هالیوودی های 80 ساله و قبراق!

به گزارش لوکو، خبرنگاران: جوانی و زیبایی دو عامل مهم در شهرت و محبوبیت ستاره های هالیوود است. متاسفانه با بالا رفتن سن خیلی از ستاره ها به دست فراموشی سپرده می شوند، اما بعضی ها هستند که حتی در دوران پیری هم فعالیت دارند و محبوبیت خود را حفظ نموده اند. در ادامه ستاره های محبوبی که شمع 80 سالگی شان را فوت کردند، به شما معرفی می کنیم.

هالیوودی های 80 ساله و قبراق!

کارولینا هررا طراح مد اهل ونزوئلا است که به خاطر سبک شخصی منحصر به فردش شهرت دارد. او برای بانو های اول ایالات متحده همچون ژاکلین کندی اوناسیس، لورا بوش، میشل اوباما و ملانیا ترامپ لباس طراحی نموده است. چه کسی باورش می گردد که او در 8 ژانویه 80 ساله شده است!

تینا ترنر

تینا ترنر خواننده و بازیگر اهل آمریکا است که تا به امروز پیروز به دریافت 2 جایزه گرمی شده است. او بیش از 5 دهه است که در صنعت نمایش فعالیت می نماید و تا به امروز 180 میلیون نسخه از آثار او در جهان به فروش رسیده است. او در 20 نوامبر 80 ساله شد، اما هنوز هم قادر است که با هنرنمایی هایش شما را از جایگاه تان بلند کند.

ایان مک کلن

ایان مک کلن بازیگر سرشناس انگلیسی است. از فیلم های معروف او می توان به سه گانه ارباب حلقه ها، هابیت و مردان ایکس اشاره نمود. او به واسطه حضور در فیلم ارباب حلقه ها: یاران حلقه پیروز شد تا برای دومین بار کاندید اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد گردد. ایان در 25 مه شمع 80 سالگی اش را فوت کرد.

رالف لورن

رالف لورن طراح مد و میلیاردر اهل ایالات متحده آمریکا است که به خاطر برند Polo Ralph Lauren مشهور است. رالف در 14 نوامبر 80 ساله شد، اما خب آنچه چشم ما را به خودش جلب می نماید، سن اش نیست بلکه سرمایه اش است. او با ثروتی بالغ بر 6.5 میلیارد دلار، توسط مجله فوربز یکی از ثروتمند مردان جهان معرفی گشت.

فرد ویلارد

فرد ویلارد هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است که از سال 1963 میلادی تا به امروز مشغول فعالیت بوده است. از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می توان به وال-ئی، عروسی آمریکایی، گوینده: افسانه ران برگندی، خانه هیولا و... اشاره نمود. او اخیرا در کمدی خانواده مدرن نیز ایفای نقش می نماید. فرد ویلاری در 18 سپتامبر، وارد دهه 80 زندگی اش شد.

جان ویت

جان ویت هنرپیشه آمریکایی است که یک بار برنده و چهار بار نامزد جایزه اسکار و همچنین چهار بار برنده جایزه گلدن گلوب شده است. او پدر آنجلینا جولی و جیمز هیون است. او در 29 دسامبر شمع 80 سالگی اش را فوت کرد، اما هنوز هم در زمینه بازیگری فعالیت دارد. او از سال 2013 تا به امروز در مجموعه تلویزیونی Ray Donovan ایفای نقش می نماید.

لی لی تاملین

لی لی تاملین بازیگر، کمدین، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی است که در دوران کاری 40 ساله اش برنده چندین جایزه تونی، امی و یک جایزه گرمی شده، او همچنین یک بار نامزد دریافت جایزه اسکار نیز گشته است. او در 1 سپتامیر 80 ساله شد.

هاروی کایتل

هاروی کایتل هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او در 13 می، تولد 80 سالگی اش را جشن گرفت. در این میهمانی بسیاری از ستاره های هالیوود نیز حضور داشتند. او اخیرا در فیلم مرد ایرلندی محصول سال 2019، بازی نموده است.

جرج همیلتون

جرج همیلتون بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا است که از سال 1952 میلادی تا به امروز مشغول فعالیت بوده است. از فیلم هایی که وی در آن نقش داشته می توان به پدرخوانده (قسمت سوم)، کاسپر با وندی دیدار می نماید و زمانی برای کشتن اشاره نمود. تولد 80 سالگی جرج نیز در 12 اوت برگزار گشت.

جیمز فاکس

جیمز فاکس هنرپیشه بریتانیایی است که از مشهورترین فیلم های او می توان به چارلی و کارخانه شکلات سازی اشاره نمود. او نیز در 19 مه دهه 80 زندگی اش را شروع کرد.

لی میجرز

لی میجرز بازیگر آمریکایی است. از معروف ترین بازی های او سریال های دره عظیم و مرد شش میلیون دلاری می باشد. او در 23 آپریل 80 ساله شد.

منبع: wonderwall

منبع: برترین ها
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 1043

به "هالیوودی های 80 ساله و قبراق!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هالیوودی های 80 ساله و قبراق!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید