فیلم ، واکنش عجیب بهاره رهنما به کاربرانی که او را پیرزن خطاب می نمایند

به گزارش لوکو، خبرنگاران: بهاره رهنما بالاخره گفت از اینکه به او بگویند پیرزن است ناراحت نمی گردد.

فیلم ، واکنش عجیب بهاره رهنما به کاربرانی که او را پیرزن خطاب می نمایند

بهاره رهنما با فیلم افعی وارد دنیای سینما شد. بهاره رهنما به تازگی با امیر خسرو عباسی ازدواج نموده است. بهاره رهنما یکی از بازیگران پرحاشیه است که تمام اقدامات او انعکاس بسیاری در فضای مجازی دارد. بهاره رهنما عکس تازهی در فضای مجازی مجازی منتشر نموده است. بهاره رهنما گفت: از اینکه به او بگویند پیرزن است ناراحت نمی گردد.

به گزارش خبرنگاران، تقریبا تمام پست های بهاره رهنما با کامنت های بسیار زیادی روبرو می گردد که در بسیاری از آنها مردم او را پیرزن خطاب می نمایند و کار ما را برای انتشار بعضی کامنت ها سخت می نماید اما او می گوید ناراحت نمی گردد.

او در این ویدئو می گوید پیرزن جذابی است و هرچه پیرتر گردد دوست داشتنی تر می گردد. او می گوید خود زن موجود عاقلی است و وقتی هم که پیرتر گردد فرزانه می گردد.او شعاری تحت اسم زنان مستقل شاد دارد و نوعی سبک زندگی را برای همسالان خود تبلیغ می نماید که کمتر دیده شده است.او چند روز پیش در کابین هواپیما هم از خودش عکس گرفت و در اینستاگرام منتشر کرد.

این بازیگر که پیشتر چهره ای فرهنگی داشت و در مجله چلچراغ می نوشت و به جبهه فرهنگی اصلاحطلبان نزدیک بود چند وقتی است فضایی تازه را تجربه می نماید.او بیشتر در اینستاگرام به انتشار عکس های تجملاتی و یا تبلیغات می پردازد.

اولین تجربه بهاره رهنما به اسم کارگردان یک فیلم بلند

عطر های خالی که اولین تجربه بهاره رهنما به اسم کارگردان یک فیلم بلند محسوب می گردد، به موضوع مسائل بیماران ام اس می پردازد.

تا به امروز فریبا نادری ، افسانه چهره آزاد و بهناز یادگاری که بازیگر تئاتر است، اولین بازیگرانی هستند که در عطر های خالی حضورشان قطعی شده است.

سابقه کارگردانی بهاره رهنما

بهاره رهنما پیش از این سریال دختران صفویه را کارگردانی نموده بود.

اما این سریال در میانه راه متوقف شد و این طور که گفته می گردد، شخصیت های همان سریال در فیلم نامه عطر های خالی حضور دارند. صدایم کن مامان در جشنواره های بین المللی مثل ریورساید حاضر شده بود.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1766

به "فیلم ، واکنش عجیب بهاره رهنما به کاربرانی که او را پیرزن خطاب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، واکنش عجیب بهاره رهنما به کاربرانی که او را پیرزن خطاب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید