21 مورد از زیباترین جزایر تایلند را بشناسید

به گزارش لوکو، تایلند سرزمین جزیره های زیبا و رویایی است. جزیره هایی که مناظر رویایی و زیبای آن، زینت بخش هر کتاب، وب سایت و پوستر توریستی است.

21 مورد از زیباترین جزایر تایلند را بشناسید

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

خلیج های زیبا، سواحل شنی سفید، آب های زلال و بی کران، چشم اندازهایی از صخره های کارستی از زیبایی های رایج جزایر استوایی تایلند است.

در تایلند صدها جزیره کوچک و بزرگ وجود دارد که در نزدیکی از سواحل متعدد آن قرار گرفته اند. برخی از آن ها در امتداد ساحل و برخی دیگر در رودخانه ها و دریاچه ها تشکیل شده اند. وقتی صحبت از جزیره و ساحل باشد، تایلند از این لحاظ هیچ کمبودی ندارد. این کشور مجموعه ای از صدها جزیره زیبا است. بسیاری از مردم در خصوص زیبایی خیره نماینده جزایر تایلند شنیده اند و بسیاری دیگر ممکن است تعدادی از آن ها را از نزدیک دیده باشند. ولی گردشگران معمولا جزایر بزرگ تر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می نمایند. مثلا جزایر پوکت و سامویی.

سفر به تایلند یکی از به یادماندنی ترین سفرهای زندگی شما خواهد بود. جزایر استوایی زیبا تنها گوشه ای از جذابیت های تایلند برای گردشگران است. اگر دوست دارید سفر به تایلند را تجربه کنید، با یاری خبرنگاران بهترین تور تایلند را جست وجو کنید. تورها از بهترین و معتبرترین آژانس های گردشگری عرضه شده اند. با توجه به قیمت و شرایطی که برای سفرتان در نظر دارید، در خبرنگاران می توانید ارزان ترین تور تایلند را انتخاب کنید.

اگر قصد دارید یک بار دیگر به تایلند، سرزمین لبخند سفر کنید، یکی از این جزایر کوچک تر را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از زیباترین جزایر تایلند را معرفی می کنیم که شاید کمتر در خصوص آن ها شنیده باشید. در سفر به تایلند می توانید چند مورد از آن ها را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید و از گشت وگذار در دیدنی های بی خاتمه و زیبای آن ها لذت ببرید.

1. کو فایام ( Koh Phayam )

جزیره فایام یک جزیره کوچیک تایلندی در نزدیکی سواحل رانونگ است و در فاصله نزدیکی از مرز برمه قرار گرفته است. در این جزیره می توانید زندگی آرام و اوقاتی بی دغدغه را سپری کنید و در آن با سبک زندگی قدیمی در تایلند آشنا شوید. در این جزیره زندگی ساده و آرامی جریان دارد. جریان برق فقط به شب ها محدود می گردد، فقط چند جاده صاف و قابل عبور در آن ساخته شده است و ارتباط وای فای و اینترنت، قابل قبول نیست و سرعت و کیفیت پایینی دارد.

در این جزیره آرام و ساکت، تفریحات فراوانی به خصوص برای علاقه مندان به طبیعت وجود دارد. مثلا گشت وگذار در سواحل آرام در اطراف جزیره، پیاده گردی یا موتورسواری در راستاهای شیب دار در میان گیاهان و جنگل های سرسبز، گشتن دنبال پرنده هایی زیبا به نام نوک شاخ و سایر پرندگان و جانوران دیدنی و عجیب منطقه یا آرام دریافت و استراحت کردن در بانوج ها و کلبه های ساحلی زیر نور آفتاب.

در اطراف این جزیره، آب در زلال ترین حالت خود قرار ندارد؛ ولی سبک زندگی آرام و به دور از هیاهوی زندگی مدرن و شهری، عدم وجود امکانات لوکس و توریستی و احساس حضور در دل طبیعت، باعث شده که این جزیره فضای متفاوتی از سایر جزایر تایلند داشته باشد.

2. کو سیمیلان ( Koh Similan )

جزیره سیمیلان در دریای آندامان قرار گرفته است و بزرگ ترین جزیره در مجموعه جزایر سیمیلان است. سواحل شنی سفید در مجاورت آب های لاجوردی و صخره های زیبا با شکل های عجیب و حیرت انگیز از دیدنی های این جزیره است. آب های عمیق و زلال اطراف این جزیره به خاطر اینکه فرصت هایی عالی برای غواصی هستند در تایلند شهرت پیدا نموده اند. در سراسر جهان نیز علاقه مندان به شیرجه و غواصی این جزیره را می شناسند.

این جزیره میزبان مجموعه ای از پرنده های بسیار زیبا و چشم نواز است. منظره های غروب آفتاب در این جزیره، بسیار دیدنی است و فرصتی است که آن را نباید از دست بدهید.

3. کو یائو یای ( Koh Yao Yai )

کو یائو یای بین کرابی و پوکت و در خلیج بسیار زیبا و چشم نواز پانگ نگا قرار گرفته است. این جزیره از دو خواهر خود، آرام تر و البته بزرگ تر است. این جزیره به اندازه ای توسعه یافته است که در آن امکانات آسایش و راحتی شما وجود داشته باشد و به اندازه ای دست نخورده باقی مانده است که سبک زندگی بومی و دور از هیاهوی شهری را در آن تجربه کنید.

سواحل شنی زیبا و جذابی این جزیره را چون حلقه ای در بر گرفته اند. با وجود آب های آرام و مانگروها، قایق سواری در این جزیره یکی از تفریحات محبوب گردشگران است. روستاهای جزیره از خانه های چوبی سنتی تشکیل شده اند. باغ های نارگیل و مزارع لاستیک طبیعی یا کائوچو در این جزیره فراوان است.

4. کو یائو نوی ( Koh Yao Noi )

کو یائو نوی خواهر کوچک تر جزیره ای است که بالاتر معرفی کردیم. این جزیره مقصدی محبوب برای زوج هایی است که تایلند را به عنوان مقصد ماه عسل خود انتخاب نموده اند. علاوه بر زوج های جوان، همه کسانی که عاشق چشم اندازهای زیبای ساحلی و روستایی هستند از دیدن این جزیره لذت می برند. بسیاری از اماکن اقامتی در این جزیره برای افرادی ساخته شده است که دوست دارند سفر لوکس تری را تجربه نمایند. ریزورت های این جزیره در نوع خود بی نظیر هستند و اتاق های مجلل و استخرهای زیبا دارند.

البته دور از این اماکن اقامتی مجلل و پرزرق وبرق، سبک زندگی آرام و بومی را در بین اهالی جزیره خواهید دید. افرادی که با کشاورزی روزگار می گذرانند و مطابق سنت های پیشینیان خود زندگی می نمایند. این جزیره برای تفریحاتی مثل غواصی، صخره نوردی و ماجراجویی با قایق کایاک بسیار ایده آل است.

5. کو فی فی دان ( Koh Phi Phi Don )

کو فی فی دان یکی از مهم ترین مقصدهای گردشگری در تایلند است. این روزها تحسین کردن زیبایی جزیره در بین جمعیت فراوانی که برای بازدید از آن به این منطقه سفر نموده اند، سخت تر شده است؛ ولی می توانید از مناطق مرتفع آن، بالا بروید و کوه پیمایی کنید و از نقاط مرتفع، چشم اندازهای زیبایی از این جزیره رویایی را ببینید. از آن بالا متوجه می شوید که چرا کو فی فی دان، تا این اندازه محبوب و مشهور شده است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که جزایر شلوغ تر و توریستی تر را می پسندید، این گزینه برای شما انتخاب خوبی است. هر گونه امکانات توریستی که در نظر داشته باشید در کو فی فی دان پیدا می گردد.

یک راستا باریک، دو بخش این جزیره را به هم متصل می نماید. دو خلیج شنی خمیده در بین کوه های صخره ای و پوشیده از پوشش سبز و جنگلی این جزیره قرار گرفته است. صخره های سنگ آهکی این جزیره با پوششی سبز پوشیده شده اند و در بین آب های درخشان، چشم هر بیننده ای را خیره می نمایند. این مناظر، جذاب ترین مناظر تایلند برای ثبت تصاویر زیبا است.

6. کو فی فی لی ( Koh Phi Phi Le )

فی فی لی یکی از مجموعه جزایر فی فی و کوچک ترین آن ها است. این جزیره مسکونی نیست و هیچ امکاناتی برای اقامت ندارد. البته این بدان معنا نیست که جزیره ای خلوت و ساکت باشد. تعداد مسافرانی که اینجا را به عنوان مقصد سفرهای کوتاه و روزانه انتخاب می نمایند، بسیار زیاد است. آن ها هر روز به این جزیره سفر می نمایند و محو زیبایی خیره نماینده خلیج مایا می شوند.

شما هم اگر دوست دارید سفری کوتاه به این جزیره داشته باشید، می توانید فی فی لی را انتخاب کنید؛ ولی در نظر داشته باشید که نمی توانید شب را آنجا بمانید. اینجا فقط برای سفرهای کوتاه، مناسب است.

فی فی لی یک بهشت استوایی است که به واسطه فیلمی به نام ساحل، با بازی لئوناردو دیکاپریو، در سراسر جهان به شهرت رسیده است. در این جزیره، آب زلال و آرام در مقابل شما و صخره های زیبا با پوشش سبز و جنگلی در پشت سرتان قرار دارند. وجود قایق های سنتی تایلندی در ساحل، بر جذابیت مناظر این جزیره افزوده است. حتما تصاویر این قایق های زیبا را در پوسترهای توریستی تایلند دیده اید.

7. کو جام ( Koh Jum )

کو جام جایگزین کوچک تر و کمتر شناخته شده در نزدیکی سواحل کرابی است. این جزیره مناظری کمیاب و آرام با آرامش و سکوت خاصی دارد و وقتی آن را با همسایه های این جزیره مقایسه می کنید، فضایی بسیار آرامش بخش تر دارد. گرچه همسایه های آن محبوب تر هستند؛ ولی این جزیره برای کسانی مناسب است که دنبال تعطیلاتی خلوت تر و آرام تر هستند.

در جزیره چند مکان برای توقف و اقامت وجود دارد. در نتیجه می توانید برای مدت طولانی تری نسبت به سفرهای کوتاه یک روزه اینجا بمانید و از طبیعت زیبا و محیط آرام آن لذت ببرید. سواحل زیبای جزیره با شن های رنگارنگی مزین شده اند و آب های زلالی در نزدیکی آن ها وجود دارد. قایق های سنتی در فاصله ای نزدیک با ساحل، روی امواج دریا بالا و پایین می فرایند. برای گشت وگذار در روستاهای قدیمی و سنتی این جزیره وقت بگذارید. مطمئنا عاشق زیبایی های آن می شوید و دلتان می خواهد که باقی زمان سفرتان را نیز در همین جزیره بگذرانید.

8. کو لانتا یای ( Koh Lanta Yai )

کو لانتا یای یکی از جزایر بزرگ کرابی است و فضایی پرزرق وبرق تر و جذاب تر از کو فی فی دارد. آب و هوای آن مطبوع تر است و سواحل شنی وسیع و زیبایی دارد. گرچه به اندازه همسایه های خود از وجود صخره های دیدنی و زیبا، بهره نبرده است؛ ولی از نظر زیبایی های طبیعی هیچ کم و کسری ندارد.

تپه های جنگلی و مانگروها چشم اندازهای زیبایی در جزیره ایجاد نموده اند و فرصت های فراوانی برای ماجراجویان فراهم نموده اند. اگر می خواهید از سواحل شنی فاصله بگیرید، همین تپه های جنگلی شیب دار را برای گشت وگذار انتخاب کنید. برای آشنایی با جوامع بومی و دیدن سبک زندگی آن ها در جزیره وقت بگذارید. یکی از مهم ترین جذابیت های سفر به جزایر کوچک و بزرگ، آشنایی با سبک زندگی بومی است.

گروهی تحت عنوان دوره گردان دریا در این جزیره زندگی می نمایند که آن ها را بیشتر از هر چیز به خاطر توانایی های خارق العاده شان در سقوط و شیرجه آزاد می شناسند.

9. کو موک ( Koh Muk )

کو موک یکی از مجموعه جزایر ترانگ و جزیره ای آرام و خلوت است. صنعت گردشگری توسعه بسیار آهسته ای در این منطقه دارد و در کل در جزایر ترانگ، زیاد امکانات توریستی وجود ندارد که هم می تواند شادمان نماینده و هم مایه تاسف باشد.

این جزیره صخره ای، سواحلی بی نظیری برای شنا دارد. جنگل های دیدنی و روستاهای کوچک ماهیگیری از دیگر دیدنی های جذاب جزیره است. مهم ترین جاذبه این جزیره برای بسیاری از گردشگران، غاری مشهور به غار زمردین است. این غار فقط به وسیله اقیانوس و در زمان جزر قابل دسترسی است. می توانید وارد این غار شوید و در تاریکی شنا کنید در حالی که صدای برخورد آب با صخره ها، در فضا می پیچد. تا جایی ادامه می دهید تا دوباره نور را ببینید.

بعد از خروج از غار، با ساحلی زیبا و بی نظیر با شن های سفید و زیبا روبرو می شوید که از سه طرف با درختان سرسبز احاطه شده است. مطمئنا شنا در این غار و در نهایت دیدن منظره ای بکر و زیبا، به یکی از بهترین و جذاب ترین ماجراجویی های کل زندگی شما تبدیل خواهد شد.

10. کو کرادان ( Koh Kradan )

یکی دیگر از مجموعه جزایر ترانگ، کو کرادان است که در آب های کریستالی و زیبای دریای آندامان قرار گرفته است. کو کرادان یکی از زیباترین جزایر تایلند است به خصوص برای عکاسی. دارای سواحل شنی رنگارنگ، مناطق سرسبز و انبوه جنگلی و درختان بلند نخل است که روی ساحل سایه می اندازند.

این جزیره به خاطر همه این ویژگی ها، به جزیره رویایی و محبوب همه علاقه مندان به جزایر تبدیل شده است. اگر کمی دورتر بروید، از همان ساحل می توانید غواصی را آغاز کنید.

اگر اهل این تفریحات پرهیجان نیستید، در بانوج های ساحلی استراحت کنید و از دیدن مناظر زیبای سواحل و جزایر اطرف، صخره های دیدنی با فرم های عجیب و زیبا و خوردن تازه ترین نوشیدنی های استوایی لذت ببرید. در این جزیره می توانید تعطیلاتی نسبتا آرام و بسیار لذت بخش را تجربه کنید.

11. کو آدانگ ( Koh Adang )

جزیره کو آدانگ بخشی از پارک ملی دریایی تاروتائو است. این جزیره بسیار کوچک است. می توانید از راستاهای سخت آن کوه پیمایی کنید تا به بالاترین نقطه جزیره برسید و از آنجا چشم اندازهای شگفت انگیزی از جزایر اطراف را تماشا کنید. از آن بالا تا جایی که چشم کار می نماید، پهنه اقیانوس را خواهید دید که جزایر از میان آن سر بر آورده اند.

در این جزیره چندین آبشار هم وجود دارد که می توانید برای دیدن آن ها برنامه ریزی کنید و زیبایی فوق العاده طبیعت را تحسین کنید. از دیگر جذابیت های این جزیره برای طبیعت دوستان، وجود گونه های متنوع حیات وحش است. در سواحل این جزیره تعداد افراد بسیار کمی را خواهید دید و کل یک ساحل شنی سفید در اختیار شما خواهد بود. در این جزیره می توانید سکوت و آرامش را تجربه کنید.

وجود سواحل شنی سیاه در تایلند معمولا بسیار کمیاب است؛ ولی در این جزیره می توانید این نوع از ساحل را هم ببینید.

12. کو خای ( Koh Khai )

کو خای بخشی از مجموعه جزایر تاروتائو است. این جزیره در نزدیکی سواحل استان ساتون در جنوب تایلند قرار گرفته است. نام این جزیره از روی شکل ظاهری آن انتخاب شده است. اگر نام این جزیره را ترجمه کنیم به معنای جزیره تخم مرغی است.

جزیره تخم مرغی نسبتا دورافتاده است و به همین دلیل گردشگران بسیار کمی دارد. سواحل شنی منطقه با فرسایش سنگ های طبیعی ایجاد شده اند و صخره های سنگی را به دریا متصل نموده اند.

در جزیره هیچ نوع اماکن اقامتی وجود ندارد و معمولا در راستا بازدید از جزیره کو لیپه از این جزیره هم بازدید می نمایند؛ ولی وجود مناظر بسیار زیبا و البته خلوت، باعث شده که این جزیره حتما ارزش سفر کردن و وقت گذاشتن داشته باشد.

13. کو لیپه ( Koh Lipe )

آوازه زیبایی باشکوه کو لیپه در سراسر جهان به سرعت پخش شده است. به همین دلیل این جزیره در حال حاضر تعداد قابل توجهی گردشگر دارد؛ به خصوص برای کسانی که دنبال جاذبه های متفاوت تری در تایلند هستند. این جزیره بخشی از پارک ملی دریایی تاروتائو است و بهترین نقطه برای آغاز ماجراجویی های دریایی مثل غواصی.

این جزیره اقامتگاه های بسیار متنوع و خوبی دارد. رستوران ها و کافه های متعددی در سراسر این جزیره وجود دارد و احتیاج به گفتن نیست که مهم ترین جاذبه آن، سواحل باشکوه و زیبا است. از نظر امکانات توریستی در این جزیره هیچ کمبودی را حس نخواهید کرد.

14. کو تاروتائو ( Koh Tarutao )

کو تاروتائو قبلا به عنوان ندامتگاه مجرمان مورد استفاده قرار می گرفت و یکی از بزرگ ترین جزایر تایلند است. در خصوص این جزیره افسانه های گوناگون نقل می گردد و میزبان بقایای باستانی است. این جزیره با این وجود به اندازه سایر جزایر بزرگ تایلند نتوانسته جمعیت زیادی از گردشگران را به سمت خود بکشد.

نام این جزیره در زبان مالایی به معنای قدیمی و مرموز است. اگر در جنگل های این جزیره به گشت وگذار بپردازید، می توانید باقی مانده ساختمان هایی که به عنوان زندان مورد استفاده قرار می دریافتد ببینید. همچنین ویرانه های تعداد زیادی معبد و زیارتگاه مقدس هم در جزیره وجود دارد.

این جزیره خانه چندین گونه جانوری است؛ از جمله گونه های مختلف مار. به همین دلیل موقع گشت وگذار در این جزیره باید حسابی مراقب باشید. سواحل آن در مقایسه با سواحل دیگر تایلند ویژگی و جذابیت خاصی ندارند. جذابیت اصلی این جزیره در جنگل های آن است. چشم اندازهای غروب آفتاب در کو تاروتائو بسیار چشم نواز و زیبا است.

15. کو فانگان ( Koh Phangan )

در خلیج تایلند، کو فانگان به خاطر جشن ها و مهمانی های ساحلی اش شهرت زیادی پیدا نموده است. البته وجود این زرق و برق های توریستی به این معنا نیست که اینجا نمی توانید از زیبایی ها و شگفتی های طبیعی لذت ببرید. اگر از سواحل شلوغ و توریستی فاصله بگیرید به سواحلی آرام تر می رسید که محیط دنج و بکری دارند، برای عکاسی از صخره های ساحلی ایده آل هستند و نقاط مرتفع زیادی برای تماشای چشم اندازهای زیبای اطراف دارند.

16. کو تائو ( Koh Tao )

در حالی که سواحل کو تائو برای آفتاب دریافت و شنا کردن بسیار مناسب است، زیبایی اصلی جزیره در آب های اطراف آن نهفته است. این جزیره یکی از مهم ترین و محبوب ترین مقصدهای غواصی در تایلند است. در آب های اطراف این جزیره می توانید زندگی دریایی رنگارنگ و جذابی را مشاهده کنید.

انواع گونه های دریایی زیبا و رنگارنگ مثل مرجان ها، مارماهی ها، دلقک ماهی و حتی لاک پشت های دریایی و نهنگ ها در آب های اطراف این جزیره حضور و رفت و آمد دارند. در روی خشکی نیز جنگل های جزیره میزبان گونه های جالب توجه حیات وحش است.

17. کوه خرام یای ( Koh Khram Yai )

کو خرام یای دسترسی راحتی از پاتایا دارد و یکی از نزدیک ترین جزیره ها به بانکوک است. این جزیره معمولا توسط گردشگران نادیده گرفته می گردد. چون گردشگران معمولا راستا سفر خود را به سمت خلیج تایلند در سمت شرق ادامه می دهند.

همین مسئله باعث شده که اگر در سفرهای کوتاه و روزانه به این جزیره سفر کنید، از آرامش و خلوتی آن لذت ببرید و بخش وسیعی از طبیعت را بدون حضور هیچکس تنها در اختیار خودتان داشته باشید. هیچ کس در این جزیره زندگی نمی نماید و هیچ ریزورت و تفریحگاه توریستی ندارد. این جزیره فرصت های فراوانی برای شنا، شیرجه و آفتاب دریافت در ساحل دارد. همچنین محل جفتگیری و تخم گذاری لاک پشت های دریایی است.

18. کو سامت ( Koh Samet )

کو سامت در نزدیکی سواحل رایونگ در امتداد خلیج تایلند قرار گرفته است. این جزیره با صخره های مرجانی احاطه شده است. این صخره ها در شرایط خوبی قرار دارند و به همین دلیل گونه های دریایی متعددی را به سمت خود جذب نموده اند.

وجود آب های زلال باعث شده که اینجا مکان محبوبی برای غواصی باشد؛ ولی اگر ترجیح می دهید که سفر خود را در خشکی بگذرانید، سواحل جذابی هم دارد. انواع رستوران و کافه در سواحل وجود دارد که تا دیروقت کار می نمایند. شب ها آتش بازی در ساحل برپا می گردد که حضور در این جشن ها، حال و هوای خاصی به سفر شما می دهد.

19. کو مونورک ( Koh Munnork )

کو مونورک یک جزیره خصوصی در نزدیکی سواحل رایونگ است. این جزیره جایی است که در آن فضایی خاص و رویایی را تجربه خواهید کرد. فقط یک ریزورت در این جزیره کوچک وجود دارد و تنها راه برای رسیدن به این جزیره قایق های خصوصی همین ریزورت یا تفرجگاه توریستی است.

جنگل های بکر و زیبا و سواحل شنی سفید، این تفرجگاه لوکس را احاطه نموده اند. فضای این جزیره بسیار آرام و رویایی و چشم اندازهای آن بسیار زیبا و فراموش نشدنی است.

20. کوه چانگ ( Koh Chang )

کوه چانگ در نزدیکی مرز کامبوج قرار گرفته است. این جزیره هم به خاطر سواحل زیبا و هم به خاطر کوهستان های صخره ای که در مرکز جزیره واقع شده اند، بسیار دیدنی و زیبا است. جنگل های انبوه این جزیره، کوه ها را پوشانده است و البته بخش هایی از آن دارای راستاهای چالش برانگیز و غیر قابل دسترس است.

چندین آبشار زیبا هم در این جزیره وجود دارد. فرقی نمی نماید که دنبال تفریحات پرهیجان و ماجراجویی باشید یا بخواهید زندگی آرام ساحلی را تجربه کنید، در هر صورت این جزیره برای همه، جذابیتی دارد.

در کو چانگ انواع مراکز اقامتی وجود دارد و تفریحات آن متنوع و فراوان است. حتی بعد از غروب آفتاب، این شور و هیجان ادامه می یابد.

21. کوه ماک ( Koh Mak )

کو ماک در همسایگی کو چانگ قرار گرفته است و البته از آن کوچک تر است. این جزیره با پوشش گیاهی جذاب استوایی پوشیده شده است و اطراف آن را سواحل سفید و زیبا احاطه نموده اند. خانواده هایی که در این جزیره زمین و املاک دارند، کوشش می نمایند تا آن را در شرایط خوبی حفظ نمایند و گردشگری پایدار را تقویت نمایند؛ چرا که این نوع از گردشگری برای اهالی بومی منطقه هم بسیار سودآور است بدون اینکه به خود جزیره آسیبی وارد کند.

درختان نارگیل و کائوچو در خارج از مراکز اقامتی این جزیره دیده می شوند و فرصت های فراوانی برای ماجراجویی در این جزیره وجود دارد. گشت وگذار در گوشه و کنار جزیره و استراحت در سواحل آرام آن، از دیگر فرصت هایی است که در کو ماک برای لذت بردن از سفر وجود دارد.

برای اینکه زیبایی بی نهایت جزیره را تجربه کنید، می توانید دوچرخه سواری را امتحان کنید. امکان دوچرخه سواری هم در ساحل و هم در مناطق داخلی جزیره وجود دارد.

همان طور که می بینید در تایلند جزایر کوچک و بزرگ زیادی وجود دارد که برخی از آن ها زیاد مشهور و شناخته شده نیستند. شما در سفر به تایلند، کدام جزیره را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب خواهید کرد؟

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 648

به "21 مورد از زیباترین جزایر تایلند را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 مورد از زیباترین جزایر تایلند را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید