واکنش رامبد جوان به ماجرایِ مهاجرت به کانادا

به گزارش لوکو، خبرگزاری تسنیم: رامبد جوان، مجری و کارگردان خندوانه گفت: شایعات بی اساس و بی مبنایند و مطالب درباره مهاجرت و ساخته نشدن خندوانه هفتم هم به دنبال موج سازی های عوام فریبی دیگر است. چرا این فرض به وجود آمده که ما مهاجرت کردیم و دیگر هم خندوانه نمی سازیم؟

واکنش رامبد جوان به ماجرایِ مهاجرت به کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

وی در پاسخ به آخرین خبرها از آغاز برنامه تلویزیونی خندوانه، توضیح داد: اخبارش را خودمان به زودی اعلام می کنیم. الان یک سری مذاکرات می کنیم که به زودی اخبارش را اعلام می کنیم. الان زود است که بگوییم کِی و چطوری.

رامبد جوان در پاسخ به این سؤال که به سال جاری می رسد و حتی ویژه برنامه نوروزی شبکه نسیم خواهد شد، اضافه کرد: همه این اتفاقات در حال آنالیز است و باید موضوعات زیادی در کنار هم قرار بگیرند که بگوییم فصل جدید خندوانه را کِی می توان آغاز کرد. الان در پیش فراوری نیستیم و مذاکره و مقدمات دیگر را فراهم می کنیم و آن موقع حتماً اطلاع رسانی خواهیم کرد که فلان موقع کار آغاز می گردد. ما و تلویزیون قصد ساخت خندوانه را داریم اما اینکه کِی و چطور می گردد این فصل جدید را راه بیندازیم معلوم نیست.

رامبد جوان درباره کارهای جدید سینمایی گفت: مدت طولانی سفر بودم، آمدم و کارهای مقدماتی می کنم و در عین حال مقدمات کارهای بعدی را تدارک می بینم. قانون مورفی و نگار را بین فصل های جدید خندوانه ساختیم. فیلمنامه سینمایی بعدی نوشته می شد و به محض تمام شدن فصل خندوانه کار بعدی را آغاز می کردیم. هفت ماهی که نبودم یک سری چیزها هم دستم نبود و کاری نکردم اما فیلمنامه ها، قصه ها و پروژه هایی را صحبت کردیم و می کنیم.

وی با اشاره به تئاتر قصر موروثی خاندان فرانکشتاین، تأکید کرد: این تئاتر را با آتیلا پسیانی روی صحنه بردیم و امیدوارم مردم ببینند که به آنها خوش می گذرد. حداقل 2 ساعت از فضای نگران کننده شهری اعم از آنفلونزا، آلودگی هوا و چه اضطراب های گرانی و شلوغی، خالی می شوند و دوباره بعد از نمایش به واقعیت های زندگی برمی گردند و حداقل فکر می کنم روحیه ای به آنها القاء می گردد که بهتر به امورات زندگی شان برسند.

جوان در سرانجام تأکید کرد: فعلاً بازیگر این تئاترم و ان شاءالله بعد از آن خنداونه را راه بیندازیم و این وسط گفت وگوهایی هم داریم که کدام پروژه های دیگر را آغاز کنیم. همه این اتفاقات در دستور کارند. البته این پروژه ها و کارها همه سینمایی اند.

منبع: برترین ها
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 518

به "واکنش رامبد جوان به ماجرایِ مهاجرت به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رامبد جوان به ماجرایِ مهاجرت به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید