5 اپلیکیشن To، Do List که برترین جایگزین برای برنامه Wunderlist هستند

به گزارش لوکو، اپلیکیشن Wunderlist در ماه می 2020 به طور رسمی بسته شد؛ اپلیکیشن مدیریت وظایف بسیار محبوبی که مبتنی بر سرویس های ابری هم بود ولی مایکروسافت با خرید شرکت توسعه دهنده آن، 6Wunderkinder، در سال 2015، به تدریج این اپ را کشت و هواداران آن را غمگین کرد.

5 اپلیکیشن To، Do List که برترین جایگزین برای برنامه Wunderlist هستند

مایکروسافت پس از بسته برنامه Wunderlist، اپلیکیشن بهره وری و To-Do List خودش به نام To Do را منتشر کرد که دارای بسیاری از ویژگی های مشابه Wunderlist است.

اگر شما هم یکی از کاربران و هواداران Wunderlist هستید و هنوز نتوانستید یک اپلیکیشن مدیریت وظایف و بهره وری جایگزین پیدا کنید؛ در اینجا 5 برنامه To-Do List عالی معرفی شده است که قطعا می توانند همان کارایی Wunderlist را داشته باشند:

To Do

اپلیکیشن To Do جانشین طبیعی Wunderlist است؛ چون مایکروسافت این برنامه را براساس ویژگی های Wunderlist توسعه داده است. در سال گذشته، این اپلیکیشن یک بازطراحی شد تا از نظر رابط کاربری و ظاهر گرافیکی نیز بیشتر شبیه به Wunderlist گردد و از گزینه های رنگ و تصاویر پس زمینه بیشتر برخوردار شد. همین طور، حالت تاریک (dark mode) و قابلیت همگام سازی در مک و iOS و اندروید و ویندوز و وب به آن افزوده گشت.

از دیگر ویژگی های Wunderlist که در TO DO نیز یافت می گردد؛ می توان به فهرست کردن گروه ها (پوشه ها)، steps یا subtasks و ضمیمه کردن فایل ها و اشتراک گذاری وظایف کاری اشاره نمود.

اپلیکیشن TO DO برای اندروید و iOS رایگان و نسخه تحت وب آن نیز در دسترس است.

Todoist

Todoist یک اپلیکیشن بهره وری و مدیریت وظایف، پروژه ها و اهداف خوب است. شما این برنامه را می توانید در پلتفرم های مختلفی از جمله مک، ویندوز، اندروید و iOS نصب و بهره ببرید و بهتر از همه این ها نسخه تحت وب Todoist است که خیلی خوب کار می نماید و همواره به روز و همگام شده است. همین طور، می توانید افزونه های Todoist را روی مرورگرهای وب نصب کنید. این اپلیکیشن با برنامه های دیگری مانند گوگل کلندر یا دراپ باکس ادغام می گردد و قابلیت اشتراک گذاری اهداف و وظایف یا ردگیری بهره وری روزانه و هفتگی دارد.

اپلیکیشن Todoist برای اندروید و iOS و همین طور تحت وب به طور رایگان در دسترس است.

Things

برنامه Things شامل To-Do List، یادآوری و ردیابی اهداف است و در سیستم عامل مک می تواند در چندین پنجره کار کند. قابلیت جست وجوی سریع و جست وجوی برچسب در سراسر برنامه را دارد و به طور کامل بین iOS و MacOS هم گام سازی و ادغام می گردد.

این اپلیکیشن برای پلتفرم های iOS و iPadOS و MacOS عرضه شده است و 15 روز رایگان و پس از آن 50 دلار برای مک، 10 دلار برای آیفون و اپل واچ و 20 دلار برای آیپد است.

Zenkit To Do

اپلیکیشن مدیریت وظایف Zenkit To Do براساس ظاهر و رابط کاربری Wunderlist طراحی شده است. این حرف را مدیرعامل شرکت Zenkit می گوید و اضافه می نماید تمام ویژگی های Wunderlist را هم دارا است. از جمله فهرست های هوشمند، اشتراک گذاری فهرست ها، کامنت گذاری و ایجاد یادآوری ها!

این برنامه برای کاربران اینترنت رایگان است ولی می توانند برای دسترسی به تمام ویژگی ها به نسخه پریمیوم پولی ارتقا دهند. Zenkit To Do برای اندروید و iOS و تحت وب در دسترس است. نسخه Personal آن رایگان و نسخه Plus ماهیانه 4 دلار برای هر کاربر و نسخه Business ماهیانه 19 دلار است.

Twobird

اپلیکیشن Twobird از شرکت Ginger Labs یک برنامه ایمیل است که به شما اجازه می دهد یادداشت بسازید؛ یادآوری تنظیم کنید؛ وظایفی را تعریف نموده و نظرات خود را بنویسید و در یک مکان، قابلیت همکاری گروهی داشته باشید. این برنامه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است؛ مثلا می توانید یک یادداشت را به اشتراک بگذارید و یک فهرست خرید را به یک فهرست میهمانی تبدیل کنید.

اپلیکیشن Twobird برای ویندوز، مک، iOS و اندروید به صورت رایگان در دسترس است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1822

به "5 اپلیکیشن To، Do List که برترین جایگزین برای برنامه Wunderlist هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 اپلیکیشن To، Do List که برترین جایگزین برای برنامه Wunderlist هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید