واکنش عجیب نیوشا ضیغمی به مرگ پدر بابک خرمدین !

به گزارش لوکو، خبرنگاران: نیوشا ضیغمی در استوری که در این بخش از مشاهده میفرمائید از فوت اکبر خرمدین شاد است.

واکنش عجیب نیوشا ضیغمی به مرگ پدر بابک خرمدین !

نیوشا ضیغمی با انتشار یک عکس به همراه هنرمندان در میهمانی جنجال به پا کرد. نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 1359 در تهران ؛ بازیگر ، تهیه کننده و مدل است.نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است.مرحوم پدر نیوشا ضیغمی محسن ضیغمی دبیر بازنشسته و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است ، نیوشا ضیغمی یک خواهر بنام روشا دارد و اصالتا از سمت مادر کرد مهاباد است.

به گزارش خبرنگاران، نیوشا ضیغمی استوری جدیدی را درباره مرگ خرمدین منتشر کرد و از مردن این مرد مسرور شد!

همه چیز درباره نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به جهان آمد. او دیپلم معماری دارد ولی به علت اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. او می گوید با مخالفت والدین وارد حرفهٔ بازیگری شده است: وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی آغاز کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

او با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و به وسیله این مؤسسه به مسعود جعفری جوزانی معرفی گردید. پس از فارغ التحصیلی از این کلاس ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1996

به "واکنش عجیب نیوشا ضیغمی به مرگ پدر بابک خرمدین !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب نیوشا ضیغمی به مرگ پدر بابک خرمدین !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید