میلان به همکاری اش با ایگواین خاتمه می دهد؟

به گزارش لوکو، بر اساس ادعای یک نشریه ایتالیایی، باشگاه میلان ممکن است در خاتمه فصل جاری به همکاری اش با مهاجم آرژانتینی خود خاتمه بدهد.

میلان به همکاری اش با ایگواین خاتمه می دهد؟

به گزارش خبرنگاران ، نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گزارش داد، باشگاه میلان تصمیم گرفته که قرارداد گونسالو ایگواین را در سرانجام فصل جاری رسمی نکند. با وجود اینکه این مهاجم آرژانتینی در 14 بازی از رقابت های فصل جاری سری A ایتالیا 7 گل برای روسونری به ثمر رسانده است، مدیران باشگاه میلان بر این باور هستند که ایگواین می توانسته عملکردی بهتر از این داشته باشد، به همین خاطر تمایلی به فعال کردن بند خرید او را در تابستان آینده ندارد.

ایگواین تابستان اخیر پس از دو فصل حضور در یوونتوس و ثبت 55 گل زده در 105 بازی از رقابت های مختلف با پیراهن بانوی پیر، در این تابستان در فرایند معاوضه با لئوناردو بونوچی به طور قرضی به میلان پیوست. میلان برای یک فصل قرضی 18 میلیون یورو برای این مهاجم 30 ساله پرداخت و بندی در قرارداد وی هست که در صورت تمایل میلان این قرارداد در فصل بعد می تواند با پرداخت 36 میلیون یوور در دو قسط، شکلی رسمی به خود بگیرد.

گونسالو ایگواین که سابقه هفت فصل حضور در رئال مادرید را دارد، در زمانی که در ناپولی بود آمار خوبی از خود بر جای گذاشت و در 149 بازی 91 گل برای آبی پوشان ناپل به ثمر رساند، برای همین ممکن است مائوریتزیو ساری، سرمربی کنونی چلسی که تجربه خوبی از کار با ایگواین در ناپولی داشت، نسبت به جذب او اقدام کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 104

به "میلان به همکاری اش با ایگواین خاتمه می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان به همکاری اش با ایگواین خاتمه می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید