2 فوتی در حادثه ریزش ساختمان در محله فلاح

به گزارش لوکو، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: متاسفانه در حادثه ریزش ساختمان در داخل گودی به عمق 20 متر که صبح روز گذشته رخ داده بود، دو نفر جان خود را از دست دادند.

2 فوتی در حادثه ریزش ساختمان در محله فلاح

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، جلال ملکی گفت: صبح روز گذشته چندین ساختمان در داخل گودی به عمق 20 متر فرو ریختند و متاسفانه دو نفر که برای کاری به یکی از این ساختمان ها رفته بودند، به همراه ساختمان در گود فرو می فرایند.

وی گفت: در خیابان ابوذر محله فلاح، عملیات احداث مرکز درمانی در حال اجرا بود که برای احداث این مرکز درمانی 20 متر گود برداری اجرا شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اضافه نمود: به علت سست بودن خاک و اینکه چندین ساختمان در اطراف گود قرار داشتند، ساختمان ها نا ایمن می شوند، زیرا ساکنان حرکاتی را در ساختمان احساس می نمایند.

آقای ملکی گفت: با اعلام ساکنان به سازمان آتش نشانی ماموران ورود پیدا می نمایند و پنجشنبه شب نسبت به تخلیه ساختمان های اطراف اقدام می نمایند.

وی اضافه نمود: متاسفانه صبح روز آدینه دو نفر از کارگران پیمانکار جوانانی حدود 18 و 26 ساله که گفته می گردد برای کاری به رغم تذکرات ماموران انتظامی و آتش نشانی که نباید داخل شوند، وارد ساختمان می شوند که به محض ورود ساختمان در داخل گود فرو می رود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: بلافاصله عملیات آوار برداری شروع می گردد و با توجه به سست بودن خاک گود و همچنین ریزش باران و اینکه احتمال فرو ریختن بقایای این ساختمان وجود داشت کار به سختی پیش می رود.

آقای ملکی ادامه داد:، اما با ایمن سازی محل و تخریب و برداشتن بقایای ساختمان دو طبقه که بخشی از آن قبلاً در داخل گود فرو رفته بود کار با قوت پیگیری شد و بامداد امروز پیکر هر دو نفر از کارگران از زیر حجم زیادی از خاک بیرون آورده شد.

وی اضافه نمود: به گفته مسئولان پروژه و آماری که از افراد و کارکنان گرفته شده بود، مسئول پروژه عنوان نمود، فرد دیگری در محل حضور نداشته و فقط همین کارگران بودند که از آمار حاضرین غیبت داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با توجه به اظهار نظر مسئول پروژه، عملیات امداد و نجات در ساعت 3 بامداد امروز به خاتمه رسید و پیکر بی جان این دو فرد جوان تحویل عوامل انتظامی و اورژانس شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1167

به "2 فوتی در حادثه ریزش ساختمان در محله فلاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 فوتی در حادثه ریزش ساختمان در محله فلاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید