چگونه برترین لپ تاپ گیمینگ را انتخاب کنیم؟

به گزارش لوکو، لپ تاپ های گیمینگ به علت داشتن سخت افزارهایی مانند پردازنده گرافیکی RTX 3080، نمایشگرهای بزرگ با نرخ تازه سازی فوق العاده سریع و موارد دیگر، به طور اتوماتیک برای کارهای تخصصی بسیاری قابل استفاده هستند.

چگونه برترین لپ تاپ گیمینگ را انتخاب کنیم؟

این لپ تاپ ها اکثرا باریک تر هستند و وزن سبکی دارند؛ بنابراین برای حمل و نقل آن ها کمتر به مشکل می خورید و بدون هیچ مسئله ای می توانید آن ها را در کوله پشتیتان قرار دهید.

مطمئنا انتخاب برترین لپ تاپ گیمینگ بین گزینه های بسیاری که وجود دارد سخت است؛ ما این مشکل را با آماده کردن یک فهرست کوتاه اما جامع برای شما حل نموده ایم. بعلاوه روش های انتخاب برترین لپ تاپ گیمینگ را به شما می گوییم تا دستگاهی را انتخاب کنید که تا سال ها بتوانید علاوه بر بازی، برای کارهای تخصصی دیگر نیز بهره ببرید.

روش انتخاب برترین لپ تاپ گیمینگ

انتخاب و خرید لپ تاپ برای بازی، زمانی آسان است که از نظر بودجه مسئله ای نداشته باشید؛ تهیه یک لپ تاپ بازی عالی وقتی بودجه شما محدود است کمی پیچیده می گردد.

تازهترین دستگاه ها در عین ارزان تر شدن، از سری Nvidia RTX 3000 برخوردارند و به مقدار هر کامپیوتر بازی دیگری توانایی دارند. با این حال، بعضی از قطعات قدرتمندتر یا ارزان تر از بقیه هستند؛ در حالی که بعضی لپ تاپ های AMD Ryzen کمی ارزان تر هستند.

کارت های گرافیک انویدیا همچنان در زمینه عملکرد پادشاه هستند، اگرچه کارت RTX به نوع تجربه بازی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، RTX 3060 یک رقیب فوق العاده میان رده با قدرت زیاد برای بازی های 1080 P است؛ البته اگر کیفیت 4K را می خواهید یک RTX 3070 یا بالاتر راهکار شما است.

لپ تاپ های بازی زیادی وجود دارند که حافظه 8 گیگابایتی DDR4 دارند با این حال، اگر زیاد بازی می کنید، حداقل 16 گیگابایت برای روان ترین تجربه پیشنهاد می گردد.

موارد دیگری که باید به آنها توجه کنید مقدار فضای ذخیره سازی، نوع نمایشگر، نوع و تنوع پورت ها است. عمر باتری نیز اهمیت بسیاری دارد، به خصوص اگر قصد دارید در حال حرکت بازی کنید. برای مورد آخر نیز اگر ظاهر لپ تاپ برایتان اهمیت بالایی دارد، به این فکر کنید که نور RGB چقدر ظاهر زیبایی به دستگاهتان می دهد.

Asus ROG Zephyrus G15

سری Asus ROG Zephyrus برترین لپ تاپ های بازی را فراوری نموده است و ROG Zephyrus G15 تازه برترین گزینه آن ها است. مجهز به تازهترین و قدرتمندترین سری های AMD Ryzen و Nvidia RTX 3000 فوق العاده قدرتمند است و می تواند شما را در سخت ترین بازی ها همراهی کند. اگر یک لپ تاپ گیمینگ با عملکرد بالا می خواهید که با قیمت ارزان بتوانید بخرید، هیچ چیز بهتر از این لپ تاپ نیست.

Asus TUF Dash F15

خط TUF ایسوس برای کاربرانی که در پی لپ تاپ ارزان هستند، مناسب است. به عنوان مثال، Asus TUF A15 سال گذشته بسیار درخشان بود و در عین حال همه چیز را برای گیمرهای ارزان در دسترس نگه داشت. Asus TUF Dash F15 بازگشته است تا این ارزان بودن را حفظ کند و در عین حال استحکام بی نظیری را نیز ارائه دهد. این پردازنده های اینتل تایگر لیک، پردازنده های گرافیکی موبایل Nvidia GeForce RTX 3000 و صفحه نمایش 240 هرتزی 1080P را بدون هزینه اضافی به ارمغان می آورد و در عین حال بدنه ای سبک، نازک و بادوام دارد.

Lenovo Legion 7 (Gen 6)

لپ تاپ فوق العاده ای که عملکرد خیره کننده ای را در کل ارائه می دهد؛ Lenovo Legion 7 (نسل 6) ثابت نموده است که ارزش قیمت بالای خود را دارد. این لپ تاپ یک غول گران قیمت است که تنها حدود سه ساعت عمر باتری دارد؛ بنابراین اگر عمر باتری بیشتری احتیاج دارید، گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. جدا از عملکرد بی نظیر آن در بازی، شما بعلاوه مجموعه ای از گزینه های نورپردازی RGB و تعداد زیادی پورت شامل سه USB، سه USB-C، یک HDMI 2.1 و دو پورت DisplayPort 1.4 هستید؛ بنابراین هرگز به هاب جداگانه احتیاج نخواهید داشت.

شما می توانید برای آنالیز قیمت و خرید لپ تاپ گیمینگ از یک مسیر تازه بهره ببرید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه تازهترین مدل ها از برندهای روز دنیا، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می دهد. نباید فراموش کنید که این شرکت، با استفاده از مجرب ترین متخصصین در هدایت، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 2133

به "چگونه برترین لپ تاپ گیمینگ را انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه برترین لپ تاپ گیمینگ را انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید