9 هتل مجارستان که دل کندن از آنها آسان نیست، تصاویر

به گزارش لوکو، مجارستان کشوری مناسب برای هر نوع مسافری، از مسافران با بودجه محدود گرفته تا مسافران با بودجه زیاد، است. فرقی نمی کند به دنبال هتل های لوکس در بوداپست یا اقامتگاه هایی آرامش بخش در مناطق روستایی باشید، مجارستان تمامی گزینه های مدنظرتان را در برمی گیرد. این مقاله به آنالیز هتل هایی می پردازد که به شما در مجارستان حس پادشاهی می دهند.

9 هتل مجارستان که دل کندن از آنها آسان نیست، تصاویر

1. کاخ نیویورک

هتل کاخ نیویورک (New York Palace) در بوداپست، موسوم به بوسکولو (Boscolo)، یکی از آن هتل هایی است که شما را به محض ورود به لابی حیرت زده می نماید. این امر به لطف حضور کافه نیویورک است که در مجاورت هتل واقع شده است؛ سالن غذاخوری باشکوهی که سرو کردن یک قهوه در آن از جمله بهترین کارهایی است که می توان در بوداپست انجام داد و آن را به یکی از برترین کافه های بوداپست تبدیل نموده است. علی رغم تمام این توصیفات، هتل نیویورک با داشتن یک سالن ورزشی، طیف گسترده ای از غذاهای مجاری و غیرمجاری و همچنین موقعیت مکانی ایده آل، دست کمی از کافه نیویورک ندارد و به اندازه آن باشکوه است.

2. هتل درختی نوسوای

این هتل چهار ستاره درختی در جنگلی در نوسوای (Noszvaj)، تنها یک ساعت و نیم تا بوداپست فاصله دارد و تجربه ای کاملا متفاوت است. هر کلبه آن دارای تمامی امکانات رفاهی موردنیاز مسافران است و یک وان حمام آب گرم نیز در فضای بیرونی هتل به چشم می خورد. به علاوه، هتل دسترسی خوبی به جنگل دارد و این برای طبیعت دوستان یک مزیت محسوب می شود.

3. هتل چهار فصل گرشام

یکی از شاخص ترین آدرس های شهر بوداپست، به لطف نزدیکی آن به پل زنجیری سیچینی ، هتل چهارفصل گرِشام (Gresham) است. این هتل اتاق هایی دارد که پنجره بعضی از آن ها رو به بهترین مناظر بوداپست باز می شود. ساختمان این هتل باشکوه به اندازه کافی حیرت انگیز است و ارائه خدمات عالی و امکانات رفاهی فراوان باعث می شود ترک کردن این هتل برای مسافران راحت نباشد و دل تنگ آن شوند.

4. هتل پست بودا

هیچ شکی نیست که هتل پِست بودا (Pest-Buda)، به عنوان قدیمی ترین هتل پایتخت مجارستان، شهرت فراوانی داشته باشد. هتل دارای اتاق هایی با طراحی منحصربه فرد و غذاهایی استثنایی در رستوران طبقه پایین است. پست بودا در خیابان های خلوت منطقه 1 پایتخت واقع شده و نمای خوبی به بنای سنگر ماهیگیر دارد. این مزیت، هر مسافری را برای رزرو اتاق در هتل وسوسه می نماید.

5. هتل دانوبیوس

گروه هتل های دانوبیوس (Danubius) به خاطر داشتن هتل های لوکس و مدرن در سراسر مجارستان شناخته شده است، اما این هتل در دامنه تپه گلِرت (Gellért)، نگین درخشانی در تاج این گروه هتلداری محسوب می شود. سبک آرت نوو به کار رفته در نمای داخلی ساختمان به خوبی حفظ شده و پنجره های شگفت انگیز هتل همرا با شیشه های رنگی شان به تالار اصلی زینت بخشیده اند. هتل همچنین نمای خوبی به بخش های خلوتِ رود دانوب دارد و همین امر آن را به اقامتگاهی آرام در این شهر شلوغ تبدیل نموده است. از دیگر مزایای دانوبیوس این است که این هتل با گروه حمام های آب گرم گلرت نیز همکاری می نماید.

6. هتل بونویتال

هتل بونویتال (Bonvital) که در نزدیکی دریاچه آب گرم هویز (Hévíz)، عظیم ترین دریاچه آب گرم دنیا، واقع شده است، بنایی جدید در این محوطه محسوب می شود. این هتل مجموعه ای سه گانه از خوراکی ها، یک فضای آرام و اسپایی عالی با حداکثر حس آرامش را دربرمی گیرد. بونویتال تنها 100 متر تا دریاچه آب گرم فاصله دارد.

7. هتل آریا

هتل آریا (Aria) که بارها از سوی مخاطبین وب سایت مشهور تریپ ادوایزر (TripAdvisor) به عنوان برترین هتل دنیا انتخاب شده، از امکانات فراوانی برخوردار است. علی رغم قرارگیری هتل در مرکز شهر، این مکان حال و هوایی آرام دارد. در حیاط هتل به طور مرتب صدای نواختن موسیقی با پیانو به گوش می رسد و کافه آن در زیر سایه کلیسای سنت استفان از میهمانان پذیرایی می نماید. هتل آریا نیز به مانند هتل های برتر دنیا، دارای یک اسپا و مرکز بدن سازی است که برای برطرف خستگی ناشی از سفر بسیار مناسب هستند.

8. هتل تیساویراگ

از اتاق های متعدد و حیاط روباز گرفته تا صبحانه عالی و سالن های غذاخوری، همه چیز در تیساویراگ (Tiszavirág) مجلل و باشکوه است. اگر در سِگِد (Szeged)، موسوم به شهر آفتاب، اقامت دارید، به ندرت می توانید هتل هایی لوکس تر از تیساویراگ پیدا کنید. اسپای این هتل در نوع خود بی نظیر است، زیرا یک حمام به سبک روم باستان ، یک اتاق بخار و یک سونای فنلاندی دارد.

9. هتل کورینتیا

کورینتیا (Corinthia) در بلواری شلوغ واقع شده است که از میان منطقه پِست عبور می نماید؛ به سختی می توان چنین هتلی در مرکز شهر را با کورینتیا مقایسه کرد. هتل دارای یک اسپای باشکوه به سبک آرت دکو است که قدمت آن به اواخر قرن نوزدهم میلادی باز می شود. غذاهای عالی هتل در رستورانی سرو می شوند که ظاهر آن به اندازه کافی برای جلب توجه میهمانان شگفت انگیز به نظر می رسد. به علاوه، مهم ترین جاذبه های گردشگری بوداپست نیز فاصله اندکی تا هتل دارند و همین امر کورینتیا را بی رقیب نموده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1598

به "9 هتل مجارستان که دل کندن از آنها آسان نیست، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 هتل مجارستان که دل کندن از آنها آسان نیست، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید