پرسپولیس نگران سپاهان نباشد، جام حذفی برای غافلگیری است

به گزارش لوکو، ناصر ابراهیمی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به برد یک بر صفر پرسپولیس در دربی پایتخت گفت: همواره این بازی حساس است. بارها تجربه این بازی را داشتم و به صراحت می گویم هیچ دیداری شبیه به بازی پرسپولیس و استقلال نیست.

پرسپولیس نگران سپاهان نباشد، جام حذفی برای غافلگیری است

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره تأثیر این پیروزی در جهت پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر اضافه کرد: بهترین نسخه ای که کادر فنی این تیم باید برای بازیکنان لحاظ کند توجه گام به گام برای هر بازی است. در حال حاضر چیزی مهم تر از بازی بعدی نباید باشد. پرسپولیس برنامه فشرده ای در لیگ برتر و جام حذفی دارد. اگر ذهن خود را معطوف به یک جام کند هرگز به موفقیت نمی رسد.

ابراهیمی راجع به رقابت تنگاتنگ پرسپولیس با سپاهان در لیگ برتر بیستم تاکید نمود: اصلاً نیازی به مقایسه نیست. هر دو تیم راه خودشان را بروند. دلیل ندارد پرسپولیس به نتایج سپاهان توجه کند. در حال حاضر سرنوشت این تیم دست خودش است و می تواند به هدف خود برای بالا بردن جام برای بار پنجم ادامه دهد.

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی در دو بازی حساس گذشته خود مقابل سپاهان و استقلال تاکید نمود: عملکرد پرسپولیس خوب بود. این تیم هر زمان در خط میانی توانسته است بازی را تحت اختیار بگیرد به برد هم رسیده است. در فوتبال روز جهان تیم ها با هافبک های طراح و قدرتمند به فکر گلزنی هستند و آنها می توانند سرنوشت یک بازی را معین نمایند.

او درباره بازی پرسپولیس با تیم کم نام و نشان شاهین بندر عامری توضیح داد: جام حذفی برای غافل گیری تیم های مدعی است. شانس بازیکنان گمنام برای معرفی خود به سطح اول فوتبال کشور بالا است و این موضوع می تواند برای مدعیان خطرناک باشد. حفظ تمرکز و ارائه بازی در سطح مطلوب سبب می گردد تا پرسپولیس به قهرمانی هم برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1631

به "پرسپولیس نگران سپاهان نباشد، جام حذفی برای غافلگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نگران سپاهان نباشد، جام حذفی برای غافلگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید