مشخصات هواوی میت 30 پرو: صفحه نمایش 6.8 اینچی با سه دوربین در جلو و چهار دوربین در پشت

به گزارش لوکو، در حالی که هنوز یک هفته تا مراسم رسمی رونمایی از پرچم دارهای جدید هواوی باقی مانده است؛ امروز صبح یک اکنت توییتری مشخصات کامل هواوی میت 30 پرو را منتشر کرد.

مشخصات هواوی میت 30 پرو: صفحه نمایش 6.8 اینچی با سه دوربین در جلو و چهار دوربین در پشت

جالب است به اندازه ای این جدول مشخصات هواوی میت 30 پرو کامل و با جزئیات دقیق است که نمی توان در صحت اطلاعات آن شک کرد و احتمالا از روی نسخه اصلی کپی برداری شده است. البته، هنوز هم ابهاماتی درباره بعضی آیتم ها وجود دارد.

طبق این جدول مشخصات، هواوی میت 30 پرو با صفحه نمایشی 6.6 تا 6.8 اینچ رونمایی می گردد. دقت تصویر این صفحه نمایش +FHD یا همان 2400 در 1176 پیکسل است. این نمایشگر آمولد با حاشیه هایی خمیده خواهد بود که از نرخ رفرش 60 هرتز سود برده و حسگر اثر انگشت به همراه بلندگوها زیر آن تعبیه شده است.

همان طور که هواوی چند روز پیش اعلام نمود؛ قلب پرچم دارهای هواوی، تراشه جدید 5G کرین 990 است. احتمالا 8 یا 12 گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته می گردد و فضای ذخیره سازی داخلی آن 512 گیگابایت پیش فرض است.

میت 30 پرو به باتری بزرگ 4500 میلی آمپرساعتی مجهز شده و از فناوری سوپرشارژ 40 واتی و سوپروایرلس شارژ 27 واتی پشتیبانی می نماید. البته، در جدول مشخصات لو رفته این گوشی به پشتیبانی از شارژر 30 واتی هم اشاره شده است.

هواوی می خواهد روی این پرچم دار از فناوری فیس آی دی بهبودیافته خود (یا فیس آی دی 2.0) استفاده کند که عملکرد سریع تر و امن تری دارد. از دیگر ویژگی های افزوده شده به این سیستم فیس آی دی، می توان به سنسورهای پایش ضربان قلب و تنفس اشاره نمود.

سیستم های دوربین سه گانه و چهارگانه

همان طور که بعضی رندرها و تصاویر لو رفته در گذشته نشان دادند؛ بریدگی جلوی نمایشگر عریض تر و باریک تر شده است تا جای کافی برای حسگرهای جدید فیس آی دی باشد. گفته می گردد سه دوربین در ناچ میت 30 پرو تعبیه شده است. اگر شنیده ها درست باشند: این سه دوربین به ترتیب شامل یک سنسور 32 مگاپیکسلی، لنز التراواید و سنسور ToF خواهند بود.

اما سیستم دوربین دایره ای پشتی این گوشی شامل چهار لنز است: لنز اصلی 40 مگاپیکسلی سونی IMX600 با دهانه f/1.6 و لرزشگیر تصویر، دوربین 40 مگاپیکسلی واید، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با دهانه f/2.4 و سنسور ToF به همراه فلش زنون و سنسور دمای رنگ.

طبق اطلاعات لو رفته، هواوی میت 30 پرو به طور مستقیم با اندروید 10 و رابط کاربری به روزشده و جدید EMUI 10 UI عرضه می گردد ولی از اپ های اختصاصی گوگل روی گوشی خبری نیست.

میت 30 پرو فاقد جک هدفون است و با استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 عرضه می گردد. در لبه پایینی این گوشی شاهد یک بلندگوی تکی و خروجی صدای گوشی هستیم. کلید فیزیکی روشن/خاموش صفحه نمایش و تنظیم صدا دارد و گفته می گردد از اسلات دوگانه نانو سیم/ نانو اس دی پشتیبانی می نماید.

با این حساب، تنها باقی می ماند قیمت این پرچم دار و اینکه از چه زمانی وارد بازار خواهد شد. در زیر می توانید جدول مشخصات کامل هواوی میت 30 پرو فاش شده را مشاهده کنید:

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: luku.ir شناسه مطلب: 342

به "مشخصات هواوی میت 30 پرو: صفحه نمایش 6.8 اینچی با سه دوربین در جلو و چهار دوربین در پشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات هواوی میت 30 پرو: صفحه نمایش 6.8 اینچی با سه دوربین در جلو و چهار دوربین در پشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید