80 درصد واحدهای مسکونی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد فاقد پلاک پستی

به گزارش لوکو، مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آدرس های مبهم مهمترین مشکل ماموران پستی در استان است.

80 درصد واحدهای مسکونی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد فاقد پلاک پستی

محسن مفتح در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: حدود 80 درصد مرسوله های پستی در این استان به دلیل نداشتن آدرس های صحیح پستی در شعب استان متوقف می شوند.

وی اظهار کرد: نداشتن پلاک املاک و بی نام و نشان بودن برخی محله ها و کوچه ها منجر به متوقف شدن مرسوله و مراجعه حضوری به شعب پست و ایجاد مشکل برای ماموران پست می گردد.

مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طی سالجاری بالغ بر 370هزار مرسوله پستی سال جاری وارد استان گردیده که آدرس مقصد حدود80 درصد آن ها مبهم است.

وی با بیان اینکه زیرساخت آدرس نویسی در سطح استان صفر است، ادامه داد: در سطح شهر یاسوج، مرکز استان 66هزار واحد مسکونی وجود دارد که از این تعداد 21 هزار واحد پلاک قدیمی دارند و 45هزار واحد فاقد پلاک کدپستی هستند.

مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: در شهر سی سخت از 6هزار واحد مسکونی تنها 500 واحد مسکونی دارای پلاک هستند، شهر لیکک با 6900 واحد مسکونی تنها یک واحد دارای پلاک کدپستی است، در گچساران تنها 20 درصد پلاک کدپستی دارند و 10 تا 20 درصد واحدهای مسکونی شهر دهدشت دارای پلاک کدپستی هستند.

مفتح تاکید نمود: حداقل هزینه پلاک کوبی هر واحد مسکونی 50 هزار تومان است.

وی اعلام کرد: پلاک کوبی واحدهای مسکونی در سطح شهرستانهای استان وظیفه شهرداری هاست اما متاسفانه شهرداری های استان در پرداخت حقوق کارگران خود مانده اند و توان پرداخت و اجرای یان طرح را ندارند.

مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه نمود: پلاک کدپستی باید هنگام دادن انتها کار از سوی شهرداریها تایید گردد اما متاسفانه به این مساله توجه نگردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 30

به "80 درصد واحدهای مسکونی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد فاقد پلاک پستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 درصد واحدهای مسکونی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد فاقد پلاک پستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید