در این صورت، سازمان های حامی شما جمع می شوند و پناهندگی و شهفرایندی کانادا (IRCC) را با یک گواهی تعهد واحد به شما ارائه می دهند و شما یک نامه حمایت واحد دریافت خواهید کرد.

در نهایت پس از این که نامه حمایت خود را دریافت کردید، با فرض اینکه سایر مدارک مورد احتیاجتان را نیز فراهم و ارائه نمودید، می توانید برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا اقدام نمایید.

آیا واجد شرایط ویزای استارتاپ کانادا هستید؟

برای اخذ ویزای استارتاپی کانادا باید:

  • ثابت کنید که ایده کسب و کار شما توسط یک سازمان سرمایه گذار مورد تایید اداره مهاجرت، حمایت و تایید می گردد.

  • در صورتی که این سرمایه گذاری به وسیله یک گروه سرمایه گذار designated Canadian venture capital fund مشخص شده باشد ، باید حداقل 200،000 دلار سرمایه گذاری اولیه داشته باشید و اگر در یک designated Canadian angel investor group پذیرفته شده باشید ،احتیاج به حداقل 75,000دلار سرمایه گذاری اولیه دارید. همچنین اگر در یک برنامه سرمایه گذاری انکوباتور پذیرفته شوید، احتیاجی به سرمایه گذاری اولیه ندارید ولی باید در برنامه آموزشی آن ها قبول شوید.

  • احتیاجهای زبان خود را برآورده کنید: شما باید بتوانید به زبان انگلیسی، فرانسوی یا هر دو ارتباط برقرار نموده و کار کنید. توجه داشته باشید که شما باید مدرک مهاجرت IRCC خود را در خصوص مهارت زبان خود ارائه دهید. این بدان معناست که شما باید از زبان آژانس هایی که توسط اداره مهاجرت کانادا (IRCC) تأیید شده است، یک آزمون زبان بدهید و حداقل در سطح CLB5 در کل چهار مهارت زبان (مکالمه ، خواندن ، گوش دادن و نوشتن)که با یکی از آزمون های معتبر زبان اثبات گردد نمره 5 به بالا را در زبان انگلیسی یا فرانسوی کسب کنید.

  • ثابت کنید که تجارت شما الزامات مالکیت را برآورده می نماید. یعنی در حالی که حداکثر پنج نفر می توانند هنگام درخواست ویزای استارتاپ کانادا ، صاحب یک تجارت واحد باشند ،هر متقاضی باید حداقل 10 درصد از حق رأی را در تجارت داشته باشد وسازمان مشخص شده و متقاضیان باید مشترکاً بیش از 50 درصد از حق رأی را در آن تجارت داشته باشند.

  • بودجه تسویه کافی داشته باشید. این بدان معنی است که شما باید بعد از آمدن به کانادا، ثابت کنید که پول کافی برای حمایت از خود و خانواده خود دارید، زیرا دولت کانادا هیچ گونه یاری اقتصادی برای مهاجرانی که به وسیله ویزای استارتاپ اقامت کانادا را کسب نموده اند، ارائه نمی دهد.

مبلغ پولی که برای حمایت از خانواده خود درنظر می گیرید، بستگی به تعداد اعضای خانواده شما دارد.

با این حال ، دولت کانادا توصیه می نماید که هنگام ورود به کانادا، هرچه بیشتر پول داشته باشید برایتان بهتر است چرا که مشاغل برای شما یک شبه درآمد حاصل نمینمایند و شما برای یافتن مکانی برای زندگی و پرداخت هزینه های زندگی برای خانواده خود احتیاج همواره احتیاج به پول خواهید داشت!

اما توجه داشته باشید که وقتی به کانادا می آیید و بیش از 10،000 دلار کانادا پول همراه خود دارید، هنگام ورود به کانادا، این موضوع را به یکی از مقامات کانادایی اطلاع دهید زیرا در غیر این صورت، دولت کانادا می تواند شما را جرمه نموده و یا سرمایه شما را ضبط کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از موسسه مهاجرتی خبرنگاران با شماره های 021-22226480 تماس حاصل فرمائید و یا از مشاوره آنلاین رایگان خبرنگاران بهره مند شوید.

منبع: اینترنت
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1165

به "اقامت در کانادا به وسیله ویزای استارت آپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در کانادا به وسیله ویزای استارت آپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید